A. Lindell ym., persutaide

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29005
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#616 Post by MC Nigga T » 18 Jul 2021, 02:24

Mennyt aivan ohi että Annella on ollut taas paljon asiaa + taidetta:
Tekee taas mieli sanoa, että: ”Mitäs minä sanoin”. Ennustin jo viimevuonna elokuussa (löytyy fb-seinältäni), että Trump tulee tekemään vaaleissa murskavoiton. Ja viimeinkin tämä ennustus on toteutumassa. Ennustan myös, että viimeistään elokuun puolessa välissä Trump astuu presidentin virkaansa USA:n 19. presidenttinä.
Spoiler:

Nyt on tihkunut uutisia julkisuuteen Arizonan osavaltiosta, Maricopan ”kunnasta”, että mega-suuri vaalipetos on paljastunut: yli 74 000 väärennettyä äänestyskuponkia on Dominionin järjestelmä ”merkannut” Bidenille, muista vaalipetoksista mainitsemattakaan (esim. kuolleitten äänestyskuponkeja ja tuplaääniä löytynyt). Tällainen vaalipetos on ollut USA:ssa mahdollista senkin vuoksi, että edelleenkin demokraatit kieltäytyvät meille itsestään selvästä käytännöstä, että äänestyksessä on jokaisen todistettava henkilöllisyys.

Ja tämä vasta on jäävuoren huippu: myös Georgiassa on epäilty valtaisaa eli mega-suurta vaalivilppiä. Suuria vaalivilppejä on epäilty miltei kaikissa osavaltioissa ja nimenoman Bidenin eduksi.

Eli, demokraateilla on nyt vain kaksi vaihtoehtoa: joko he tunnustavat USA:n historian kaikkien aikojen suurimman vaalivilpin ja anovat armoa, anteeksiantoa, tai vaihtoehtona on, että tarkistusta jatketaan, ja heidät tuomitaan vankeuteen … Bidenkin. Demokraateilla on edessään ns. ”Jeesushetki”: joko heidät ”ristiinnaulitaan”, tai he saavat kohdata armon, mutta heidän on anottava armoa ja tunnustettava syntinsä … ja lopuksi se kaikkein paras … heidän on tehtävä parannus myös kommunismista. tätä samaa toivon Suomen vasemmistolta (Vas.) ja sosiaalidemokraateilta (Sdp).

Ennustan myös, että jos USA:n demokraatit eivät luovu (Siis Biden) suosiolla rikollisesti anastetusta vallastaan, niin USA ajautuu Zimbabween ja Etelä-Afrikan tasolle.

USA:n demokraatit (Biden & Cabal Co.) ovat ampuneet omaan nilkkansa. Ei kai kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että demokratia on USA:n demokraattipuolueelle niin rakas, että se on valmis heittämään keskitysleiriin kaikki, jotka sitä uhkaavat. Demokraatit eivät voi enää estää ”demokratian nimessä” totuuden julkituloa sensuuria kiristämällä ja uhkailemalla ja kiristämällä oikeuslaitosta ja muita lain valvojia.

Demokraateille loppu häämöttää ja housunpuntit tutisevat. Jopa Valkoisen Talon lehdistösihteeri myönsi pitkin hampain, Kuuban tilanteen kärjistyessä, että kommunismi, sosialismi (eli sosialismi, vasemmistolaisuus, Marxismi) on ollut ja on täysin epäonnistunut, tuhoon tuomittu ja surkea poliittinen ja taloudellinen ideologia, mikä ei ole menestynyt missään maailmankolkassa, ja silti meillä Suomessa demarit ja vasurit edelleenkin (muka) nauttivat kansansuosiota (” ei hyvää päivää”, uskoo ken halajaa). Meillähän on ollut jo useissa vaaleissa Dominionin äänten laskentajärjestelmä käytössä. …kansan on Suomessa vaadittava, että seuraavissa vaaleissa eikä muutenkaan enää kuuna päivänä Suomessa käytetä Dominionin ääntenlaskentajärjestelmää.

Minä en edes epäile enää sitä, että pian Trump julistetaan vaalivoittajaksi … olen satavarma siitä, kuten olen aina ollut.
Kirj. Anne Lindell, 16. 7. 2021

P.S. Olen ollut poissa fb:stä n. 1,5 kk tuplabannien vuoksi. Vapautta kesti hieman yli 2 viikkoa. Taidan ”näkijänä” olla yksi Suomen vainotuimmista ja bannatuimmista eli sensuroiduimmista ”väärinajattelijoista”. ”Näkijöistä” ei tykätä.
Image
2 profetiaanista enneuntani Saksan tulvista vuodelta 2011. Silloinkin oli Saksan alueella vakavia tulvia kuten aiemmin ja myöhemminkin (esim., v. 2014). Mutta enneuneni ennakoivat, että aiempaa pahemmat tulvat ovat vasta edessäpäin. … Tämä kannattaa lukea!
Spoiler:
En minä tästä ole paljoa puhunut, siis näistä enneunista, mutta nyt tuntuu, että pitää puhua. Ei voi olla enää hiljaa. Asia on vakava ja sille pitää tehdä jotain. Eli, miksi Saksassa ylängöiltä tuleva lumien sulavesi rankkasateitten saattelemana aiheuttaa katastrofitulvia? Tiedemiesten ja asiantuntijoitten on yhdessä ratkaistava ongelma, miksi nämä tulvat pahenevat vuosi vuodelta, ja mitä olisi tehtävissä. Unessa muutama syy tulvaongelmaan.

