Uudisraivaajafantasioiden realisointia

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Post Reply
Message
Author
User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#226 Post by mähöne » 08 Jan 2017, 22:33

Hikkanen wrote:Hyvä mähöne! :salut:
Kaikkea hyvää itelles Sir* Hikkanen.

*löysin tämmösen tähtiviitemerkin puhelimen näppäimistöstä ja oon nyt viehtynyt tähän. Sir tulee vähintäänkin puuvärien ja hyvän tahdon verrattoman taidokkaasta käytöstä.

Ja
mähöne wrote: *80-luvulla
no joo, kasarin alussa oon syntynyt mutta kyllä kai toi yh-isän ja co kanssa kasvaminen ajoittuu paremminkin tonne ysärille. Nofx, rancid, offspring, skeittilauta, mustelmat ja murtuneet luut.

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#227 Post by mähöne » 08 Jan 2017, 22:36

Siunattu enkeli kouluttaja wrote:toimintamallien kirjoa on jo tullut kyseenalaistettua.
mitä meinaat?

User avatar
Rakas vaimoni Heli
Muuttoapurit vihaavat tätä naista.
Posts: 50820
Joined: 09 Mar 2008, 13:46
Location: avaruudellinen olo

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#228 Post by Rakas vaimoni Heli » 08 Jan 2017, 22:38

mähöne wrote:
Siunattu enkeli kouluttaja wrote:toimintamallien kirjoa on jo tullut kyseenalaistettua.
mitä meinaat?
Niin ihan yleisesti että elämäänsä ei tarvitse suorittaa minkään normatiivisen protokollan mukaisesti.
P O L L Y wrote:
21 Jan 2024, 14:53
tulisipa jo ufo hakemaan takaisin
Yöradio-crew 1% ~~ soitetut toiveet count: 7 ~~

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#229 Post by mähöne » 08 Jan 2017, 22:41

Siunattu enkeli kouluttaja wrote:
mähöne wrote:
Siunattu enkeli kouluttaja wrote:toimintamallien kirjoa on jo tullut kyseenalaistettua.
mitä meinaat?
Niin ihan yleisesti että elämäänsä ei tarvitse suorittaa minkään normatiivisen protokollan mukaisesti.
Kyä se om muutej just niinku sä sanot.

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#230 Post by mähöne » 08 Jan 2017, 22:42

Anneli Mökkimopo wrote:! Oispa joku samanmoinen järjestely täällä päin suomea.
Laitetaan sulle anneli, jos se on edes oikea nimesi, semone siirrettävä mökkiråjekti tulille, meikä voi kyllä tulla häsläämään. Turku on vitu jeba.

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#231 Post by mähöne » 08 Jan 2017, 23:06

mähöne wrote:Kyseenalaistaa ja laajentaa mahollisten toimintamallien kirjoa.
toimintamallien kirjoa on jo tullut kyseenalaistettua.
Onko? Siunis, mua jäi tää jotenkin häiritsemään vielä. Että älä nyt helkkarissa ainakaan asioiden mahdollisia ilmaisun moninaisuuden tapoja lähe kyseenalaistamaan, vaan niitä olemassaolevia toimintamalleja ja niiden näköalattomuutta ja tylsyyttä ja turvallisuushakuisuutta ja eikö kukaan ajattele lapsia jne. juttuja. Ja niinhän sä teetkin, kuhan itse pannusta vitum hyvästä oluesta humaltuneena höpäjän höpäjämisen ilosta. Voisin lähettää sullekin laatikollisen, laita osote homo yv:llä.

User avatar
Rakas vaimoni Heli
Muuttoapurit vihaavat tätä naista.
Posts: 50820
Joined: 09 Mar 2008, 13:46
Location: avaruudellinen olo

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#232 Post by Rakas vaimoni Heli » 08 Jan 2017, 23:19

