A. Lindell ym., persutaide

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29009
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#676 Post by MC Nigga T » 22 Aug 2021, 22:26

Jesse Python wrote:
22 Aug 2021, 22:21
Isot sähkömagneettiset kentät vaan kaikkien takapihalle
"Kun koen pettymyksen Seinäjoen persukokouksessa siirryn Nikola Teslan ilmaiseen energiaan"

Anne M. Lindell 22.8.2021 SAA JAKAA

User avatar
helsinki on täynnä hörhöjä
2k
Posts: 2639
Joined: 11 Jan 2017, 11:58
Location: sivistyksen ghetto

Re: A. Lindell ym. persutaide

#677 Post by helsinki on täynnä hörhöjä » 22 Aug 2021, 22:34

Jesse Python wrote:
22 Aug 2021, 22:21
Isot sähkömagneettiset kentät vaan kaikkien takapihalle
Olispa sähkömagneettinen kenttä takapihalla, saisi ilmaista voimaa siitä...
:sad1rolltard:

User avatar
Hetkinen. Nyt en ymmärrä.
3k
Posts: 3501
Joined: 10 Feb 2018, 12:09

Re: A. Lindell ym. persutaide

#678 Post by Hetkinen. Nyt en ymmärrä. » 22 Aug 2021, 22:50

Tästä Annen mullistavasta "työntö&veto"-magneettisesta voimasta tulee väkisin mieleen että nyt se keksi solenoidin ja kuvittelee sillä kumoavansa gravitaation
Image

User avatar
Nurses Whispering Verses
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21635
Joined: 14 Oct 2017, 22:53
Location: Antikristillinen jumalanvastainen supervaltio

Re: A. Lindell ym. persutaide

#679 Post by Nurses Whispering Verses » 22 Aug 2021, 22:50

kostoreissulla wrote:
22 Aug 2021, 22:34
Jesse Python wrote:
22 Aug 2021, 22:21
Isot sähkömagneettiset kentät vaan kaikkien takapihalle
Olispa sähkömagneettinen kenttä takapihalla, saisi ilmaista voimaa siitä...
Tesla coil parvekkeella olisi oiva sisustuksellinen elementti.

User avatar
SuurSilli
4k
Posts: 4499
Joined: 16 Mar 2018, 22:14
Location: Selittämätön Harjaus

Re: A. Lindell ym. persutaide

#680 Post by SuurSilli » 22 Aug 2021, 23:20

Koskahan Anne kekkaa että maapallon pyörimisliikkessä on valtavasti kahlitsematonta ilmaista energiaa. Sähkömagnetisminkin saisi maapalloa ympäröivällä käämilangoituksella talteen... Niin sikäli jos maapallo on akselillaan pyörivä pallo eikä frisbee.

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29009
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#681 Post by MC Nigga T » 22 Aug 2021, 23:25

Ossi Tiihosta ei valita persujen puheenjohtajaksi profetioista huolimatta -> NIKOLA TESLA FREE ENERGY! Only in persustan.

User avatar
Hetkinen. Nyt en ymmärrä.
3k
Posts: 3501
Joined: 10 Feb 2018, 12:09

Re: A. Lindell ym. persutaide

#682 Post by Hetkinen. Nyt en ymmärrä. » 22 Aug 2021, 23:29

Mutta mitä Anne paljastaa jos sattuu käymään niin että Trumpista ei tule presidenttiä elokuun puolivälissä 2021? Ilmeisesti uutista asiasta odotetaan vielä eikä toivosta ole luovuttu.
Image

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206886
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: A. Lindell ym. persutaide

#683 Post by Jesse Python » 22 Aug 2021, 23:33

Editor-in-grief wrote:
22 Aug 2021, 23:20
Koskahan Anne kekkaa että maapallon pyörimisliikkessä on valtavasti kahlitsematonta ilmaista energiaa. Sähkömagnetisminkin saisi maapalloa ympäröivällä käämilangoituksella talteen... Niin sikäli jos maapallo on akselillaan pyörivä pallo eikä frisbee.
Jos laittas vaikka rattaan siihen maapallon kehälle ja siihen generaattorin :idea:

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29009
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#684 Post by MC Nigga T » 31 Aug 2021, 21:46

Kuva vanha, teksti uusi!
Anne M. Lindell wrote:
Spoiler:
Brrrrrr .... vieläkin vereni kiehuu ... Pitkästä aikaa otin tänään (31.8.) yhteyttä puhelimella Yle:n (uutis-ja ajankohtaisohjelmien) vastaavan toimittajaan, ja kuinkas ollakaan pimahdin puhelimessa niin maanperusteellisesti, että oksat poijes ... Siis minä, voitteko kuvitella minä pimahdin, minä, joka olen itse lempeys ja laupeus.