Näin oikeastaan kaksi peräkkäistä enneunta v. 2011 ja niissä unissa kerrottiin juuri siitä, mitä olemme usein nähneet uutisissa, eli, mitä on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan Keski-Euroopassa ja etenkin Saksassa. Pelkään pahoin, että etenkin Saksan pahimmat tulvakoettelemukset ovat vasta edessäpäin. Voipi olla, että kohta kuulemme sieltä uutisia myös maanvyöryistä. Entä Köln? Miten käy mittaamattoman arvokkaalle Kölnille?
………………
Tässä ne 2 enneuntani peräkkäisinä öinä (22 - 23. 3. 2011)

Keski-Eurooppaa kohtaavasta luonnonkatastrofista:

Olin siskoni luona Jyväskylässä 21 – 27. 3. 2011 ja tiistain vastaisena yönä 22. 3. näin seuraavanlaisen unen. Tässä unessa toistuivat usein sanat Westfalen, tulva, maanvyöry.

Seisoin unessa jonkinlaisella parkkialueella, mutta olin kuitenkin Suomessa, ja panin merkille siihen parkkeerattujen bussien tuulilasien yläpuolella olevien nimikylttien sakankielisten kaupunkien nimiä: Stuttgart, Köln, Düsseldorf, Frankfurt jne. Kuulin bussien lähellä seisovien henkilöiden puhuvan saksaa. Höristelin korviani kullakseni paremmin, koska osasin kyllä mielestäni hyvin saksaa, mutta opiskeluvuosistani oli kulunut kymmeniä vuosia. (Olin lukenut pitkän saksan). Nämä ihmiset tutkivat karttaa, ja he miettivät mitä kautta pääsisivät lähestymään kotiseutujaan, koska laajamittainen tulva ja maanvyöryt olivat tuhonneet tieverkkoa Saksassa ja useat alueet olivat evakoituja eikä sinne ollut kenelläkään mitään asiaa. Yht´äkkiä rohkaistuin ja aloin puhua saksaa näitten ihmisten kanssa ja kyselin kaikenlaista. He kertoivat, että pahiten kärsinyt alue oli Westfalen.

Herättyäni aamukahvipöydässä kerroin siskolleni unestani ja kyselin häneltä eräitä unessa kuulemiani ja itse lausumiani saksan kielisiä sanoja suomeksi. Siskoni oli lukenut yliopistossa myös saksan kieltä ja osasi siksi paljon paremmin saksaa kuin minä. Omituista oli se, että yleensä kuuntelen kyllä suht´ koht sujuvasti saksan kieltä, jos henkilö puhuu hitaasti ja ääntää sanat selkeästi, mutta puhuminen kangertelee, mutta tuolloin unessa sekä saksan kielen ymmärtäminen että puhuminen sujuivat minulta oikein hyvin.
Seuraavana yönä 23.3. näin edelliselle unelleni jatkounen:

Olin unessa katsomassa saksankielisiä uutisia täysin ilman suomenkielistä tekstitystä tai edes kommentteja, mutta ihmeekseni kuuntelin saksan kieltä aivan sujuvasti (?). Naispuolinen uutisankkuri kertoi tulvien ja maanvyöryjen tuhoista ja samalla näytettiin videomateriaalia noista tuhoalueista. Suuria alueita etenkin Westfalenissa oli miltei kokonaan veden alla. Yksikerroksisista taloista näkyi vain katto. Uutisissa näytettiin videokuvaa myös muualta Euroopasta ja kerrottiin myös niiden maitten ja lähinnä joenvarsien tulvista, mutta eivät olleet niin tuhoisia kuin Saksassa. Sitten tämä uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toisen henkilön puoleen, ja tämä henkilö oli jokin miespuolinen asiantuntija ja hän kertoi syitä, miksi tällaista tuhoa on päässyt tapahtumaan. Syynä oli usean joen alkulähteet ylängöiltä ja äkillinen ja vuodenaikaan nähden poikkeuksellisen lämmin helleaalto. Ylängön lumet sulivat nopeasti ... aivan liian nopeasti aiheuttaen tulvia, ja siihen päälle rankkasateet. Maanvyöryt olivat pahoja siksi, että vanhoja puita (metsää) oli alajuoksuilta kaadettu liian paljon pois, ja tilalla oli asunalueita ja pihoille oli istutettu lyhytjuurisia koristepuita, pensaita ja hedelmäpuita. Etenkin tämä asiantuntija piti pahana sitä, että pitkäjuurista vaahteraa pidetään jopa pihojen rikkaruohopuuna, ja siksi niitä hakataan alas mielin määrin. Pitkän ja poikkeuksellisen ja kylmän ja runsaslumisen talven jälkeen maa-aines on märkää ja pehmeätä, savista, ja tulva aiheuttaa sen, että puuttomilla tai lyhytjuuristen puitten alueilla maa alkaa vyöryä alaspäin jokien varsilta ja mäennyppylöiltä. Sitten uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toiseen suuntaan ja siellä istui toinen asiantuntija ... talousasiantuntija, ja tämä kertoi huolensa siitä, miten tämä luonnonkatastrofi vaikuttaa Saksan talouselämään juuri nyt, kun Saksan talous on näyttänyt selviä elpymisen merkkejä.

Kerroin taasen kahvipöydässä siskolleni unestani ja ihmettelimme yhdessä että, mitä tämä tällainen saksankielisten tulva- ja maanvyörymäunien näkeminen oikein merkitsee? Siskonikin ajatteli, että ehkäpä jonkinlainen luonnonkatastrofi onkin tosiaan tulossa Saksan alueelle. Menin siskoni tietokoneelle ja etsin googlaamalla Saksan kartan ja etenkin nimen Westfalen. Selkäpiitäni alkoi karmia, kun näin, että Westfalen oli suuri maakunta eikä mikään kaupunki, kuten ensin kuvittelin, ja että sieltä tosiaankin sai alkunsa useakin joki, ja että esimerkiksi Kölnin kaupunki kuuluu Westfaleniin.

