Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
seksuaalinen ihmiskilpi
Posts: 387
Joined: 28 Aug 2018, 16:57

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#46 Post by seksuaalinen ihmiskilpi » 22 Jan 2019, 12:41

paskasti täytetty eläin wrote:
21 Jan 2019, 17:57
Suski Kaukisen touhuja tuli seurailtua silloin kun se vielä pyöri vassissa, kirjoitteli Usariin semmosia hemmetin pitkiä ja perusteellisia (ja ihan fiksuja) blogeja joista ei olis kyllä mitenkään voinut päätellä näitä tulevia kuvioita. Vaikutti ihan tolkulliselta ihmiseltä.
Joskus, en muista minkä vaalien aikaan, tää Kaukinen oli puhumassa ennen Patomäen Heikkiä semmosessa kapakkapolitiikka-iltamassa ja kyllä ainakin itelle päällimmäisenä jäi mieleen et olipa täs semiahdistava tapaus. Luetteli faktaa joo, mut purskahteli itkuunkin välillä, kun kävi miettimään ystäviensä lapsien ahdinkoa ja mitä lienee. Ei käyny kyl mielessäkään, et sitä olisin ikinä missään äänestäny tai muuten tukenu. Sakiaa oli siis meno vassarivaiheessakin.
ei tee mitään normaalia vaan pelkästään syö lapsia, palvoo saatanaa, nöyristelee Kiinalle ja ajaa sosialistista vallankumousta.

User avatar
Sun äitis
Atom Heart Motherfucker
Posts: 18306
Joined: 19 Feb 2010, 11:43

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#47 Post by Sun äitis » 22 Jan 2019, 12:46

Lahja wrote:
22 Jan 2019, 12:15
Sun äitis wrote:
22 Jan 2019, 07:12
NIGHT RIDER MORE THAN FIGHT! wrote:
21 Jan 2019, 23:29
Sun äitis wrote:
21 Jan 2019, 21:49
Guru Meditation #84 wrote:
21 Jan 2019, 21:38
koira nimeltä paavo wrote:
21 Jan 2019, 17:59
Pyhäkoulun Saku
Aijaa? Onko tää vieläkin rasisti, vai oliko joku hairahdus vaan?
Saku ei kyllä mikään varsinainen vasemmistolainen tai anarkisti varmaan koskaan ollutkaan, enkä mä sitä kyllä rasistiksikaan sanois, ennemmin silleen hiukan ”persuuntunut”, niinkuin yllättävän moni 80-luvun punkkareista (jos sitä yhtä facebook-ryhmää käyttää mittarina).
No olikos se viime vuonna kun Vastavirralla oli lauleskelemassa ja muistaakseni tais tulla ihan jotain suvakihtavaa välispiikkiäkin. Olin kylläkin päissään.

EDIT: Toisaalta oon kyllä nähnyt Renne Korppilankin laulamassa Vastavirralla. Se sentään yritti vängätä jotain ja haukkua ihmisiä, ketkä oli tullu kattomaan sen käppästä bändiä.
Niin no, mulle ”rasisti” tarkoittaa henkilöä joka oikeasti uskoo esim. jotain rotuoppeja, katsoo edustavansa ylempää rotua jne. Kun Esson baarissa Multialla suhtaudutaan kyräillen ja pelokkaasti toisenvärisiin niin mulle se on vaan tietynlaista uuvattiutta, tietämättömyyttä ja pelkoa, ei varsinaista rasismia.
Kyllä toi on ihan rasismia siinä missä "tieteellinen" rasismikin. Samanlaiset vaikutukset sillä on kuitenkin vääränväärisiin, oli taustalla sitten pitkään mietityt rotuopit tai harkitsematon uuvattius.
Toki, mutta tällaiset esson baarilaiset ei välttämättä edes tiedosta ajattelevansa rasistisesti. Topikin otsikossa puhutaan ”rasistiporukoihin” siirtyneistä, tää ei mun mielestä ihan päde esim. Sakuun.
kaksipiippuinen miekka wrote:your dick in cocaine, why did you go, so
Image
Pyysikö joku armoa? Taisi tulla väärä numero.

lihakirnun orja
SMTC
Posts: 47169
Joined: 22 Apr 2005, 11:23

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#48 Post by lihakirnun orja » 22 Jan 2019, 13:03

ootko sä Lahja tekemässä jotain listaa hommalaisille tai vastaavaa, että ketkä aateveljet omaavat epäilyttävän menneisyyden?
Ay Caramba

User avatar
tpertt
1k
Posts: 1412
Joined: 12 Mar 2010, 23:45
Contact:

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#49 Post by tpertt » 22 Jan 2019, 14:26

koira nimeltä paavo wrote:
22 Jan 2019, 03:45
Sun äitis wrote:
21 Jan 2019, 21:49
Guru Meditation #84 wrote:
21 Jan 2019, 21:38
koira nimeltä paavo wrote:
21 Jan 2019, 17:59
Pyhäkoulun Saku
Aijaa? Onko tää vieläkin rasisti, vai oliko joku hairahdus vaan?
Saku ei kyllä mikään varsinainen vasemmistolainen tai anarkisti varmaan koskaan ollutkaan, enkä mä sitä kyllä rasistiksikaan sanois, ennemmin silleen hiukan ”persuuntunut”, niinkuin yllättävän moni 80-luvun punkkareista (jos sitä yhtä facebook-ryhmää käyttää mittarina).
Ei sääntöjä zinen haastattelussa sanoi että ei tykkää enää neekereistä ja taisi sillä joku hyvä syykin olla. Mut joo en tunne koko ihmistä niin ei ois pitänyt kommentoida mitään....
Sitaatti kuului näin:

"Ja tota rasismista ni aikoinaan mä en voinut sietää rasismia, mutta nyt täytyy myöntää et pikkuhiljaa on alkanut ilmenee tietynlaisii rasistisii piirteitä. Jos mä sanoisin et ei mussa oo tippaakaan rasismia nii mä valehtelisin.

-MITEN SE ILMENEE?

Yksinkertaisesti tietynlaisena inhona ja vastenmielisyytenä mutiaisia vastaan."

Tämä siis +20 vuoden takaa.

User avatar
Maukkis
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20976
Joined: 17 Mar 2010, 15:25
Location: Tampere

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#50 Post by Maukkis » 22 Jan 2019, 14:46

Goatmoonin pääjehuäijä.

User avatar
Sun äitis
Atom Heart Motherfucker
Posts: 18306
Joined: 19 Feb 2010, 11:43

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#51 Post by Sun äitis » 22 Jan 2019, 14:47

tpertt wrote:
22 Jan 2019, 14:26
koira nimeltä paavo wrote:
22 Jan 2019, 03:45
Sun äitis wrote:
21 Jan 2019, 21:49
Guru Meditation #84 wrote:
21 Jan 2019, 21:38
koira nimeltä paavo wrote:
21 Jan 2019, 17:59
Pyhäkoulun Saku
Aijaa? Onko tää vieläkin rasisti, vai oliko joku hairahdus vaan?
Saku ei kyllä mikään varsinainen vasemmistolainen tai anarkisti varmaan koskaan ollutkaan, enkä mä sitä kyllä rasistiksikaan sanois, ennemmin silleen hiukan ”persuuntunut”, niinkuin yllättävän moni 80-luvun punkkareista (jos sitä yhtä facebook-ryhmää käyttää mittarina).
Ei sääntöjä zinen haastattelussa sanoi että ei tykkää enää neekereistä ja taisi sillä joku hyvä syykin olla. Mut joo en tunne koko ihmistä niin ei ois pitänyt kommentoida mitään....
Sitaatti kuului näin:

"Ja tota rasismista ni aikoinaan mä en voinut sietää rasismia, mutta nyt täytyy myöntää et pikkuhiljaa on alkanut ilmenee tietynlaisii rasistisii piirteitä. Jos mä sanoisin et ei mussa oo tippaakaan rasismia nii mä valehtelisin.

-MITEN SE ILMENEE?

Yksinkertaisesti tietynlaisena inhona ja vastenmielisyytenä mutiaisia vastaan."

Tämä siis +20 vuoden takaa.
Voi vittu Saku :facepalm:
kaksipiippuinen miekka wrote:your dick in cocaine, why did you go, so
Image
Pyysikö joku armoa? Taisi tulla väärä numero.

User avatar
bertie worcestershire
1k
Posts: 1688
Joined: 18 May 2018, 12:01
Location: Suur-Kallio

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#52 Post by bertie worcestershire » 22 Jan 2019, 15:00

Sun äitis wrote:
22 Jan 2019, 14:47
tpertt wrote:
22 Jan 2019, 14:26
koira nimeltä paavo wrote:
22 Jan 2019, 03:45
Sun äitis wrote:
21 Jan 2019, 21:49
Guru Meditation #84 wrote:
21 Jan 2019, 21:38
koira nimeltä paavo wrote:
21 Jan 2019, 17:59
Pyhäkoulun Saku
Aijaa? Onko tää vieläkin rasisti, vai oliko joku hairahdus vaan?
Saku ei kyllä mikään varsinainen vasemmistolainen tai anarkisti varmaan koskaan ollutkaan, enkä mä sitä kyllä rasistiksikaan sanois, ennemmin silleen hiukan ”persuuntunut”, niinkuin yllättävän moni 80-luvun punkkareista (jos sitä yhtä facebook-ryhmää käyttää mittarina).
Ei sääntöjä zinen haastattelussa sanoi että ei tykkää enää neekereistä ja taisi sillä joku hyvä syykin olla. Mut joo en tunne koko ihmistä niin ei ois pitänyt kommentoida mitään....
Sitaatti kuului näin:

"Ja tota rasismista ni aikoinaan mä en voinut sietää rasismia, mutta nyt täytyy myöntää et pikkuhiljaa on alkanut ilmenee tietynlaisii rasistisii piirteitä. Jos mä sanoisin et ei mussa oo tippaakaan rasismia nii mä valehtelisin.

