Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Message
Author
User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27659
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49981 Post by suojelupoliisin trollitili » 03 May 2018, 09:52

Sinisten puoluesihteeri joutui puhutteluun: Lähetti kymmenille videon, jossa makaa sängyllä ilman paitaa ja haukkuu Orpoa
Torstai 3.5.2018 klo 06.30 (päivitetty klo 07.06)
Puoluesihteeri Matti Torvinen: ”Matti Torvinen on sellainen henkilö, joka lähettelee paljon videoita”.


Sinisten puoluesihteeri Matti Torvinen pitää "normihommana" videotaan, jossa hän makaa sängyllä ilman paitaa ja moittii hallituskumppani kokoomuksen puheenjohtajaa Petteri Orpoa.
Sinisen tulevaisuuden puoluesihteerin Matti Torvisen ennen vappua lähettämä videotervehdys on ihmetyttänyt sekä puolueen omaa väkeä että hallituskumppaneita.

Videolla Torvinen makaa sängyllä ilman paitaa ja moittii sinisten hallituskumppani kokoomusta ja sen puheenjohtajaa Petteri Orpoa.

Iltalehden tietojen mukaan sinisten puheenjohtaja Sampo Terho olisi pitänyt videosta puhuttelun Torviselle, mutta Terho ei suostunut kommentoimaan asiaa millään tavalla, vaan pyysi kysymään videosta Torviselta itseltään.

- En kokenut, että minua olisi ripitetty. Olen kertonut hänelle (Terho), että lähettelen ystävilleni videoita lähes päivittäin, se on ihan normihommaa, Torvinen sanoi Iltalehdelle keskiviikkona eduskunnassa.

Normihommaa poseerata ilman paitaa ja haukkua hallituskumppaneita?

- Nojoo... Se on tämä politiikka sellaista, että kun sinulla on ystäväpiiri, niin niiden kanssa keskustellaan ja lähetellään viestejä.

Mistä idea lähettää videotervehdys ilman paitaa?

- No kun minä makoilin sängyllä. Ei siinä ole mitään erikoista Matti Torvisen kohdalla. Jos sinä esiinnyt mielelläsi haalarit päällä, niin se on sinun asiasi. Tykkään olla ihmisten kanssa alastomana - tai en minä ollut alaston, vaan menossa nukkumaan.

Torvisen mukaan video on mennyt ”noin 60:lle ystävälle".

- He ovat äänestäjiäni, tukihenkilöitäni tai puolueen työntekijöitä.

Torvinen sanoo lähettävän videoitaan usein, ja eri aiheista.

- Yksinkertaisesti Matti Torvinen on sellainen henkilö - entinen televisiotoimittaja - joka lähettelee paljon videoita ja eri paikoista. Tuossa videossa minulla ei vain sattunut olemaan paita päällä.

"Olin turhautunut"

Tällä kertaa video syntyi Torvisen mukaan pettymyksestä kokoomukseen.

- Olin turhautunut siihen, että kaksi päivää meni politiikassa hukkaan vain sen takia, että jotkut poliitikot haluavat toimia sillä tavalla.

"Sillä tavalla toimimisella" Torvinen viittaa sinisten kansanedustajan Kaj Turusen loikkaan kokoomuksen riveihin, ja siihen, että kokoomuksen puheenjohtaja Orpo ei kertonut loikasta etukäteen hallituskumppaneilleen eli keskustalle ja sinisille.

Torvisen mielestä siinä ei ole mitään erikoista, että sinisten puoluesihteeri haukkuu videolla kokoomuksen puheenjohtajaa - vaikka joutuikin selittämään videotaan Terholle.

- Olenhan minä haukkunut Orpoa muutenkin. Se ei ollut lainkaan kupletin juoni, vaan hän (Terho) halusi yleisemmin tietää, että kun minä noita videoita lähettelen, niin onko niissä jotain viittauksia arkaluontoisiin asioihin, esimerkiksi puolueen salaisuuksiin.