Kirj. Anne Lindell, 2. 4. 2011
…………………………
Postattu (hieman lyhennettynä) facebookissa, Anne Lindell, 17.7. 2021, saa jakaa
Image

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: A. Lindell ym. persutaide

#617 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 18 Jul 2021, 03:24

MC Nigga T wrote:
18 Jul 2021, 02:24
Mennyt aivan ohi että Annella on ollut taas paljon asiaa + taidetta:
Tekee taas mieli sanoa, että: ”Mitäs minä sanoin”. Ennustin jo viimevuonna elokuussa (löytyy fb-seinältäni), että Trump tulee tekemään vaaleissa murskavoiton. Ja viimeinkin tämä ennustus on toteutumassa. Ennustan myös, että viimeistään elokuun puolessa välissä Trump astuu presidentin virkaansa USA:n 19. presidenttinä.
Spoiler:

Nyt on tihkunut uutisia julkisuuteen Arizonan osavaltiosta, Maricopan ”kunnasta”, että mega-suuri vaalipetos on paljastunut: yli 74 000 väärennettyä äänestyskuponkia on Dominionin järjestelmä ”merkannut” Bidenille, muista vaalipetoksista mainitsemattakaan (esim. kuolleitten äänestyskuponkeja ja tuplaääniä löytynyt). Tällainen vaalipetos on ollut USA:ssa mahdollista senkin vuoksi, että edelleenkin demokraatit kieltäytyvät meille itsestään selvästä käytännöstä, että äänestyksessä on jokaisen todistettava henkilöllisyys.

Ja tämä vasta on jäävuoren huippu: myös Georgiassa on epäilty valtaisaa eli mega-suurta vaalivilppiä. Suuria vaalivilppejä on epäilty miltei kaikissa osavaltioissa ja nimenoman Bidenin eduksi.

Eli, demokraateilla on nyt vain kaksi vaihtoehtoa: joko he tunnustavat USA:n historian kaikkien aikojen suurimman vaalivilpin ja anovat armoa, anteeksiantoa, tai vaihtoehtona on, että tarkistusta jatketaan, ja heidät tuomitaan vankeuteen … Bidenkin. Demokraateilla on edessään ns. ”Jeesushetki”: joko heidät ”ristiinnaulitaan”, tai he saavat kohdata armon, mutta heidän on anottava armoa ja tunnustettava syntinsä … ja lopuksi se kaikkein paras … heidän on tehtävä parannus myös kommunismista. tätä samaa toivon Suomen vasemmistolta (Vas.) ja sosiaalidemokraateilta (Sdp).

Ennustan myös, että jos USA:n demokraatit eivät luovu (Siis Biden) suosiolla rikollisesti anastetusta vallastaan, niin USA ajautuu Zimbabween ja Etelä-Afrikan tasolle.

USA:n demokraatit (Biden & Cabal Co.) ovat ampuneet omaan nilkkansa. Ei kai kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että demokratia on USA:n demokraattipuolueelle niin rakas, että se on valmis heittämään keskitysleiriin kaikki, jotka sitä uhkaavat. Demokraatit eivät voi enää estää ”demokratian nimessä” totuuden julkituloa sensuuria kiristämällä ja uhkailemalla ja kiristämällä oikeuslaitosta ja muita lain valvojia.

Demokraateille loppu häämöttää ja housunpuntit tutisevat. Jopa Valkoisen Talon lehdistösihteeri myönsi pitkin hampain, Kuuban tilanteen kärjistyessä, että kommunismi, sosialismi (eli sosialismi, vasemmistolaisuus, Marxismi) on ollut ja on täysin epäonnistunut, tuhoon tuomittu ja surkea poliittinen ja taloudellinen ideologia, mikä ei ole menestynyt missään maailmankolkassa, ja silti meillä Suomessa demarit ja vasurit edelleenkin (muka) nauttivat kansansuosiota (” ei hyvää päivää”, uskoo ken halajaa). Meillähän on ollut jo useissa vaaleissa Dominionin äänten laskentajärjestelmä käytössä. …kansan on Suomessa vaadittava, että seuraavissa vaaleissa eikä muutenkaan enää kuuna päivänä Suomessa käytetä Dominionin ääntenlaskentajärjestelmää.

Minä en edes epäile enää sitä, että pian Trump julistetaan vaalivoittajaksi … olen satavarma siitä, kuten olen aina ollut.
Kirj. Anne Lindell, 16. 7. 2021

P.S. Olen ollut poissa fb:stä n. 1,5 kk tuplabannien vuoksi. Vapautta kesti hieman yli 2 viikkoa. Taidan ”näkijänä” olla yksi Suomen vainotuimmista ja bannatuimmista eli sensuroiduimmista ”väärinajattelijoista”. ”Näkijöistä” ei tykätä.
Image
2 profetiaanista enneuntani Saksan tulvista vuodelta 2011. Silloinkin oli Saksan alueella vakavia tulvia kuten aiemmin ja myöhemminkin (esim., v. 2014). Mutta enneuneni ennakoivat, että aiempaa pahemmat tulvat ovat vasta edessäpäin. … Tämä kannattaa lukea!
Spoiler:
En minä tästä ole paljoa puhunut, siis näistä enneunista, mutta nyt tuntuu, että pitää puhua. Ei voi olla enää hiljaa. Asia on vakava ja sille pitää tehdä jotain. Eli, miksi Saksassa ylängöiltä tuleva lumien sulavesi rankkasateitten saattelemana aiheuttaa katastrofitulvia? Tiedemiesten ja asiantuntijoitten on yhdessä ratkaistava ongelma, miksi nämä tulvat pahenevat vuosi vuodelta, ja mitä olisi tehtävissä. Unessa muutama syy tulvaongelmaan.

Näin oikeastaan kaksi peräkkäistä enneunta v. 2011 ja niissä unissa kerrottiin juuri siitä, mitä olemme usein nähneet uutisissa, eli, mitä on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan Keski-Euroopassa ja etenkin Saksassa. Pelkään pahoin, että etenkin Saksan pahimmat tulvakoettelemukset ovat vasta edessäpäin. Voipi olla, että kohta kuulemme sieltä uutisia myös maanvyöryistä. Entä Köln? Miten käy mittaamattoman arvokkaalle Kölnille?
………………
Tässä ne 2 enneuntani peräkkäisinä öinä (22 - 23. 3. 2011)

Keski-Eurooppaa kohtaavasta luonnonkatastrofista:

Olin siskoni luona Jyväskylässä 21 – 27. 3. 2011 ja tiistain vastaisena yönä 22. 3. näin seuraavanlaisen unen. Tässä unessa toistuivat usein sanat Westfalen, tulva, maanvyöry.