-MITEN SE ILMENEE?

Yksinkertaisesti tietynlaisena inhona ja vastenmielisyytenä mutiaisia vastaan."

Tämä siis +20 vuoden takaa.
Voi vittu Saku :facepalm:
Siis kuka tää Saku on? Ihmettelen ihan sillä kun tunsin tämän aiemmin mainitun Suski Kaukisen 90-luvulla jolloin hänen nimensä oli: Saku. Puhutaanko samasta vai eri henkilöstä?
It’s hip 2 b^2

User avatar
Maukkis
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20976
Joined: 17 Mar 2010, 15:25
Location: Tampere

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#53 Post by Maukkis » 22 Jan 2019, 15:00

^Pyhäkoulun laulaja.

User avatar
Soroksen tilaama raekuuro
Posts: 511
Joined: 02 Apr 2018, 17:28

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#54 Post by Soroksen tilaama raekuuro » 22 Jan 2019, 20:08

Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 14:46
Goatmoonin pääjehuäijä.
Siis onko BlackGoatillakin jotain suvakkitaustaa :o
Image

User avatar
Longhaired weirdo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 104099
Joined: 11 Nov 2012, 10:55

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#55 Post by Longhaired weirdo » 22 Jan 2019, 20:15

Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:08
Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 14:46
Goatmoonin pääjehuäijä.
Siis onko BlackGoatillakin jotain suvakkitaustaa :o
Pirunkehdossa paljastu et oli alkujaan punkkari jolla oli takissaan pätsi jossa hakaristin päällä kieltomerkki, mut ilmeisesti negatiiviset henk koht kokemukset maahanmuuttajien kanssa sai radikalisoitumaan ja poistamaan kieltomerkin.
PERKELEEN TONTUT!

Image

"How come so nice people can make such a music, I can't understand" -Cactuksen omistaja

User avatar
Soroksen tilaama raekuuro
Posts: 511
Joined: 02 Apr 2018, 17:28

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#56 Post by Soroksen tilaama raekuuro » 22 Jan 2019, 20:15

Omasta mielestäni anarkismin ja äärioikeiston näkeminen symmetrisinä ääripäinä on hemmetin epäanalyyttista, mutta mikä minä olen mitään sanomaan kun on pää niin syvällä siellä äärimmäisimmässä vasemmistossa :smoker:

Joskus Helsingissä eräällä nimeltämainitsemattomalla anarkistien vallatulla talolla lampsin sisää täynnä porukkaa olevaan kahvilaan ja sitten kaverilla siinä oli naurussa pitelemistä kun takanani istui vaitonainen Susanna Kaukinen nojatuolissa :shock: Tilanne oli vähän erikoinen, vaikka Suski ei ollut vielä napsahtanut. Jotain outoa siinä jo silloin kuitenkin oli. Tämä taisi olla joskus Nyt saa riittää -mielenosoituksen aikoihin. Vuosi pari tästä eteenpäin katselin, miten kiihkosilmäinen Kaukinen hailasi olantakaa Aleksanterinkadulla. Onneksi sentään jotain tällaisia keissejä nähnyt, koska muuten en voisi ysärillä skenessä mukana olleiden tovereiden tapaan kerto 10 vuoden päästä miten sakea vuosikymmen '10-luku oli.
Image

User avatar
Soroksen tilaama raekuuro
Posts: 511
Joined: 02 Apr 2018, 17:28

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#57 Post by Soroksen tilaama raekuuro » 22 Jan 2019, 20:17

Longhaired weirdo wrote:
22 Jan 2019, 20:15
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:08
Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 14:46
Goatmoonin pääjehuäijä.
Siis onko BlackGoatillakin jotain suvakkitaustaa :o
Pirunkehdossa paljastu et oli alkujaan punkkari jolla oli takissaan pätsi jossa hakaristin päällä kieltomerkki, mut ilmeisesti negatiiviset henk koht kokemukset maahanmuuttajien kanssa sai radikalisoitumaan ja poistamaan kieltomerkin.
Lieköhän tosi tarina. Välillä näillä natseilla on tapana kehittää sellainen myyttinen valaistumisen hetki, jota ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut (vrt. Halla-aho ja tämän "suvakkimenneisyys"). Vois kuitenkin vihdoin lukea ton kirjan hyllystä, oon toistaiseksi vaan pläräilly sieltä täältä hajakohtia.
Image

