Hei Kemppainen

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Message
Author
User avatar
Tears for Bears
pateettinen maksa
Posts: 10717
Joined: 30 Nov 2016, 10:38
Location: Itä-Berliinin Nuorisofestivaali

Re: Hei Kemppainen

#31 Post by Tears for Bears » 17 Nov 2017, 09:20

Odotellessa voi katsoa Elävästä arkistosta Kemppaisen sössötystä lönnrotilaisesta perinteenkeräyksestä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/09/17/vox-populi

User avatar
malja
3k
Posts: 3702
Joined: 19 Aug 2005, 18:02
Location: Pohjois Koria/Lahti

Re: Hei Kemppainen

#32 Post by malja » 17 Nov 2017, 12:12

Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
http://sa-int.bandcamp.com

Olen anarkian uhoaja ja lapsienne tuhoaja

User avatar
Mörkyli
Vittu mä vihaan musatopikkeja!
Posts: 63934
Joined: 12 Aug 2014, 21:06

Re: Hei Kemppainen

#33 Post by Mörkyli » 17 Nov 2017, 12:30

^ :lol:

User avatar
Caught Somewhere in a Mosh
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 48206
Joined: 03 Feb 2009, 22:56
Location: Bishopsville

Re: Hei Kemppainen

#34 Post by Caught Somewhere in a Mosh » 17 Nov 2017, 13:57

Luigi :salutsmoker:
VERY FUCK YOU

User avatar
Se vanha Laine
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 17897
Joined: 10 Nov 2006, 14:03

Re: Hei Kemppainen

#35 Post by Se vanha Laine » 17 Nov 2017, 14:42

Naisiin menevä Mauno Koivisto wrote:Luigi :salutsmoker:

User avatar
Hra Mezola
Ukko
Posts: 48291
Joined: 06 Sep 2005, 14:45
Location: Helsinki

Re: Hei Kemppainen

#36 Post by Hra Mezola » 17 Nov 2017, 14:54

malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
...ja mm. tämän takia ne luvatut liksat hoidetaan :D :salut:
Image
hauveli wrote:jos ei oo pelannu roolipelejä ja siksi ei tajuu mistään mitään ja on ihan hapannaama niin ehkä kannattais

User avatar
Laku
kumisilmä
Posts: 73077
Joined: 02 Apr 2016, 11:08

Re: Hei Kemppainen

#37 Post by Laku » 17 Nov 2017, 16:28

malja wrote:Oltiin Kemppaisen järkkäämässä Liedon punk festareilla vuonna miekka ja kypärä ja tuli sitten aika hakea kemppaiselta matkarahat.
Kemppainen sit kiemurteli takahuoneessa et sori ei nyt oikein oo rahaa, kato kun kulut sitä ja sitä ja tulot sitä ja sitä, kai sä ymmärrät, mut hei tässä ois iso laatikollinen kortsuja käviskö nää?
Totesin kemppaiselle että muuten kävis, mutkun ei käy, meilläm tankki lähes tyhjä ja rahaa ei oo kellään ja luulen että jos noi kortsut pudotetaan tankkiin, niin ei auto hirveesti Lahtea kohti lähe liikkumaan.
Kemppaisen selittely ja kiemurtelu vaan jatku, mut kato kun kato kun...
Siihen tuli sit painajaisen Luigi samoissa rahanhaku tarkoituksissa ja kemppainen alko saman selittelyn.
Luigi tempas sitä reveleistä kiinni ja pyöritti pari kertaa pitkin seiniä ja karju et mua ei sun paska selitykset kiinnosta, rahaa tänne perkele...
Tais Kemppaisen pojalle lirahtaa lusikallinen housuun, se kaivo nipun seteleitä taskusta ja heitti ne lattialle ja huus viekää perkele viimesetkin, noukittiin siitä sit luigin kanssa meille luvatut rahat ja loput jätettiin sit lattialle. Ai niin otin kyllä sen kortsulaatikonkin ja ei, en jakanut sitä Luigin kanssa... :D :D :D
Aaah Luigi ja Liedon festarit.krapulainen laku lähes tutiseva ihmisraunio ni Luigi vei kädestä jonkun auton takakontin luokse ja sieltä löytyi lopullinen totuus ja pelastus.
Empaattinen kumisilmä