Seisoin unessa jonkinlaisella parkkialueella, mutta olin kuitenkin Suomessa, ja panin merkille siihen parkkeerattujen bussien tuulilasien yläpuolella olevien nimikylttien sakankielisten kaupunkien nimiä: Stuttgart, Köln, Düsseldorf, Frankfurt jne. Kuulin bussien lähellä seisovien henkilöiden puhuvan saksaa. Höristelin korviani kullakseni paremmin, koska osasin kyllä mielestäni hyvin saksaa, mutta opiskeluvuosistani oli kulunut kymmeniä vuosia. (Olin lukenut pitkän saksan). Nämä ihmiset tutkivat karttaa, ja he miettivät mitä kautta pääsisivät lähestymään kotiseutujaan, koska laajamittainen tulva ja maanvyöryt olivat tuhonneet tieverkkoa Saksassa ja useat alueet olivat evakoituja eikä sinne ollut kenelläkään mitään asiaa. Yht´äkkiä rohkaistuin ja aloin puhua saksaa näitten ihmisten kanssa ja kyselin kaikenlaista. He kertoivat, että pahiten kärsinyt alue oli Westfalen.

Herättyäni aamukahvipöydässä kerroin siskolleni unestani ja kyselin häneltä eräitä unessa kuulemiani ja itse lausumiani saksan kielisiä sanoja suomeksi. Siskoni oli lukenut yliopistossa myös saksan kieltä ja osasi siksi paljon paremmin saksaa kuin minä. Omituista oli se, että yleensä kuuntelen kyllä suht´ koht sujuvasti saksan kieltä, jos henkilö puhuu hitaasti ja ääntää sanat selkeästi, mutta puhuminen kangertelee, mutta tuolloin unessa sekä saksan kielen ymmärtäminen että puhuminen sujuivat minulta oikein hyvin.
Seuraavana yönä 23.3. näin edelliselle unelleni jatkounen:

Olin unessa katsomassa saksankielisiä uutisia täysin ilman suomenkielistä tekstitystä tai edes kommentteja, mutta ihmeekseni kuuntelin saksan kieltä aivan sujuvasti (?). Naispuolinen uutisankkuri kertoi tulvien ja maanvyöryjen tuhoista ja samalla näytettiin videomateriaalia noista tuhoalueista. Suuria alueita etenkin Westfalenissa oli miltei kokonaan veden alla. Yksikerroksisista taloista näkyi vain katto. Uutisissa näytettiin videokuvaa myös muualta Euroopasta ja kerrottiin myös niiden maitten ja lähinnä joenvarsien tulvista, mutta eivät olleet niin tuhoisia kuin Saksassa. Sitten tämä uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toisen henkilön puoleen, ja tämä henkilö oli jokin miespuolinen asiantuntija ja hän kertoi syitä, miksi tällaista tuhoa on päässyt tapahtumaan. Syynä oli usean joen alkulähteet ylängöiltä ja äkillinen ja vuodenaikaan nähden poikkeuksellisen lämmin helleaalto. Ylängön lumet sulivat nopeasti ... aivan liian nopeasti aiheuttaen tulvia, ja siihen päälle rankkasateet. Maanvyöryt olivat pahoja siksi, että vanhoja puita (metsää) oli alajuoksuilta kaadettu liian paljon pois, ja tilalla oli asunalueita ja pihoille oli istutettu lyhytjuurisia koristepuita, pensaita ja hedelmäpuita. Etenkin tämä asiantuntija piti pahana sitä, että pitkäjuurista vaahteraa pidetään jopa pihojen rikkaruohopuuna, ja siksi niitä hakataan alas mielin määrin. Pitkän ja poikkeuksellisen ja kylmän ja runsaslumisen talven jälkeen maa-aines on märkää ja pehmeätä, savista, ja tulva aiheuttaa sen, että puuttomilla tai lyhytjuuristen puitten alueilla maa alkaa vyöryä alaspäin jokien varsilta ja mäennyppylöiltä. Sitten uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toiseen suuntaan ja siellä istui toinen asiantuntija ... talousasiantuntija, ja tämä kertoi huolensa siitä, miten tämä luonnonkatastrofi vaikuttaa Saksan talouselämään juuri nyt, kun Saksan talous on näyttänyt selviä elpymisen merkkejä.

Kerroin taasen kahvipöydässä siskolleni unestani ja ihmettelimme yhdessä että, mitä tämä tällainen saksankielisten tulva- ja maanvyörymäunien näkeminen oikein merkitsee? Siskonikin ajatteli, että ehkäpä jonkinlainen luonnonkatastrofi onkin tosiaan tulossa Saksan alueelle. Menin siskoni tietokoneelle ja etsin googlaamalla Saksan kartan ja etenkin nimen Westfalen. Selkäpiitäni alkoi karmia, kun näin, että Westfalen oli suuri maakunta eikä mikään kaupunki, kuten ensin kuvittelin, ja että sieltä tosiaankin sai alkunsa useakin joki, ja että esimerkiksi Kölnin kaupunki kuuluu Westfaleniin.