User avatar
Maukkis
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20976
Joined: 17 Mar 2010, 15:25
Location: Tampere

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#58 Post by Maukkis » 22 Jan 2019, 21:00

Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:17
Longhaired weirdo wrote:
22 Jan 2019, 20:15
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:08
Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 14:46
Goatmoonin pääjehuäijä.
Siis onko BlackGoatillakin jotain suvakkitaustaa :o
Pirunkehdossa paljastu et oli alkujaan punkkari jolla oli takissaan pätsi jossa hakaristin päällä kieltomerkki, mut ilmeisesti negatiiviset henk koht kokemukset maahanmuuttajien kanssa sai radikalisoitumaan ja poistamaan kieltomerkin.
Lieköhän tosi tarina. Välillä näillä natseilla on tapana kehittää sellainen myyttinen valaistumisen hetki, jota ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut (vrt. Halla-aho ja tämän "suvakkimenneisyys"). Vois kuitenkin vihdoin lukea ton kirjan hyllystä, oon toistaiseksi vaan pläräilly sieltä täältä hajakohtia.
Aika tylsästi kehitetty myyttinen valaistumisen hetki, kun se sano vaan jotain, et "oon rasisti omakohtasten kokemusten vuoksi", eikä aihetta käsitelty sen kummemmin.

User avatar
Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä
Posts: 38111
Joined: 25 Sep 2012, 23:20
Location: Länsirannikko
Contact:

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#59 Post by Trollface-mies » 23 Jan 2019, 00:08

Mädäntynyt suvakkikupla wrote:
22 Jan 2019, 12:41
paskasti täytetty eläin wrote:
21 Jan 2019, 17:57
Suski Kaukisen touhuja tuli seurailtua silloin kun se vielä pyöri vassissa, kirjoitteli Usariin semmosia hemmetin pitkiä ja perusteellisia (ja ihan fiksuja) blogeja joista ei olis kyllä mitenkään voinut päätellä näitä tulevia kuvioita. Vaikutti ihan tolkulliselta ihmiseltä.
Joskus, en muista minkä vaalien aikaan, tää Kaukinen oli puhumassa ennen Patomäen Heikkiä semmosessa kapakkapolitiikka-iltamassa ja kyllä ainakin itelle päällimmäisenä jäi mieleen et olipa täs semiahdistava tapaus. Luetteli faktaa joo, mut purskahteli itkuunkin välillä, kun kävi miettimään ystäviensä lapsien ahdinkoa ja mitä lienee. Ei käyny kyl mielessäkään, et sitä olisin ikinä missään äänestäny tai muuten tukenu. Sakiaa oli siis meno vassarivaiheessakin.
No kuten tossa aiemmin sanoin, sieltä tuli aina 1) sisältöä, ja 2) tunteella. Muistan FB:ssä jonkun perintövero-keskustelun, missä jumalauta tuli aivan kaikki mahdollinen prosentteina ja numeromäärinä. Normi vassari.

Itkemään purskahtavia poliitikoiksi yritteleviä olen nähnyt etenkin vasemmalta sen verran että kuulostais olleen ihan basic.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

karmee maito
4k
Posts: 4490
Joined: 19 Sep 2007, 20:53

Re: Anarko/vasemmistoskenestä rasistiporukoihin päätyneet

#60 Post by karmee maito » 23 Jan 2019, 12:27

Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 21:00
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:17
Longhaired weirdo wrote:
22 Jan 2019, 20:15
Soroksen tilaama raekuuro wrote:
22 Jan 2019, 20:08
Maukkis wrote:
22 Jan 2019, 14:46
Goatmoonin pääjehuäijä.
Siis onko BlackGoatillakin jotain suvakkitaustaa :o
Pirunkehdossa paljastu et oli alkujaan punkkari jolla oli takissaan pätsi jossa hakaristin päällä kieltomerkki, mut ilmeisesti negatiiviset henk koht kokemukset maahanmuuttajien kanssa sai radikalisoitumaan ja poistamaan kieltomerkin.
Lieköhän tosi tarina. Välillä näillä natseilla on tapana kehittää sellainen myyttinen valaistumisen hetki, jota ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut (vrt. Halla-aho ja tämän "suvakkimenneisyys"). Vois kuitenkin vihdoin lukea ton kirjan hyllystä, oon toistaiseksi vaan pläräilly sieltä täältä hajakohtia.
Aika tylsästi kehitetty myyttinen valaistumisen hetki, kun se sano vaan jotain, et "oon rasisti omakohtasten kokemusten vuoksi", eikä aihetta käsitelty sen kummemmin.
Heitän arvauksena että tämä omakohtainen kokemus on ollut väärät täytteet pizzassa.
Mitä sulta poika puuttuu. Sullon lämmin ulsteri ja kaikki...

Post Reply