mähöne wrote:
mähöne wrote:Kyseenalaistaa ja laajentaa mahollisten toimintamallien kirjoa.
toimintamallien kirjoa on jo tullut kyseenalaistettua.
Onko? Siunis, mua jäi tää jotenkin häiritsemään vielä. Että älä nyt helkkarissa ainakaan asioiden mahdollisia ilmaisun moninaisuuden tapoja lähe kyseenalaistamaan, vaan niitä olemassaolevia toimintamalleja ja niiden näköalattomuutta ja tylsyyttä ja turvallisuushakuisuutta ja eikö kukaan ajattele lapsia jne. juttuja. Ja niinhän sä teetkin, kuhan itse pannusta vitum hyvästä oluesta humaltuneena höpäjän höpäjämisen ilosta. Voisin lähettää sullekin laatikollisen, laita osote homo yv:llä.
Tarkoitin juurikin tätä, mutta koska olen nukkunut tänään n. 12 tuntia + päiväunet ja aivoni ovat hapertuneet, kirjoitin mitä sattuu. :sad1nostaa: Siis joo, hemmets, asioita voi tehdä siinä järjestyksessä ja miten itselle parhaaksi tuntuu sopivan. Oon yrittänyt kovasti rohkasta kavereita toteuttamaan "oispa kiva jos" -suunnitelmia, koska monesti meille on iskostettu sellainen harhainen käsitys päähän, että kaikkeen tarvitsee ihan vitusti rahaa vaikka ei oikeasti välttämättä edes tarvitsisi. Etenkin jos on tottunut ja haluaa elää hyvin vaatimattomasti. Toisaalta omiin resursseihin ei ole myöskään syytä suhtautua liian optimistisesti, kuten itse olen tehnyt ja jonka johdosta olen hieman kusessa ja joudun taas palaamaan lähtöruutuun eli muuttamaan vuokramökistäni jonnekin säästökuutioon ensi talvena mutta katsotaan, jos joku ihme vielä tapahtuisi. Olen tässä myös huomannut että full hd erakkoelämä ei tee itselleni hyvää, olen oikeastaan sosiaalisempi kuin ajattelin. Topsussa esittelemäsi vankkurilife olis itseasiassa varmaan paras mahdollinen kaltaiselleni henkilölle.
P O L L Y wrote:
21 Jan 2024, 14:53
tulisipa jo ufo hakemaan takaisin
Yöradio-crew 1% ~~ soitetut toiveet count: 7 ~~

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77307
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#233 Post by Paul Di'Anneli » 09 Jan 2017, 00:42

mähöne wrote:Nofx, rancid, offspring, skeittilauta, mustelmat ja murtuneet luut.
Vittu tämä on ollu siistiä :mosh:

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77307
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#234 Post by Paul Di'Anneli » 09 Jan 2017, 00:45

mähöne wrote:
Anneli Mökkimopo wrote:! Oispa joku samanmoinen järjestely täällä päin suomea.
Laitetaan sulle anneli, jos se on edes oikea nimesi, semone siirrettävä mökkiråjekti tulille, meikä voi kyllä tulla häsläämään. Turku on vitu jeba.
Voin luvata, että oot ensimmäinen ihminen kehen otan yhteyttä kun oon sulatellu ja suunnitellu tätä tarpeeks :D

User avatar
☽☽☽
söpö kissa :3
Posts: 94561
Joined: 30 Jan 2013, 07:42

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#235 Post by ☽☽☽ » 09 Jan 2017, 06:16

Siunattu enkeli kouluttaja wrote:Oon yrittänyt kovasti rohkasta kavereita toteuttamaan "oispa kiva jos" -suunnitelmia, koska monesti meille on iskostettu sellainen harhainen käsitys päähän, että kaikkeen tarvitsee ihan vitusti rahaa vaikka ei oikeasti välttämättä edes tarvitsisi.
Tää on hyvin sanottu, itse ostin kaverin kanssa puoliksi purjeveneen joka oli pientä laittoa vailla (eli lojunut kaheksan vuotta pihalla), ekan vuoden kulut kaikkineen oli vähän reilun tonnin/naama. Vene makso tasan tonnin ja kuskaus lahdesta kotkaan reilu viissataa. Onhan toi jostai 70-luvulta kotoisin eikä siinä mitään spriikeitintä ja kasettisoitinta kummempia mukavuuksia ole mutta helvetin reteää puuhaa sillä mennä vaan
Sunrise, parabellum
Spoiler:
Image

Image

Image
Spoiler:
Image

User avatar
Timo Jutilan maksa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 65685
Joined: 15 Aug 2010, 14:29
Location: Luttisen verovaroilla sponssaama kuntoutuskeskus

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#236 Post by Timo Jutilan maksa » 09 Jan 2017, 08:30

mähöne wrote:
Timo Jutilan maksa wrote:^hommat isollaan siis
No niin no, tää oli saman vuoden aikana jo toinen työttömänä tehty kiinteistökauppa, että mulle nää on kyllä ollut tosi merkittäviä ja strategisia peliliikkeitä.

Mulla oli tossa loppuvuodesta tämmöne käärme, että parisuhteen muodonmuutoksen myötä vuokrasin tosta kyliltä itelleni huoneen ja keittiön. Siihen väliin, kun kuukauden vuokralla asuminen oli jo alkanut taas ahistaan, tuli tieto että ois myynnissä tämmönen ihan pätevän olonen hirsitalo joka oli verotuksellisista syistä arvotettu niin alas ku mahollista. Niin selvitin sitten samointein oisko mulla saumaa saaha se itelleni. Vaihdoin jotain materiaa rahaksi, pankki antoi luottoa, ja niin vaan mentiin.

Tän viikon yli kolmenkympin pakkaset on osottanu tän talon paremmaksi mitä kuvittelin, täällä on hyvät tulisijat eikä varsinaista vedontuntua oo missään. Kaivossa hyvä vesi, ja uuden vesiautomaatin avulla se juoksee keittiöön ja vessaan. Vesivessaa en käytä(huussi 4 life), mutta suihku, lavuaari ja pyykkikone on käytössä. Oon useemman vuoden asustellut kantoveden varassa, ja tämmönen juokseva vesi ja lämminvesivaraaja tuntuu tähän väliin jotenkin ihan vitunmoiselta ylellisyydeltä. Ei mun maailmankatsomus oikein salli itelleni tämmöstä energiankäyttöä vain yhtä ihmistä varten, enkä tämmöstä meinaa tällä tavoin varmaan pitkään jatkaakaan, mutta ai että, kyllä tää nyt on ihan hyvä näin.