Kirj. Anne Lindell, 2. 4. 2011
…………………………
Postattu (hieman lyhennettynä) facebookissa, Anne Lindell, 17.7. 2021, saa jakaa
Image
Isolla pensselillä vedetty pahimmat tulva-alueet ja ovaali vielä poikittain Reiniin nähden, vahvaa suorittamista. Jos Lindell merkkais Pohjanmaan kevättulvat karttaan samalla tarkkuudella, niin menis Viipuri ja Kautokeino samalle tulva-alueelle.


e: Vaihdettu Pietari Viipuriksi
Last edited by perään kuulutettu asiakeskustelu on 18 Jul 2021, 18:55, edited 1 time in total.
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

User avatar
Hetkinen. Nyt en ymmärrä.
3k
Posts: 3501
Joined: 10 Feb 2018, 12:09

Re: A. Lindell ym. persutaide

#618 Post by Hetkinen. Nyt en ymmärrä. » 18 Jul 2021, 03:52

perään kuulutettu asiakeskustelu wrote:
18 Jul 2021, 03:24
MC Nigga T wrote:
18 Jul 2021, 02:24
Mennyt aivan ohi että Annella on ollut taas paljon asiaa + taidetta:
Tekee taas mieli sanoa, että: ”Mitäs minä sanoin”. Ennustin jo viimevuonna elokuussa (löytyy fb-seinältäni), että Trump tulee tekemään vaaleissa murskavoiton. Ja viimeinkin tämä ennustus on toteutumassa. Ennustan myös, että viimeistään elokuun puolessa välissä Trump astuu presidentin virkaansa USA:n 19. presidenttinä.
Spoiler:

Nyt on tihkunut uutisia julkisuuteen Arizonan osavaltiosta, Maricopan ”kunnasta”, että mega-suuri vaalipetos on paljastunut: yli 74 000 väärennettyä äänestyskuponkia on Dominionin järjestelmä ”merkannut” Bidenille, muista vaalipetoksista mainitsemattakaan (esim. kuolleitten äänestyskuponkeja ja tuplaääniä löytynyt). Tällainen vaalipetos on ollut USA:ssa mahdollista senkin vuoksi, että edelleenkin demokraatit kieltäytyvät meille itsestään selvästä käytännöstä, että äänestyksessä on jokaisen todistettava henkilöllisyys.

Ja tämä vasta on jäävuoren huippu: myös Georgiassa on epäilty valtaisaa eli mega-suurta vaalivilppiä. Suuria vaalivilppejä on epäilty miltei kaikissa osavaltioissa ja nimenoman Bidenin eduksi.

Eli, demokraateilla on nyt vain kaksi vaihtoehtoa: joko he tunnustavat USA:n historian kaikkien aikojen suurimman vaalivilpin ja anovat armoa, anteeksiantoa, tai vaihtoehtona on, että tarkistusta jatketaan, ja heidät tuomitaan vankeuteen … Bidenkin. Demokraateilla on edessään ns. ”Jeesushetki”: joko heidät ”ristiinnaulitaan”, tai he saavat kohdata armon, mutta heidän on anottava armoa ja tunnustettava syntinsä … ja lopuksi se kaikkein paras … heidän on tehtävä parannus myös kommunismista. tätä samaa toivon Suomen vasemmistolta (Vas.) ja sosiaalidemokraateilta (Sdp).

Ennustan myös, että jos USA:n demokraatit eivät luovu (Siis Biden) suosiolla rikollisesti anastetusta vallastaan, niin USA ajautuu Zimbabween ja Etelä-Afrikan tasolle.

USA:n demokraatit (Biden & Cabal Co.) ovat ampuneet omaan nilkkansa. Ei kai kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että demokratia on USA:n demokraattipuolueelle niin rakas, että se on valmis heittämään keskitysleiriin kaikki, jotka sitä uhkaavat. Demokraatit eivät voi enää estää ”demokratian nimessä” totuuden julkituloa sensuuria kiristämällä ja uhkailemalla ja kiristämällä oikeuslaitosta ja muita lain valvojia.

Demokraateille loppu häämöttää ja housunpuntit tutisevat. Jopa Valkoisen Talon lehdistösihteeri myönsi pitkin hampain, Kuuban tilanteen kärjistyessä, että kommunismi, sosialismi (eli sosialismi, vasemmistolaisuus, Marxismi) on ollut ja on täysin epäonnistunut, tuhoon tuomittu ja surkea poliittinen ja taloudellinen ideologia, mikä ei ole menestynyt missään maailmankolkassa, ja silti meillä Suomessa demarit ja vasurit edelleenkin (muka) nauttivat kansansuosiota (” ei hyvää päivää”, uskoo ken halajaa). Meillähän on ollut jo useissa vaaleissa Dominionin äänten laskentajärjestelmä käytössä. …kansan on Suomessa vaadittava, että seuraavissa vaaleissa eikä muutenkaan enää kuuna päivänä Suomessa käytetä Dominionin ääntenlaskentajärjestelmää.

Minä en edes epäile enää sitä, että pian Trump julistetaan vaalivoittajaksi … olen satavarma siitä, kuten olen aina ollut.
Kirj. Anne Lindell, 16. 7. 2021

P.S. Olen ollut poissa fb:stä n. 1,5 kk tuplabannien vuoksi. Vapautta kesti hieman yli 2 viikkoa. Taidan ”näkijänä” olla yksi Suomen vainotuimmista ja bannatuimmista eli sensuroiduimmista ”väärinajattelijoista”. ”Näkijöistä” ei tykätä.
Image
2 profetiaanista enneuntani Saksan tulvista vuodelta 2011. Silloinkin oli Saksan alueella vakavia tulvia kuten aiemmin ja myöhemminkin (esim., v. 2014). Mutta enneuneni ennakoivat, että aiempaa pahemmat tulvat ovat vasta edessäpäin. … Tämä kannattaa lukea!
Spoiler:
En minä tästä ole paljoa puhunut, siis näistä enneunista, mutta nyt tuntuu, että pitää puhua. Ei voi olla enää hiljaa. Asia on vakava ja sille pitää tehdä jotain. Eli, miksi Saksassa ylängöiltä tuleva lumien sulavesi rankkasateitten saattelemana aiheuttaa katastrofitulvia? Tiedemiesten ja asiantuntijoitten on yhdessä ratkaistava ongelma, miksi nämä tulvat pahenevat vuosi vuodelta, ja mitä olisi tehtävissä. Unessa muutama syy tulvaongelmaan.