Lopuksi minä julistin Yle:lle sodan: me veronmaksajat (siis Ylen työnantajat) vastaan tuo Yle:n ketaleporukka.

Ei mennyt jakeluun toimittajalle, että kansa haluaa verorahoilleen vastinetta ja totuuden mukaisia uutisia eikä ateisti-vihervasemmisto-BLM-cay-kulttuuri-propagandaa, eikä sumutusta ja suoranaisia valheita. Pitkästä aikaa yritin näetsen katsoa Yle-uutisia, ja ensimmäinen otsikko (en taaskaan kyennyt edes katsomaan uutisia) sai vereni kiehumaan. Otsikko: " USA vetäytyy suunnitellusti Afganistanista ....".

Anna mun kaikki kestää .... tajuatteko? ... Ai, että tajuatte, miksi pimahdin. Mutta tajuatteko, miksi Yle:n toimittaja ei tajunnut, mikä tuossa otsikossa minua niin kovasti häiritsi. ... Ai, ette tajua tuota Yle:n toimittajaa ... no ne minäkään. Minun on niin vaikea tajuta tuollaisia "valopäitä". Ja tällaisille idiooteille me maksetaan palkkaa. He ovat meidän palkollisiamme. Ja kuvitelkaa, suurin osa maamme kansalaisista seuraa vain Yle:n ja valtamedian uutisia.

Yle on joko läpeensä mätä hallituksen ja THL:n ja EU:n käsikassara, tai se on vähä-älyisten suojatyöpaikka veronmaksajien rahoilla.

Maamme on ajautunut totaaliseen uutispimennykseen, ja hukumme valheisiin, sumutukseen ja propagandaan.

P.S. Tämä on jo vuosia vanha "meemi", mutta pätee edelleenkin.

Kirj. suutuspäissään Anne Lindell, 31.8. 2021, saa jakaa
Image

User avatar
kännissä kutiseva kana
Posts: 329
Joined: 28 Mar 2020, 22:01

Re: A. Lindell ym. persutaide

#685 Post by kännissä kutiseva kana » 02 Sep 2021, 21:09

MC Nigga T wrote:
31 Aug 2021, 21:46
Ei mennyt jakeluun toimittajalle, että kansa haluaa verorahoilleen vastinetta ja totuuden mukaisia uutisia eikä ateisti-vihervasemmisto-BLM-cay-kulttuuri-propagandaa, eikä sumutusta ja suoranaisia valheita. Pitkästä aikaa yritin näetsen katsoa Yle-uutisia, ja ensimmäinen otsikko (en taaskaan kyennyt edes katsomaan uutisia) sai vereni kiehumaan. Otsikko: " USA vetäytyy suunnitellusti Afganistanista ....".

Anna mun kaikki kestää .... tajuatteko? ... Ai, että tajuatte, miksi pimahdin. Mutta tajuatteko, miksi Yle:n toimittaja ei tajunnut, mikä tuossa otsikossa minua niin kovasti häiritsi. ... Ai, ette tajua tuota Yle:n toimittajaa ... no ne minäkään. Minun on niin vaikea tajuta tuollaisia "valopäitä". Ja tällaisille idiooteille me maksetaan palkkaa. He ovat meidän palkollisiamme. Ja kuvitelkaa, suurin osa maamme kansalaisista seuraa vain Yle:n ja valtamedian uutisia.
Siis mitöb? Vois Anne meille vähemmän valveutuneille kansalaisille kuitenkin vähän avata että mikä siinä otsikossa nyt oli pielessä :D Eiks tää vetäytyminen nyt kuitenkin ollut suunniteltu juttu ja vielä puolijumala Trumpin ansiota? Vai eikö mennytkään suunnitelmien mukaan kun Biden viivytteli lähtöä kuukausitolkulla?

User avatar
Salajulkku
God of PIF
God of PIF
Posts: 36362
Joined: 09 Apr 2013, 12:34
Location: pilaamassa maisemaa

Re: A. Lindell ym. persutaide

#686 Post by Salajulkku » 02 Sep 2021, 21:16

kännissä kutiseva kana wrote:
02 Sep 2021, 21:09
MC Nigga T wrote:
31 Aug 2021, 21:46
Ei mennyt jakeluun toimittajalle, että kansa haluaa verorahoilleen vastinetta ja totuuden mukaisia uutisia eikä ateisti-vihervasemmisto-BLM-cay-kulttuuri-propagandaa, eikä sumutusta ja suoranaisia valheita. Pitkästä aikaa yritin näetsen katsoa Yle-uutisia, ja ensimmäinen otsikko (en taaskaan kyennyt edes katsomaan uutisia) sai vereni kiehumaan. Otsikko: " USA vetäytyy suunnitellusti Afganistanista ....".