Nyt on semmonen fiilis, että asustelen tässä ja laitan tota metsittymisråjektinoa ihan kaikessa rauhassa. Tänä vuonna veistänen mökin kehikon ja ens vuonna laittanen sen sijoillensa -ajatuksella.

Tän paikan suhteen, missä nyt asun, mulla on ajatus että siirtäsin tän sitten eteenpäin jollain asumistuella omaksi -tyyppisellä järjestelyllä. Win-win meiningillä widdu. Kikkaillaan pelisääntöjen mukaan, kyllä se meiltä käy. Jos jollain on mahdollisuus hoitaa jotain hyvää ja ihmiselle välttämätöntä, ja toisella ei, niin onhan se nyt vaan vitun tymää olla kikkailematta niin, että se muuttuu myös sille toiselle maholliseksi. Solidaarisuutta, pelisilmää, mitä näitä nyt on. Tehään niinku tykätään.
Kuulostaa kyllä kaiken kaikkiaan 5/5 ratkaisulta tämä rojekti :salut:
Spoiler:
Image
Spoiler:
GoombA wrote:
26 Aug 2020, 22:35

Image : Odotin kuvia joiden kanssa olis ollut kivempi mennä nukkumaan

User avatar
BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY
kaikkea saa tehdä
kaikkea saa tehdä
Posts: 164613
Joined: 27 Feb 2014, 23:16
Location: taikurin hattu
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#237 Post by BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY » 10 Jan 2017, 03:10

Upea topik :salut:
Image
raaka mestitsi¹ wrote:piffaaminen on vaan oheistoimintaa yleisen jahkailun lomassa
☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ wrote:ja välillä tragedy + time = comedy
voi olla myös ilman + time
täts right haha kiss kiss :kiss:☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ support crew 1,37/5%
Spoiler:
ImageImageImageImage

User avatar
BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY
kaikkea saa tehdä
kaikkea saa tehdä
Posts: 164613
Joined: 27 Feb 2014, 23:16
Location: taikurin hattu
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#238 Post by BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY » 12 Jan 2017, 20:27

Siunattu enkeli kouluttaja wrote:
Qlli wrote:
mähöne wrote:
mähöne wrote:Tän paikan suhteen, missä nyt asun, mulla on ajatus että siirtäsin tän sitten eteenpäin jollain asumistuella omaksi -tyyppisellä järjestelyllä. Win-win meiningillä widdu. Kikkaillaan pelisääntöjen mukaan, kyllä se meiltä käy. Jos jollain on mahdollisuus hoitaa jotain hyvää ja ihmiselle välttämätöntä, ja toisella ei, niin onhan se nyt vaan vitun tymää olla kikkailematta niin, että se muuttuu myös sille toiselle maholliseksi. Solidaarisuutta, pelisilmää, mitä näitä nyt on. Tehään niinku tykätään.
wat mind?
Ihanaa ja arvostusta täältä ten tausond tons!
mähöne :heart: olet idolini.
Erittäin hyvää mieltä. :heart: Itse saan asua maalla hyvin pitkälti tämän tyylisen järjestelyn tuloksena ja voin valehtelmatta sanoa tämän asian laidan pelastaneen itseni, olen tästä ikuisesti kiitollinen. :heart: En tiedä miten saan ikinä annettua mitään vähäistäkään takaisin tai mitenkään korvattua tätä, enkä koe ansaitsevani tällaista. Siunikselle sanoisin, että olen saanut sinulta valtavasti energiaa. :heart:
Image
raaka mestitsi¹ wrote:piffaaminen on vaan oheistoimintaa yleisen jahkailun lomassa
☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ wrote:ja välillä tragedy + time = comedy
voi olla myös ilman + time
täts right haha kiss kiss :kiss:☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ support crew 1,37/5%
Spoiler:
ImageImageImageImage

User avatar
Sun äitis
Atom Heart Motherfucker
Posts: 18283
Joined: 19 Feb 2010, 11:43

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#239 Post by Sun äitis » 07 Mar 2017, 10:38

Diovanpyrstöpersepsykokinesis wrote:Upea topik :salut:
kaksipiippuinen miekka wrote:your dick in cocaine, why did you go, so
Image
Pyysikö joku armoa? Taisi tulla väärä numero.

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77307
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#240 Post by Paul Di'Anneli » 07 Mar 2017, 22:16

Törmäsin sattumalta sun topikiin toisella foorumilla koskien sitä sun vankkuriprojektia. Hemmetti, että alko taas sormet syyhyämään. Onneks pääsee kohta oikeisiin töihin ja sellaseen paikkaan asuun missä ois mahiksia puuhastella!

Post Reply