Näin oikeastaan kaksi peräkkäistä enneunta v. 2011 ja niissä unissa kerrottiin juuri siitä, mitä olemme usein nähneet uutisissa, eli, mitä on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan Keski-Euroopassa ja etenkin Saksassa. Pelkään pahoin, että etenkin Saksan pahimmat tulvakoettelemukset ovat vasta edessäpäin. Voipi olla, että kohta kuulemme sieltä uutisia myös maanvyöryistä. Entä Köln? Miten käy mittaamattoman arvokkaalle Kölnille?
………………
Tässä ne 2 enneuntani peräkkäisinä öinä (22 - 23. 3. 2011)

Keski-Eurooppaa kohtaavasta luonnonkatastrofista:

Olin siskoni luona Jyväskylässä 21 – 27. 3. 2011 ja tiistain vastaisena yönä 22. 3. näin seuraavanlaisen unen. Tässä unessa toistuivat usein sanat Westfalen, tulva, maanvyöry.

Seisoin unessa jonkinlaisella parkkialueella, mutta olin kuitenkin Suomessa, ja panin merkille siihen parkkeerattujen bussien tuulilasien yläpuolella olevien nimikylttien sakankielisten kaupunkien nimiä: Stuttgart, Köln, Düsseldorf, Frankfurt jne. Kuulin bussien lähellä seisovien henkilöiden puhuvan saksaa. Höristelin korviani kullakseni paremmin, koska osasin kyllä mielestäni hyvin saksaa, mutta opiskeluvuosistani oli kulunut kymmeniä vuosia. (Olin lukenut pitkän saksan). Nämä ihmiset tutkivat karttaa, ja he miettivät mitä kautta pääsisivät lähestymään kotiseutujaan, koska laajamittainen tulva ja maanvyöryt olivat tuhonneet tieverkkoa Saksassa ja useat alueet olivat evakoituja eikä sinne ollut kenelläkään mitään asiaa. Yht´äkkiä rohkaistuin ja aloin puhua saksaa näitten ihmisten kanssa ja kyselin kaikenlaista. He kertoivat, että pahiten kärsinyt alue oli Westfalen.

Herättyäni aamukahvipöydässä kerroin siskolleni unestani ja kyselin häneltä eräitä unessa kuulemiani ja itse lausumiani saksan kielisiä sanoja suomeksi. Siskoni oli lukenut yliopistossa myös saksan kieltä ja osasi siksi paljon paremmin saksaa kuin minä. Omituista oli se, että yleensä kuuntelen kyllä suht´ koht sujuvasti saksan kieltä, jos henkilö puhuu hitaasti ja ääntää sanat selkeästi, mutta puhuminen kangertelee, mutta tuolloin unessa sekä saksan kielen ymmärtäminen että puhuminen sujuivat minulta oikein hyvin.
Seuraavana yönä 23.3. näin edelliselle unelleni jatkounen:

Olin unessa katsomassa saksankielisiä uutisia täysin ilman suomenkielistä tekstitystä tai edes kommentteja, mutta ihmeekseni kuuntelin saksan kieltä aivan sujuvasti (?). Naispuolinen uutisankkuri kertoi tulvien ja maanvyöryjen tuhoista ja samalla näytettiin videomateriaalia noista tuhoalueista. Suuria alueita etenkin Westfalenissa oli miltei kokonaan veden alla. Yksikerroksisista taloista näkyi vain katto. Uutisissa näytettiin videokuvaa myös muualta Euroopasta ja kerrottiin myös niiden maitten ja lähinnä joenvarsien tulvista, mutta eivät olleet niin tuhoisia kuin Saksassa. Sitten tämä uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toisen henkilön puoleen, ja tämä henkilö oli jokin miespuolinen asiantuntija ja hän kertoi syitä, miksi tällaista tuhoa on päässyt tapahtumaan. Syynä oli usean joen alkulähteet ylängöiltä ja äkillinen ja vuodenaikaan nähden poikkeuksellisen lämmin helleaalto. Ylängön lumet sulivat nopeasti ... aivan liian nopeasti aiheuttaen tulvia, ja siihen päälle rankkasateet. Maanvyöryt olivat pahoja siksi, että vanhoja puita (metsää) oli alajuoksuilta kaadettu liian paljon pois, ja tilalla oli asunalueita ja pihoille oli istutettu lyhytjuurisia koristepuita, pensaita ja hedelmäpuita. Etenkin tämä asiantuntija piti pahana sitä, että pitkäjuurista vaahteraa pidetään jopa pihojen rikkaruohopuuna, ja siksi niitä hakataan alas mielin määrin. Pitkän ja poikkeuksellisen ja kylmän ja runsaslumisen talven jälkeen maa-aines on märkää ja pehmeätä, savista, ja tulva aiheuttaa sen, että puuttomilla tai lyhytjuuristen puitten alueilla maa alkaa vyöryä alaspäin jokien varsilta ja mäennyppylöiltä. Sitten uutistoimittaja kääntyi tuolillaan toiseen suuntaan ja siellä istui toinen asiantuntija ... talousasiantuntija, ja tämä kertoi huolensa siitä, miten tämä luonnonkatastrofi vaikuttaa Saksan talouselämään juuri nyt, kun Saksan talous on näyttänyt selviä elpymisen merkkejä.

Kerroin taasen kahvipöydässä siskolleni unestani ja ihmettelimme yhdessä että, mitä tämä tällainen saksankielisten tulva- ja maanvyörymäunien näkeminen oikein merkitsee? Siskonikin ajatteli, että ehkäpä jonkinlainen luonnonkatastrofi onkin tosiaan tulossa Saksan alueelle. Menin siskoni tietokoneelle ja etsin googlaamalla Saksan kartan ja etenkin nimen Westfalen. Selkäpiitäni alkoi karmia, kun näin, että Westfalen oli suuri maakunta eikä mikään kaupunki, kuten ensin kuvittelin, ja että sieltä tosiaankin sai alkunsa useakin joki, ja että esimerkiksi Kölnin kaupunki kuuluu Westfaleniin.