"Meidät kavallettiin"

Turusen loikkaus aiheutti sinisten ja kokoomuksen välille Terhon sanoin "luottamuskriisin", jota hallituksen johtotrio eli Terho, Orpo ja pääministeri Juha Sipilä (kesk) puivat keskinäisessä kokouksessaan keskiviikkona. Tapaamisen jälkeen kolmikko vakuutti, että hallituksessa vallitsee taas luottamus ja kriisi on mennyttä.

- Jos he sanovat, että kaikki on kunnossa, niin minun on vaikea mennä sanomaan, että ei ole kunnossa, puoluesihteeri Torvinen kommentoi tilannetta.

Hän vaikuttaa kuitenkin edelleen epäileväiseltä kokoomuksen ja Turusen loikan suhteen.

- Meidät kavallettiin. Ja kokoomus teki meille edellisellä valtuustokaudella saman tempun Rovaniemellä: kaupunginhallituksessa ollutta naista puoli vuotta jujutettiin ja puhutettiin, ja sitten hän lähti kokoomukseen.

Tuolloin Torvinen ja kokoomukseen loikannut valtuutettu edustivat vielä perussuomalaisia.

- Ja tällä hetkellä Turun suunnassa kokoomus kyselee meidän vahvoilta valtuutetuilta, että haluaisivatko nämä siirtyä kokoomukseen. Tämmöistä tapahtuu ja minun pitää reagoida puoluesihteerinä siihen. Olen pettynyt kokoomuksen politikointiin.

"Asialinjan miehiä"

Terhon sijaan Torvinen sanookin saaneensa kritiikkiä Orpolta. Ei kuitenkaan videosta, vaan vappupuheestaan, jossa Torvinen sanoi kokoomuksen ehdottaneen kehysriihessä työmarkkinoiden uudistamista niin, että yleissitovuudesta luovuttaisiin.

- Orpo otti minut puhutteluun, että miksi minä sellaisia töräyttelen ja ettei yleissitovuudesta keskusteltu kehysriihessä. No valitettavasti siitä keskusteltiin. Olen asialinjan miehiä ja juristi - jokainen lausuntoni on juridisesti mietitty.

Rovaniemeläinen Matti Torvinen on ensimmäinen kauden kansanedustaja, joka nousi eduskuntaan kesken kauden kesäkuussa 2017, kun entinen sosiaali- ja terveysministeri Hanna Mäntylä siirtyi erityisneuvonantajaksi Euroopan neuvoston sihteeristöön.

Torvinen on ammatiltaan varatuomari ja työskennellyt aikaisemmin toimittajana Yleisradiossa. Sinisten puoluesihteeriksi hänet valittiin viime joulukuussa.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/2018 ... 7_pi.shtml
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

Ajattelija
7k
Posts: 7474
Joined: 31 Dec 2017, 19:13

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49982 Post by Ajattelija » 03 May 2018, 10:00

suvakki wrote:
03 May 2018, 09:52
Sinisten puoluesihteeri joutui puhutteluun: Lähetti kymmenille videon, jossa makaa sängyllä ilman paitaa ja haukkuu Orpoa
Torstai 3.5.2018 klo 06.30 (päivitetty klo 07.06)
Puoluesihteeri Matti Torvinen: ”Matti Torvinen on sellainen henkilö, joka lähettelee paljon videoita”.


Sinisten puoluesihteeri Matti Torvinen pitää "normihommana" videotaan, jossa hän makaa sängyllä ilman paitaa ja moittii hallituskumppani kokoomuksen puheenjohtajaa Petteri Orpoa.
Sinisen tulevaisuuden puoluesihteerin Matti Torvisen ennen vappua lähettämä videotervehdys on ihmetyttänyt sekä puolueen omaa väkeä että hallituskumppaneita.

Videolla Torvinen makaa sängyllä ilman paitaa ja moittii sinisten hallituskumppani kokoomusta ja sen puheenjohtajaa Petteri Orpoa.