User avatar
shitstorm
kekkuran käkkyrä
Posts: 278287
Joined: 09 Feb 2012, 07:54
Location: roge

Re: Hei Kemppainen

#38 Post by shitstorm » 17 Nov 2017, 17:21

Alaska Thunderkalmu 5000 wrote:
This is fantastic I'm in heaven wrote:Näin tämän mahlyssa 8)
rajack-kamaa, joten sopii tänne hyvin

ime munaa kemppainen
Image

User avatar
harry-irene
tuhma vakuumi
Posts: 42498
Joined: 24 Jan 2006, 00:00

Re: Hei Kemppainen

#39 Post by harry-irene » 17 Nov 2017, 18:17

En huku wrote:Odotellessa voi katsoa Elävästä arkistosta Kemppaisen sössötystä lönnrotilaisesta perinteenkeräyksestä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/09/17/vox-populi
okei no ton asiaviestin jälkeen ei kannatakaan enää perustaa uutta tobaa, vaan:


Image

Image

Image

Image

Weird Al Zyskowicz
Uskoasiain auktoriteetti
Posts: 51065
Joined: 12 Mar 2005, 01:17
Location: Taistolaisten ikeen alla

Re: Hei Kemppainen

#40 Post by Weird Al Zyskowicz » 17 Nov 2017, 18:59

ASIAVIESTI: HEI KEMPPAINEN, JUURI SINÄ PEKKA KEMPPAINEN, IME MUNAA!

User avatar
sössön sössön
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 57219
Joined: 19 Mar 2014, 14:16

Re: Hei Kemppainen

#41 Post by sössön sössön » 17 Nov 2017, 19:07

Minkä ikänen Pekka oikein on jos se oli jo tossa lehtijutussa melkein 40?
om shanti shanti shanti
ॐ शान्तिः शान्तिः शान्तिः

User avatar
Laku
kumisilmä
Posts: 73077
Joined: 02 Apr 2016, 11:08

Re: Hei Kemppainen

#42 Post by Laku » 17 Nov 2017, 19:12

mä olin Kemppaisen mainitsema epäterve hesalainen sorbuspunkkari :partyman:
Empaattinen kumisilmä

Poistunut käyttäjä cfd909a
Poistunut käyttäjä
Posts: 54679
Joined: 30 Jun 2006, 22:27

Re: Hei Kemppainen

#43 Post by Poistunut käyttäjä cfd909a » 17 Nov 2017, 19:31

Nuoret aivoni olivat nyrjähtää nurin jo vuonna -97, kun

1) käytin silloista luppoaikaani lueskelemalla Joensuun yliopiston kirjastossa 1980-luvun Suomi-lehtiä (vihreän liikkeen varhainen julkaisu), jonka eräässä numerossa oli juttu anarkisteista, feat. Vox Populi, Kemppainen ynnä muuta,

ja

2) samoihin aikoihin luin Toisesta Vaihtoehdosta kirjoituksen Kemppaisen senhetkisistä sekoiluista, joiden kuvailu lievästi sanottuna asetti Kemppaisen aiemmat sanomiset ja silloisen puhdashenkisen anarkisti(johtaja)n roolin kyseenalaiseen valoon.

User avatar
Naantalin seksuaalimaagikko
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 23147
Joined: 03 Jul 2016, 01:29
Location: Jumalan kolmas valtakunta

Re: Hei Kemppainen

#44 Post by Naantalin seksuaalimaagikko » 17 Nov 2017, 20:51

Mun ala-asteella oli tyyppi nimeltä Sami Kemppainen. Ei käyny kateeks sitä jätkää kun Klamydian levyt löyty :lol:
maailman huonoimman Black Metal -bändin höntti päihdeongelmainen basisti, joka nolaa itsensä saatananpalvontavouhotuksella päivästä toiseen

Irstailija olen kyllä. Olen perverssi. Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tulikin rivologi.

I, for one, welcome our new kepu overlords!

Alt-wrong trolli

User avatar
Kutosta pyytää
MVLKKV REX
MVLKKV REX
Posts: 392097
Joined: 25 Jul 2009, 13:03

Re: Hei Kemppainen

#45 Post by Kutosta pyytää » 17 Nov 2017, 20:52

en tiedä tästä mitään

Post Reply