Anna mun kaikki kestää .... tajuatteko? ... Ai, että tajuatte, miksi pimahdin. Mutta tajuatteko, miksi Yle:n toimittaja ei tajunnut, mikä tuossa otsikossa minua niin kovasti häiritsi. ... Ai, ette tajua tuota Yle:n toimittajaa ... no ne minäkään. Minun on niin vaikea tajuta tuollaisia "valopäitä". Ja tällaisille idiooteille me maksetaan palkkaa. He ovat meidän palkollisiamme. Ja kuvitelkaa, suurin osa maamme kansalaisista seuraa vain Yle:n ja valtamedian uutisia.
Siis mitöb? Vois Anne meille vähemmän valveutuneille kansalaisille kuitenkin vähän avata että mikä siinä otsikossa nyt oli pielessä :D Eiks tää vetäytyminen nyt kuitenkin ollut suunniteltu juttu ja vielä puolijumala Trumpin ansiota? Vai eikö mennytkään suunnitelmien mukaan kun Biden viivytteli lähtöä kuukausitolkulla?
Tuo on varsinainen supervoima: nostattaa hillitön raivo täysin mystisistä syistä.

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: A. Lindell ym. persutaide

#687 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 02 Sep 2021, 21:25

Salajulkku wrote:
02 Sep 2021, 21:16
kännissä kutiseva kana wrote:
02 Sep 2021, 21:09
MC Nigga T wrote:
31 Aug 2021, 21:46
Ei mennyt jakeluun toimittajalle, että kansa haluaa verorahoilleen vastinetta ja totuuden mukaisia uutisia eikä ateisti-vihervasemmisto-BLM-cay-kulttuuri-propagandaa, eikä sumutusta ja suoranaisia valheita. Pitkästä aikaa yritin näetsen katsoa Yle-uutisia, ja ensimmäinen otsikko (en taaskaan kyennyt edes katsomaan uutisia) sai vereni kiehumaan. Otsikko: " USA vetäytyy suunnitellusti Afganistanista ....".

Anna mun kaikki kestää .... tajuatteko? ... Ai, että tajuatte, miksi pimahdin. Mutta tajuatteko, miksi Yle:n toimittaja ei tajunnut, mikä tuossa otsikossa minua niin kovasti häiritsi. ... Ai, ette tajua tuota Yle:n toimittajaa ... no ne minäkään. Minun on niin vaikea tajuta tuollaisia "valopäitä". Ja tällaisille idiooteille me maksetaan palkkaa. He ovat meidän palkollisiamme. Ja kuvitelkaa, suurin osa maamme kansalaisista seuraa vain Yle:n ja valtamedian uutisia.
Siis mitöb? Vois Anne meille vähemmän valveutuneille kansalaisille kuitenkin vähän avata että mikä siinä otsikossa nyt oli pielessä :D Eiks tää vetäytyminen nyt kuitenkin ollut suunniteltu juttu ja vielä puolijumala Trumpin ansiota? Vai eikö mennytkään suunnitelmien mukaan kun Biden viivytteli lähtöä kuukausitolkulla?
Tuo on varsinainen supervoima: nostattaa hillitön raivo täysin mystisistä syistä.
On ihan hyvä että Annen tekstit on spoilereissa ja ne voi jättää avaamatta, koska itse en ainakaan uskalla yrittää ymmärtämistä :hattu:
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29009
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#688 Post by MC Nigga T » 14 Sep 2021, 22:26

Anne Lindell wrote:
Spoiler:
Syntymättömien lasten oikeudet ja Päivi Räsäsen puhe eduskuntatalon rappusilla, ja kommenttini Päivin fb-seinällä Päivin postaukseen (quote): … ” Päivi, minulla on ollut jo kauan sellainen "hytinä", että jos itse haluat ja itse tahdot, ja että sinut valitaan ehdolle KD-puolueen ehdokkaana seuraaviin presidentinvaaleihin, niin tulet voittamaan kirkkaasti, koska et edusta vain puoluettasi, vaan edustat koko kansaa ja ennen kaikkea syntymättömiä kansalaisia. Länsimaisessa ja kristillisessä sivistys- ja oikeusvaltiossa ei tulisi enää tulevaisuudessa olla tarvetta sosiaalisista syistä tai edes ehkäisymielessä (ei toivottu raskaus) tehtyihin abortteihin. Ennustukseni "näkijänä" Jumalan ansiosta ovat tähän asti menneet kaikki nappiin (vilkaiskaa myös facebook-sivuani, julkinen, löytyy nimihaulla Anne M. Lindell).