Kirj. Anne Lindell, 2. 4. 2011
…………………………
Postattu (hieman lyhennettynä) facebookissa, Anne Lindell, 17.7. 2021, saa jakaa
Image
Isolla pensselillä vedetty pahimmat tulva-alueet ja ovaali vielä poikittain Reiniin nähden, vahvaa suorittamista. Jos Lindell merkkais Pohjanmaan kevättulvat karttaan samalla tarkkuudella, niin menis Pietari ja Kautokeino samalle tulva-alueelle.
Osuupahan paremmin ennustus kun on aluetta reilummin. Ja tuo että pahimmat tulvat on vasta tulevaisuudessa edessä on ihan hyvä ennustus myös, varsinkin kun ilmastonmuutoksen voittokululle ei näy loppua.
Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29378
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: A. Lindell ym. persutaide

#619 Post by superlemmikki » 18 Jul 2021, 11:47

MC Nigga T wrote:
18 Jul 2021, 02:24
Image
Niinpä, Anne, jotain on tehtävä, tai olisi ollut jo 2011
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29005
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#620 Post by MC Nigga T » 28 Jul 2021, 20:03

Annelta kerrassaan oivaltava elokuvajuliste!
Image

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206880
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: A. Lindell ym. persutaide

#621 Post by Jesse Python » 03 Aug 2021, 13:01

Mistä se ton 19. pressan keksi? no ei se ainoa asia pielessä tässä visiossa ole.
Last edited by Jesse Python on 03 Aug 2021, 13:03, edited 1 time in total.

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29005
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#622 Post by MC Nigga T » 03 Aug 2021, 13:03

Jesse Python wrote:
03 Aug 2021, 13:01
Mistä se ton 19. pressan keksi? no ei se ainoa asia pielessä tässä visiossa ole.
Siinä on ollut niitä laittomia pressoja välissä pitkä jono. QAnonistien perusjuttuja nämä.
Last edited by MC Nigga T on 03 Aug 2021, 13:04, edited 1 time in total.

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206880
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: A. Lindell ym. persutaide

#623 Post by Jesse Python » 03 Aug 2021, 13:04

liian monimutkainen quote...

User avatar
Ilmestyskirjan soturi
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27526
Joined: 16 Oct 2013, 14:53
Location: Monietninen keidas

Re: A. Lindell ym. persutaide

#624 Post by Ilmestyskirjan soturi » 03 Aug 2021, 13:04

Jesse Python wrote:
03 Aug 2021, 13:01
Hetkinen. Nyt en ymmärrä. wrote:
18 Jul 2021, 03:52
perään kuulutettu asiakeskustelu wrote:
18 Jul 2021, 03:24
MC Nigga T wrote:
18 Jul 2021, 02:24
Mennyt aivan ohi että Annella on ollut taas paljon asiaa + taidetta:
Tekee taas mieli sanoa, että: ”Mitäs minä sanoin”. Ennustin jo viimevuonna elokuussa (löytyy fb-seinältäni), että Trump tulee tekemään vaaleissa murskavoiton. Ja viimeinkin tämä ennustus on toteutumassa. Ennustan myös, että viimeistään elokuun puolessa välissä Trump astuu presidentin virkaansa USA:n 19. presidenttinä.


Mistä se ton 19. pressan keksi? no ei se ainoa asia pielessä tässä visiossa ole.
Eikös toi oo se juttu kun usasta on tullu usa inc, niin nuo 18 jälkeiset pressat on laittomasti hallinneita tjsp.

Edit. Hidas.
kuola valuen ja silmät kiiluen kohti uusia kalmoja.

Merkitse topicit luetuksi

User avatar
Ilmestyskirjan soturi
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27526
Joined: 16 Oct 2013, 14:53
Location: Monietninen keidas

Re: A. Lindell ym. persutaide

#625 Post by Ilmestyskirjan soturi » 03 Aug 2021, 13:06

En osaa quote :oops:
kuola valuen ja silmät kiiluen kohti uusia kalmoja.

Merkitse topicit luetuksi

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206880
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: A. Lindell ym. persutaide

#626 Post by Jesse Python » 03 Aug 2021, 17:56

Ilmestyskirjan soturi wrote:
03 Aug 2021, 13:06
En osaa quote :oops:
Emmäkää osannu, toi orggis oli jo niin monimutkanen

User avatar
MC Nigga T
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29005
Joined: 05 Apr 2015, 20:46
Location: NATO INFOSTORM™

Re: A. Lindell ym. persutaide

#627 Post by MC Nigga T » 03 Aug 2021, 22:19

Anne Lindell wrote:Sarjassa ”Hölmöläisten touhuja”
Spoiler:
Miksi rakentaa hirvittävän kallista, tuottamatonta ja äärimäisen vaarallista ydinteknologiaa, kun maailmasta on ydinpolttoainevarannot (uraani) miltei tyystin loppuneet, ja uutta, loppumatonta, turvallista, ilmaista ja puhdasta, eli saastuttamatonta energiateknologiaa on hyvin pian saatavilla (ilm. ydinvoima-, hiili-, kaasu- ja öljyteollisuus estävät). Ennustan, että tämä uusi teknologia perustuu sähkömagnetismin (työntö-vapautus-tubiinivoima) hyödyntämiseen Väitän, että Nikola Tesla oli jyvällä tästä. Hän testasi mm. sähkömagnetismia vaihtelevalla menestyksellä. Sähkömagneettisella teknologialla, voidaan luoda täysin ilmaista käyttövoimaa, jota voidaan hyödyntää myös geotermisessä (maa-/kalliolämpö) lämmöntuotannossa ja aurinko- ja tuulivoimassa. Eli, tätä teknologiaa voidaan hyödyntää nimenomaan sähköenergian tuotannossa, jolla saadaan aikaan työntövoimaa (moottorit, turbiinit yms.). Tulevaisuudessa liikkumiseen, käyttövoimaan, lämmittämiseen tai jäähdyttämiseen käytettävä energia tulee oleman täysin ilmaista.

