Uudisraivaajafantasioiden realisointia

Kaikenlainen TSI -väsäily tänne.

Moderators: kjs, ÖSFJGNRU HGUGGH, Mayhem peruttu

Message
Author
User avatar
Naamapuinen
prikaattin kenraali
Posts: 134291
Joined: 10 Sep 2009, 16:42
Location: bar perkeleen kaltainen poser luola

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#271 Post by Naamapuinen » 30 Jan 2018, 10:09

T13 wrote:Ei ala eikä yläpohjaa saatikka kivisokkelia ja ihme savikittaus sensijaan että olisi ladontavaiheessa tilkinnyt #-o
joo eikä varmaan ollut työ turvallisuus korttia ja kaikki muutenkin ihan päin helvettiä
Huntteri wrote:
11 Sep 2019, 16:15
vittu kamoon leiptzik antakaa mun suoritua

User avatar
Olavi Virta 93
Raipen haukkuja kusiperse
Posts: 33018
Joined: 27 Aug 2013, 13:02

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#272 Post by Olavi Virta 93 » 30 Jan 2018, 13:18

Naamapuinen wrote:
T13 wrote:Ei ala eikä yläpohjaa saatikka kivisokkelia ja ihme savikittaus sensijaan että olisi ladontavaiheessa tilkinnyt #-o
joo eikä varmaan ollut työ turvallisuus korttia ja kaikki muutenkin ihan päin helvettiä
alastomuus, itämaisia pukuja, patjoja, mattoja, valaistusta, suitsutusta, parfyymiä, sminkkiä, bolssia, likööriä, punssia, viinaa, oopiumia, tupakkaa, kukkia, piippuja

User avatar
Olavi Virta 93
Raipen haukkuja kusiperse
Posts: 33018
Joined: 27 Aug 2013, 13:02

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#273 Post by Olavi Virta 93 » 30 Jan 2018, 13:18

Törmäsin tähän topsuun ekan kerran ja voi saakeli miten kova meno! :salut:
alastomuus, itämaisia pukuja, patjoja, mattoja, valaistusta, suitsutusta, parfyymiä, sminkkiä, bolssia, likööriä, punssia, viinaa, oopiumia, tupakkaa, kukkia, piippuja

User avatar
dillen aspen
Nyt olen kateellinen.
Posts: 42710
Joined: 05 Jan 2016, 01:22
Location: Vattupuskan takana

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#274 Post by dillen aspen » 01 Feb 2018, 22:44

erittäin kireät pakarat wrote:
tee se itse mies wrote:Videota katsomatta arvaan että hirsiä ei myöskään varattu.
väärin arvattu
Katsoin viteon, kovasti näytti varaamattomilta noi hirret? :scratch:

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#275 Post by mähöne » 03 Feb 2018, 22:19

joo tota. läksin tien päälle vuolemaan kultaa vaihteeksi täältä suomen toiselta reunalta. asun nykyään viikot hotelli scaniassa ja viikonloppuisin käyn paijan vaihetuksella tässä ei niin kaukana tampesterista. näyttää vankasti siltä että teen kaupat paikasta missä olen nyt vuokralla. vajaa 4ha tukikelpoista salaojitettua peltoa ja joku 13ha metsää. etelään viettävää rinnettä ja muutama sata metriä järveen jossa kuhaa siikaa ja muikkua.

topikissa esillä ollut tunkin pitämis råjektinon maaliin vienti venynee nyt entisestään. ja muotoutuu joksikin muuksi kuin alunperin olin aikonut. tai siis, ton itäsuomen eräpalstan merkitys mun elämääni muotoutuu joksikin muuksi. vapauden ja omavaraisuuden tavoittelu seuraa mua kyllä vaikka maakunta vaihtuukin.

rakentanen tänne uudelle mestalle osittain kivestä osittain hirrestä ja osittain sahatavarasta muodostuvan järjettömän kauniin sekä hirmu hyvin toimivan pienen sähköverkosta irrallaan olevan talon minne pääsee vain polkua pitkin. täällä on kyllä 30 luvulla tehty ihan kohtuu hyvässä kunnossa oleva hirsitalo missä asun nyt mutta.. en vaan osaa asua jonkun muun tekemässä talossa pidemmän päälle. tää on esim. jotenkin väärin päin ilmansuuntiin nähden. feng shuit ei paljon nappaa, mutta jonkinlainen näkemys valon ja lämmön tulokulmista on mulle olennainen osa rakennuksen ja sen läpien sijoittelua. ja tää nyt vaan on vitun tylsän muotoinen kuten suurin osa asumuksista.

siirtänen nää työn alla olleen kämpän hirsiaihiot tänne viimeistään kesällä. saan värkättyä kehikon täällä katon alla ja muutenkin tuntuu helpommalta toimia tällä keinoin kun näyttää etten juuri tule viettämään aikaa enää tuolla missä ne nyt on. vien tän rojektin maaliin kuitenkin no worries. tuleeko siitä mulle maailmastavetäytymispaikka vai mikä sen aika näyttää. ehkä vaan myyn sen pois jahka se on valmis. tai poltan.