Kaikki ehkäisyvälineet ja ehkäisyneuvonta tulisi olla ilmaisia tytöille/naisille (kierukat, e-pillerit, ja ihon alle asetettavat e-kapselit, sterilointi), ja kondomit tulisi olla todella halpoja (tarpeellisia tautien ehkäisyssä). Jokaisella sikiöllä on oltava oikeus syntyä terveenä ja toivottuna. Siksi esim. raskaana olevat lääkeaineitten väärinkäyttäjät ja alkoholi- ja huumeiden käyttäjät tulisi asettaa lain mukaisen pakkohoitoon, ja synnytyksen jälkeenkin tarkkailuun. Miksi tämä laki takkuilee edelleenkin? Voin tulla puhumaan tätä lakia koskevaan lähetekeskusteluun eduskuntaan, jos vain saan kutsun.

Yhteiskunnan on tuettava heikkoja ja vastuuntunnottomia vanhempia kasvamaan vastuuntuntoon ja terveeseen elämään juuri lasten vuoksi, ja siksi tarvitaan kouluissa "avioliitto- ja lastenhoito- ja kasvatuskursseja, eli ”vanhemmuuskursseja” kaikille teineille. Tämä tulee olla pakollisena oppiaineena yläluokilla.

Raskaana olevan naisen keho ei kuulu pelkästään naiselle, vaan se kuuluu myös sikiölle. Tämä on taottava äärivihervasemmistofeministien päähän. Tämä sikiön oikeus kohtuun tulee kirjata lakiin. Syntymättömälle sikiölle tulee taata ihmisoikeudet, eli oikeus kehittyä kohdussa terveeksi vauvaksi ja oikeus syntyä. Nyt sikiö on täysin lainsuojaton.

Lapset on aina oltava ensisijassa ... ei aikuiset. Aikuisen oikeudet eivät tule ennen lasten oikeuksia. Oikeusportaissa on lasten kuuleminen (alle 12 vuotiaittenkin) oltava lainmukainen oikeus kaikille lapsille. Jokaisella lapsella tulee olla oikeus omaan äitiin ja omaan isään, ja tässä on yhteiskunnan tultava 101 %: sesti apuun. Nyt yhteiskunta on vanhemmuuden vihollinen (vert. LASU ja pakkohuostaanotot, lapsiryöstöt). Kunnalliset kodinhoitajat on saatava takaisin. Nimenoman kunnalliset kodinhoitajat (eivät sossu-vakooja, ilmiantajat) voivat olla suurena apuna vaikeuksissa olevissa lapsiperheissä ja heidän arjen pyörittämisessään. Nyky- yhteiskunnassa ei enää ydinperheeseen kuulu isovanhemmat kuten ennen.

Itse reissaan junalla ja bussilla n. kerran kuussa yhteen suuntaan n. 700 km. hoitamaan lastenlapsiani (3 perhettä, Porvoo, Espoo ja Turku) ja auttamaan heitä myös kodinhoidossa ... ilolla ja vapaaehtoisesti.

Ylihuomenna lähden poikkeuksellisesti omalla autolla Porvooseen, ja toivottavasti voin olla läsnä 18. 9. suurmielenosoituksessa Helsingissä, vaikkakin suurimpana pelkonani on, että poliisi hakkaa minut ja joudun telkien taakse.

Kuvitelkaa, millaisessa kauhuvaltiossa me elämme! Tämä ei ole enää se Suomi, mihin minä synnyin Kekkosen aikaan”.

Kirj. Anne Lindell, 12. 9. 2021, saa jakaa
Image

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: A. Lindell ym. persutaide

#689 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 14 Sep 2021, 22:42

Avasin spoilerin ja selain kaatui, tunnen olevani universumin suojeluksessa.
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

User avatar
Kommarisosialistin värisuora
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21769
Joined: 22 Dec 2016, 16:23
Location: paramilitaarinen Sturmabteilung

Re: A. Lindell ym. persutaide

#690 Post by Kommarisosialistin värisuora » 14 Sep 2021, 23:25

Ei mahda synnytyshommat Lindellin ikästä enää liikutta, että keskittys omaan kohtuunsa vaan ja muutenkin pysys kohtuudessa syvänpäädyn antimista nauttimisen kanssa.

Häirintävapaa kokoomus?
viewtopic.php?p=26341484#p26341484

Image

Post Reply