Syvän päädyn kriisi

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Syvän päädyn kriisi

#136 Post by Balam-Acab » 09 Jan 2021, 21:27

vähemmän on tarvinnut puuttua kirjoitteluun kuin mitä pelkäsin, mikä on oikein hyvä juttu ja jos se meinaa, että kirjoittajat kykenee täällä itsesäätelyyn niin se on helvetin hyvä juttu
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
harhaiskaali
God of PIF
God of PIF
Posts: 37315
Joined: 03 Jun 2010, 14:01
Location: Pahkasikainen dystopia

Re: Syvän päädyn kriisi

#137 Post by harhaiskaali » 09 Jan 2021, 21:31

Tai sitten tässä osiossa on aivan tarpeeksi oikeitakin aiheita pään rääpimiselle ilman että tarvitsee spekuloida sekundäärisillä argumenteilla.
Saahan sitä uhkakuvia vaikka heinänteosta

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Syvän päädyn kriisi

#138 Post by Balam-Acab » 09 Jan 2021, 21:32

harhaiskaali wrote:
09 Jan 2021, 21:31
Tai sitten tässä osiossa on aivan tarpeeksi oikeitakin aiheita pään rääpimiselle ilman että tarvitsee spekuloida sekundäärisillä argumenteilla.
tämähän on fakta josta ei ole ollut epäselvyyttä, mutta sanominen ei ole riittänyt vaan piti alkaa pakottamaan
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
harhaiskaali
God of PIF
God of PIF
Posts: 37315
Joined: 03 Jun 2010, 14:01
Location: Pahkasikainen dystopia

Re: Syvän päädyn kriisi

#139 Post by harhaiskaali » 09 Jan 2021, 21:54

raaka mestitsi ¹ wrote:
09 Jan 2021, 21:32
harhaiskaali wrote:
09 Jan 2021, 21:31
Tai sitten tässä osiossa on aivan tarpeeksi oikeitakin aiheita pään rääpimiselle ilman että tarvitsee spekuloida sekundäärisillä argumenteilla.
tämähän on fakta josta ei ole ollut epäselvyyttä, mutta sanominen ei ole riittänyt vaan piti alkaa pakottamaan
Jotenkin tulee vaan surullinen olo aina kun alennutaan vastapuolen tasolle argumentaatiossa. Itsekin on kyllä tullut niin tehtyä ja huonoa omaatuntoa poden siitä, mutta kuitenkin.
Saahan sitä uhkakuvia vaikka heinänteosta

User avatar
Mureke Eddie
8k
Posts: 8558
Joined: 28 Sep 2016, 23:50

Re: Syvän päädyn kriisi

#140 Post by Mureke Eddie » 09 Jan 2021, 23:23

Syviksessä on about 3 kirjoittajaa jotka omien havaintojen perusteella vetää useamalla tunnuksella ja niistä 2 on jo kertaalleen bannattu. En ymmärrä miksi nämä tappouhkauksien heittäjät saa vielä jatkaa.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Syvän päädyn kriisi

#141 Post by Balam-Acab » 10 Jan 2021, 00:05

ei täällä oo kyllä esitetty semmosia tappouhkauksia mitkä olis poliisin syynäämänäkään edenny mihinkään semmosen uskottavuusongelman takia, että asianomistajaksi havittelevalla ei olekaan ilmennyt perusteltua syytä pelätä. mitä tähän tuoreeseen käyttöestojen asetteluun tulee, ei oo osunut silmiin minkään sortin väkivaltakirjoittelua näin viime päivinä ja mitään retroaktiivista puuhastelua en oo tähän projektiin nyt liittämässä. moniin väkivaltakirjoituksiin olen kyllä puuttunut ja jopa editoinut niitä pois näkyvistä, ettei mieliä pahoiteta :flower:

yleisesti huomautan, että olen äkäinen keski-ikäinen kääpä ja toiminut erilaisissa sosiaalisen internetin ylläpitohommissa tässä vaiheessa yli 25 vuotta ja en tarvitse kenenkään neuvoja esim. bännien asettamiseen. tai vaikka tarvitsisinkin, niin käyttäydyn kuin en tarvitsisi, so there

semmonenkin seikka kannattaa pitää mielessä piffistä toimintaympäristönä, että täällä ylläpito on täysin mielivaltaista ja elää hetkessä. mitään kiveen hakattuja sääntöjä ei ole ja käyttäjän ei tarvitse alkaa kehitellä sellaisiksi kuvittelemistaan asioista johdettuja logiikkaan, johdonmukaisuuteen tai muuhun yhdentekevään keksittyyn paskaan perustuvia karvaisia toimintamallihirviöitä
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

Re: Syvän päädyn kriisi

#142 Post by Laku Setä » 10 Jan 2021, 07:29

kysymyksiä vilpittömässä hengessä.

koskeeko natseja siis odin ja vastarinta se ettei saa sanoa tyyliin ku vastaan tulee ni nyrkki heiluu.oon nimittäin näissä ketjuissa kommunikoinut suoraan natseille tietäen että lukevat ja ottavat talteen kaiken.oon mielestäni todistanut ettei kyse ole pelkästä puheesta vaan rehellinen ilmoitus että näin asiat on.provosoin tällä niitä tulee esiin jne...


Jani Mäkelä pilkkaa jatkuvasti rasistisesti ihmisiä vääntelemällä kieltä hjyvä soomi tyylisesti.
Mäkelä myös todistetusti lukee omaa ketjuaan.
eikö tää oikeuta rajumpaakin vittuiluun ku muiden kohdalla.
uskon näet vahvasti että tää ketju on yks syy miks Jani on flipannut ja just ku kyseinen rasisti on kusemassa uransa ni sen kohtelun muuttaminen voi olla väärä ratkaisu.

junes ketjuja en seuraa koska ei kiinnosta.mut jotenkin sotii mun käsitystä rasismin vastustamisesta vastaan se että keskittyy Juneksen marokkolaisiin juuriin.

annan ylläpidolle 5/5 vaikka kilpailin hauvelin kanssa syviksen moden paikasta :D
Image

User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

Re: Syvän päädyn kriisi

#143 Post by Laku Setä » 10 Jan 2021, 07:39

mun ja natsien kohdatessa on syntynyt väkivaltaa nyt tarkalleen 35 vuotta poikkeuksetta.
ni se väkivaltainen kielenkäyttö on ikään ku mussa geeneissä.
ymmärrän kuitenkin myös sen etten ole millään mittarilla normaali ihminen joten kiltisti sopeudun kyllä siihen jos ei saa jatkossa sanoa että lätty lätisee.

ku kävin nää suoraan natseille kertoo vastarintaliikkeen sivuilla ni sain bannit :lol:
Image

User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

Re: Syvän päädyn kriisi

#144 Post by Laku Setä » 10 Jan 2021, 07:41

lisään vielä että jengi myös poliisi tietää kuka mä oon ja oon ollut kuulusteluissa sekä kopissa piffille kirjoittamieni juttujen takia.
kummassakin keississä mun syyttömyys on todettu.
tästä syvä päädystä siis heti vastuuseen joutuu hauveli ja minä jos ylitetään raja :roll:
Image

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: Syvän päädyn kriisi

#145 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 10 Jan 2021, 11:24

Et sä Laku ole sellanen tyyppi joka heittää internetissä anonymiteetin turvin katteettomia väkivaltauhkauksia, jotka vois aiheuttaa yleistä paskanheittelyä muita tällä forumilla kirjoitettavia ja forumia kohtaan. Sä oot oma ittes ja ilmaiset henkilöllisyytesi, joka on kaikille selvillä ja kirjoitat omana itsenäsi. Sun toiminta ei mun nähdäkseni tuo paskaa kellekään muulle kuin sulle ja sä otat sen vastaat koska seisot sanojesi takana. Peace bro.
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Syvän päädyn kriisi