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#276 Post by mähöne » 03 Feb 2018, 22:23

tee se itse mies wrote:
erittäin kireät pakarat wrote:
tee se itse mies wrote:Videota katsomatta arvaan että hirsiä ei myöskään varattu.
väärin arvattu
Katsoin viteon, kovasti näytti varaamattomilta noi hirret? :scratch:
en kattonu vilmiä, mutta varaamattomiahan noi kyllä on ihan ton still kuvan perusteellakin.

ja tod.näk:
Naamapuinen wrote: ei varmaan ollut työ turvallisuus korttia ja kaikki muutenkin ihan päin helvettiä

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#277 Post by mähöne » 03 Feb 2018, 22:54

katoin ton vidskan nyt sitten kuitenkin. jäbä vaikutti ihan pätevältä timbermannilta oolrait. varausten teko ois varmaan sujunut jos siihen ois ollut tahtoa. hirren varauksen työstäminen on hemmetin työläs prosessi ja jos noilla lakeuksilla pärjää sammal&savi tilkkeellä varaamattomien hirsien kanssa niin hyvä. itseäni ainakin vituttaa hirsien varausten työstäminen ja muutenkin vitun hirret ovat painavia ja hankalia että teen kyllä tulevan taloni pääosin jostain muusta materiaalista.

toi katto minkä jäbä teki on kyllä komia. limitetty aluslaudotus ja siihen hiilletty lauta rimoineen vesikatteeksi. aah sweet fuckin simplicity.

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77333
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#278 Post by Paul Di'Anneli » 03 Feb 2018, 23:07

Oon tässä vähän kattellu maita mutta epäilen riittääkkö kantti skeneen liittymiseen kuitenkaan...

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#279 Post by mähöne » 04 Feb 2018, 00:24

Anneli Mökkimopo wrote:Oon tässä vähän kattellu maita mutta epäilen riittääkkö kantti skeneen liittymiseen kuitenkaan...
joo ei kannata. mikään. ikinä.

User avatar
mähöne
1k
Posts: 1106
Joined: 24 Dec 2015, 16:08

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#280 Post by mähöne » 04 Feb 2018, 01:24

mähöne wrote:
Anneli Mökkimopo wrote:Oon tässä vähän kattellu maita mutta epäilen riittääkkö kantti skeneen liittymiseen kuitenkaan...
joo ei kannata. mikään. ikinä.
satamissa kuormaa kumipyörille lastatessa tulee muuten usein seilori Mökkimopo mieleeni. hailz.

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77333
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#281 Post by Paul Di'Anneli » 04 Feb 2018, 10:20

mähöne wrote:
mähöne wrote:
Anneli Mökkimopo wrote:Oon tässä vähän kattellu maita mutta epäilen riittääkkö kantti skeneen liittymiseen kuitenkaan...
joo ei kannata. mikään. ikinä.
satamissa kuormaa kumipyörille lastatessa tulee muuten usein seilori Mökkimopo mieleeni. hailz.
:salute:

User avatar
Woody
2k
Posts: 2644
Joined: 21 Feb 2005, 13:26
Location: Aitoo

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#282 Post by Woody » 21 Feb 2018, 23:57


User avatar
BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY
kaikkea saa tehdä
kaikkea saa tehdä
Posts: 164613
Joined: 27 Feb 2014, 23:16
Location: taikurin hattu
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#283 Post by BARELY LEGAL PIKKUPUPU LADYBOY » 22 Feb 2018, 06:34

Woody wrote:Siinä olis jollekin projektia. ;)
https://www.tori.fi/keski-suomi/Vaatima ... ?ca=18&w=3
Vaatimaton maatila n.120m2 / n.11ha 45 000€ 65 000€
Image
raaka mestitsi¹ wrote:piffaaminen on vaan oheistoimintaa yleisen jahkailun lomassa
☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ wrote:ja välillä tragedy + time = comedy
voi olla myös ilman + time
täts right haha kiss kiss :kiss:☤ ϼ☋ŕŗ☋ȓ ☤ support crew 1,37/5%
Spoiler:
ImageImageImageImage

User avatar
Paul Di'Anneli
Skepu dosentti
Posts: 77333
Joined: 16 Sep 2010, 22:28
Location: Vaihtopenkillä
Contact:

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#284 Post by Paul Di'Anneli » 22 Feb 2018, 09:48

Näyttää mun mielestä siltä, että siellä on jokunen tovi sitten jo uudisraivattu.

Kieppi
9k
Posts: 9091
Joined: 17 May 2014, 07:59

Re: Uudisraivaajafantasioiden realisointia.

#285 Post by Kieppi » 22 Feb 2018, 21:36

Yksi naapuritalo on melkein identtinen ku toi ilmoituksen paikka, oikein pelästyin kun avasin tuon :D

Post Reply