Ennustin jo v. 2014, että: ”Samaan aikaan, kun Olkiluoto 3:sta vielä rakennetaan (piti valmistua 2009), niin sitä aletaan purkaa (ks. v. 2014 värkkäämäni profetiaaninen kuva)”. Eli Olkiluoto 3:nen ei koskaan valmistu.

Kaikki maailman tiedemiehet, jotka vähänkin ymmärtävät ydinteknologiasta, varoittavat, että Olkiluoto 3:sen ydinreaktorin tutkimaton, arvaamaton, testaamaton teknologia on mitä ilmeisimmin tuhoisan vaarallinen (ainoa suuruudeltaan koko maailmassa), ja siksi sitä ei tule koskaan edes käynnistää. Se voidaan testata ainoastaan käynnistämällä reaktori täyteen tehoonsa. Uskon vakaasti, että sellaista henkilöä ei löydy maailmasta, joka uskaltaa painaa Olkiluoto 3:sen käynnistysnappulan täydelle teholle.

Nikola Tesla oli jyvällä tästä ikuisesta ja täysin ilmaisesta ja yllätys, yllätys myös ikivanhasta (muinaisesta) teknologiasta vert. Egyptin ja muun maailman pyramidit, ja kuin laserilla leikatut valtavat kivipaasit, joittenka väliin ei voi edes ohutta paperin palaa työntää.

Miettikää, mistä saatiin valo rakennusvaiheessa pyramidien sisälle kapeisiin käytäviin ja kammioihin, kun edes mahdollisten tulisoihtujen noki- ja savujälkiä ei näy missään. Tämäkin vastaus arvoitukseen löytyy kaiverrettuna hautakammioitten ja temppeleitten seinistä. Miksi maailman pyramideista ei ole löytynyt yhtään ainoata muumiota/vainajaa, vaikka niitten väitetään olevan faaraoitten/hallitsijoitten hautakammioita. Hautakammioitten kaiverruksista löytyy myös ”lentolaitteita, kuten hindujen vedanta-tarujen ”vimanat”. Mm. Kheopsin pyramidin alla on valtava vesiallas (ydinsauvojako varten?), ja käytävien seinissä jälkiä jonkinlaisista valtavista ”telineistä” (sähkönsiirtoako varten?) … entä valtavat, tonneja painavat ja tiiviit kivisarkofagit … tyhjiä kaikki (ydinjätteitäkö varten?) … ja sijaitsevat tiiviissä kammioissa.

Me kaikki tiedämme, että Tšernobylin tuhoutunut ydinvoimala jouduttiin peittämään (hautaamaan) sementillä, ja nyt herää kysymys, ja ihan aiheesta, ovatko Egyptin pyramidit alkujaan vaarallisiksi todettujen ydinvoimaloitten ”hautakammioita”. … Ja mitä löytyykään Sfinksin alta? Miksi sitä ei edes haluta tutkia. Mitä pelätään? … Historiaako?

Ja nyt herää kysymys, tuhosiko (mm. Platon) tarujen Atlantiksen hallitsematon ydinteknologia? Mytologian mukaan Atlantis vajosi … nopeasti, ja että sieltä ihmisiä pakeni mm. Etelä- ja Väli-Amerikkaan, Egyptiin, Turkkiin esim. … näillä alueilla on pyramideja. Rakensivatko Atlantiksen jälkeläiset pyramideja (Egyptiä lukuun ottamatta), tietämättä miksi ja mikä niitten alkuperäinen tarkoitus oli, ja siksi niistä ehkä tuli pelkästään ”jumalten” palvontapaikkoa, uhripaikkoja yms. (Ks. kuva kommentissani nr. 1).

Kirj. Anne Lindell, 31.7. 2021, saa jakaa

P.S. Suosittelen, että kaikkien ydinteknologiaan turvautuneitten maitten on välittömästi aloitettava ydinvoimalaitostensa alasajo ja sen jälkeen hautaamaan kaikki ydinlaitokset ja ydinjätteet sarkofageissa pyramidien alle
Image

User avatar
rokkaa.gif
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11473
Joined: 16 Dec 2011, 00:45
Location: location, location

Re: A. Lindell ym. persutaide

#628 Post by rokkaa.gif » 03 Aug 2021, 22:42

Goddam Anne, nyt on väkevää pohdintaa!

User avatar
SuurSilli
4k
Posts: 4499
Joined: 16 Mar 2018, 22:14
Location: Selittämätön Harjaus

Re: A. Lindell ym. persutaide

#629 Post by SuurSilli » 03 Aug 2021, 22:47

rokkaa.gif wrote:
03 Aug 2021, 22:42
Goddam Anne, nyt on väkevää pohdintaa!
On. "Sähkömagneettisella teknologialla, voidaan luoda täysin ilmaista käyttövoimaa, jota voidaan hyödyntää myös geotermisessä (maa-/kalliolämpö) lämmöntuotannossa ja aurinko- ja tuulivoimassa." "...ovatko Egyptin pyramidit alkujaan vaarallisiksi todettujen ydinvoimaloitten ”hautakammioita”. … Ja mitä löytyykään Sfinksin alta?"

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: A. Lindell ym. persutaide

#630 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 03 Aug 2021, 22:54

Editor-in-grief wrote:
03 Aug 2021, 22:47
rokkaa.gif wrote:
03 Aug 2021, 22:42
Goddam Anne, nyt on väkevää pohdintaa!
On. "Sähkömagneettisella teknologialla, voidaan luoda täysin ilmaista käyttövoimaa, jota voidaan hyödyntää myös geotermisessä (maa-/kalliolämpö) lämmöntuotannossa ja aurinko- ja tuulivoimassa."
Mm. vaihtovirtageneraattori on tälläinen sähkömagneettinen teknologia.
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

Post Reply