#146 Post by Balam-Acab » 10 Jan 2021, 12:08

Laku Setä wrote:
10 Jan 2021, 07:29
koskeeko natseja siis odin ja vastarinta se ettei saa sanoa tyyliin ku vastaan tulee ni nyrkki heiluu
mun puolesta voi sanoa vaikka että lätty lätisee, mutta jos jotain rajanvetoja tarvitaan niin tappamishommia esim. kannattaa suunnitella silleen ettei pidä aiheesta päiväkirjaa etukäteen tällä foorumilla
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

Re: Syvän päädyn kriisi

#147 Post by Laku Setä » 10 Jan 2021, 12:10

raaka mestitsi ¹ wrote:
10 Jan 2021, 12:08
Laku Setä wrote:
10 Jan 2021, 07:29
koskeeko natseja siis odin ja vastarinta se ettei saa sanoa tyyliin ku vastaan tulee ni nyrkki heiluu
mun puolesta voi sanoa vaikka että lätty lätisee, mutta jos jotain rajanvetoja tarvitaan niin tappamishommia esim. kannattaa suunnitella silleen ettei pidä aiheesta päiväkirjaa etukäteen tällä foorumilla
aika selkee tämä.
Image

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Syvän päädyn kriisi

#148 Post by Balam-Acab » 10 Jan 2021, 12:10

ylläpito on täällä suojellut itseään käyttäjien typeryyksiltä aina tähänkin asti, tässä kurinpalautuksessa on kyse siitä, että foorumista tehdään vähemmän vittumaista piffiä luettavaksi
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

Re: Syvän päädyn kriisi

#149 Post by Laku Setä » 10 Jan 2021, 12:15

raaka mestitsi ¹ wrote:
10 Jan 2021, 12:10
ylläpito on täällä suojellut itseään käyttäjien typeryyksiltä aina tähänkin asti, tässä kurinpalautuksessa on kyse siitä, että foorumista tehdään vähemmän vittumaista piffiä luettavaksi
noi pahimmat on todennäköisesti jotain homma rajakkeja.
joten niiden banniminen on kansalaisvelvollisuus.
Image

User avatar
Suomen sekopäisin aktivisti
1k
Posts: 1200
Joined: 07 Jan 2019, 17:26
Location: Ei missään

Re: Syvän päädyn kriisi

#150 Post by Suomen sekopäisin aktivisti » 10 Jan 2021, 12:31

Laku Setä wrote:
10 Jan 2021, 12:15
raaka mestitsi ¹ wrote:
10 Jan 2021, 12:10
ylläpito on täällä suojellut itseään käyttäjien typeryyksiltä aina tähänkin asti, tässä kurinpalautuksessa on kyse siitä, että foorumista tehdään vähemmän vittumaista piffiä luettavaksi
noi pahimmat on todennäköisesti jotain homma rajakkeja.
joten niiden banniminen on kansalaisvelvollisuus.
Oon myös miettinyt onko osa noista uusista ja ulkonäköön/kansanryhmään/tapoihin/päihteiden käyttöön menevien kirjoittajien tausta se että jäsentenvälinen leviää piffille. Kuten jossain aiemmin kirjoitin niin ne kuuden euron päiväsakot -naureskelut on ok jos tyyppi on aiemmin retostellut ettei todellakaan ole kuuden euron kundi. Tai kuten JLo väitä saavansa tulot siitä fanituotemyynnistä yms ja paljastu paskanpuhujaksi taas kerran. Perheet, mökit ja muut pidettäköön erillään ellei ne liity olennaisesti asiaan.
Trollface-mies wrote:kysymys on siitä kantsiiko sen tähden ketään oikeuteen vetää ihan vain että se on eksegeesissään sivuuttanut stoalaisen filosofian taustavaikuttajana.

Post Reply