Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
Kyynhakkelus
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12550
Joined: 02 Aug 2015, 17:45
Location: Kilipäisyyden portaat

Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

#1 Post by Kyynhakkelus » 06 Mar 2019, 09:30

Naisiin kohdistuvan ahdistelun vähättelyltä eivät edes isämmaalliset naiset ole turvassa. Kun kaksi kämynaista kertoo perseen puristelusta ja puremisesta, niin jo on kohta kämymies vähättelemässä:

Image

VLHM:n tekemänä ahdistelu ei vissiin sitten ole niin paha juttu :x
Image

The Maidan Moments - rajakkien sakeimmat compilation: http://www.punkinfinland.net/forum/view ... 3&t=442349

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41482
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

#2 Post by overgrown reptilian » 06 Mar 2019, 09:34

haistakaa harri ja geurt tillasen kassia
Image Image Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29380
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

#3 Post by superlemmikki » 06 Mar 2019, 09:56

Joku käppätyyppi joka ketään ahdistelee ansaitsisi vaan turpaansa ja/tai tahmasormet poikki jollei opi. Rekisteröidyn puolueen (vaikka sitten mitättömän ja kusisen) Johtaja voisi ansaita aivan perkeleellisen mediamyllytyksen.
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

Saippuakauppias
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13039
Joined: 20 Nov 2017, 03:56

Re: Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

#4 Post by Saippuakauppias » 06 Mar 2019, 10:06

Kerttu ahdistelee tasan niin kauan, kun siihen ei kukaan kämypiireissä puutu. Eiköhän se ahdistelu lopu sitten, kun tahmasormet on poikki tai hampaat lyöty sisään. Tuskin ennen sitä. :(
"Kansallissosialistikoomikko painu vaginaan!"

User avatar
Kommarisosialistin värisuora
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21769
Joined: 22 Dec 2016, 16:23
Location: paramilitaarinen Sturmabteilung

Re: Kansallismieliset, nuo naisteMME puolustajat

#5 Post by Kommarisosialistin värisuora » 06 Mar 2019, 12:04

Viskataan tämä nyt tännekin.
Kohdasta 12:22 alkaa

Toihan oli älytön väite että me yritetään niinku maidanin jääkärit ihan saada hänet vankilaan. Että siit raiskausjutusta...
Mä voin kertoo siit rauskausasiast silleen et mä sain puhelinsoiton Tallinnan laivasta, että Marco saa turpaan se on raiskannut jonkun naisen. Mä kysyin sitä asiaa jätkiltä, et mitä vittuu tääl tapahtuu. Joo
Marco de Wit tuli yksin sieltä aamupäivällä se tuli yksin mä vedin sen torille keskelle ja sanoin vittu sä saat hudaa kohta, sä oot raiskannut jonku naisen vai pitääks tää paikkaasa?
Ja Marco de Wit väitti näin että.
Joo, hei nyt mu mut tota niin mä lähden Tampereelle kohta ja mä oon muutaman päivän poissa, neljä viis päivää poissa, et tota et pitäkää.. et tää ei saa tulla julkisuuteen tää raisjausjuttu että maidaniin lähtee siitä kun se tulee yleiseen et poliisille ja sitten tota lehdistöön ja muuta.
Ja se oli ihan paniikeissa sillee.
Mä sain rauhotettuu jätkän sillee se kävi sit teltassa ja lähti vittuu ja sitä ei näkyny moneen päivään sitä äijää.
Ja hän tuli yksin.
Sun verran mä korjaan Marco näitä, et virkavalta hoitaa Sun asias ei Maidanin jääkärit.

Poikonen selittää että kaikkien kansa tehdään yhteistyötä paitsi ei Marcon.
Eikös Vittu Samista myös ollut joku seksuaalista ahdistelua vähättelevä ja uhreja syyllistävä kommentti siinä ketjussa, jossa Panu kehotti naisia rohkeasti tekemään rikosilmoituksia maidanilla kokemistaan ahdisteluista :-k

Häirintävapaa kokoomus?
viewtopic.php?p=26341484#p26341484

Image

Post Reply