Iltalehden tietojen mukaan sinisten puheenjohtaja Sampo Terho olisi pitänyt videosta puhuttelun Torviselle, mutta Terho ei suostunut kommentoimaan asiaa millään tavalla, vaan pyysi kysymään videosta Torviselta itseltään.

- En kokenut, että minua olisi ripitetty. Olen kertonut hänelle (Terho), että lähettelen ystävilleni videoita lähes päivittäin, se on ihan normihommaa, Torvinen sanoi Iltalehdelle keskiviikkona eduskunnassa.

Normihommaa poseerata ilman paitaa ja haukkua hallituskumppaneita?

- Nojoo... Se on tämä politiikka sellaista, että kun sinulla on ystäväpiiri, niin niiden kanssa keskustellaan ja lähetellään viestejä.

Mistä idea lähettää videotervehdys ilman paitaa?

- No kun minä makoilin sängyllä. Ei siinä ole mitään erikoista Matti Torvisen kohdalla. Jos sinä esiinnyt mielelläsi haalarit päällä, niin se on sinun asiasi. Tykkään olla ihmisten kanssa alastomana - tai en minä ollut alaston, vaan menossa nukkumaan.

Torvisen mukaan video on mennyt ”noin 60:lle ystävälle".

- He ovat äänestäjiäni, tukihenkilöitäni tai puolueen työntekijöitä.

Torvinen sanoo lähettävän videoitaan usein, ja eri aiheista.

- Yksinkertaisesti Matti Torvinen on sellainen henkilö - entinen televisiotoimittaja - joka lähettelee paljon videoita ja eri paikoista. Tuossa videossa minulla ei vain sattunut olemaan paita päällä.

"Olin turhautunut"

Tällä kertaa video syntyi Torvisen mukaan pettymyksestä kokoomukseen.

- Olin turhautunut siihen, että kaksi päivää meni politiikassa hukkaan vain sen takia, että jotkut poliitikot haluavat toimia sillä tavalla.

"Sillä tavalla toimimisella" Torvinen viittaa sinisten kansanedustajan Kaj Turusen loikkaan kokoomuksen riveihin, ja siihen, että kokoomuksen puheenjohtaja Orpo ei kertonut loikasta etukäteen hallituskumppaneilleen eli keskustalle ja sinisille.

Torvisen mielestä siinä ei ole mitään erikoista, että sinisten puoluesihteeri haukkuu videolla kokoomuksen puheenjohtajaa - vaikka joutuikin selittämään videotaan Terholle.

- Olenhan minä haukkunut Orpoa muutenkin. Se ei ollut lainkaan kupletin juoni, vaan hän (Terho) halusi yleisemmin tietää, että kun minä noita videoita lähettelen, niin onko niissä jotain viittauksia arkaluontoisiin asioihin, esimerkiksi puolueen salaisuuksiin.

"Meidät kavallettiin"

Turusen loikkaus aiheutti sinisten ja kokoomuksen välille Terhon sanoin "luottamuskriisin", jota hallituksen johtotrio eli Terho, Orpo ja pääministeri Juha Sipilä (kesk) puivat keskinäisessä kokouksessaan keskiviikkona. Tapaamisen jälkeen kolmikko vakuutti, että hallituksessa vallitsee taas luottamus ja kriisi on mennyttä.

- Jos he sanovat, että kaikki on kunnossa, niin minun on vaikea mennä sanomaan, että ei ole kunnossa, puoluesihteeri Torvinen kommentoi tilannetta.

Hän vaikuttaa kuitenkin edelleen epäileväiseltä kokoomuksen ja Turusen loikan suhteen.

- Meidät kavallettiin. Ja kokoomus teki meille edellisellä valtuustokaudella saman tempun Rovaniemellä: kaupunginhallituksessa ollutta naista puoli vuotta jujutettiin ja puhutettiin, ja sitten hän lähti kokoomukseen.

Tuolloin Torvinen ja kokoomukseen loikannut valtuutettu edustivat vielä perussuomalaisia.

- Ja tällä hetkellä Turun suunnassa kokoomus kyselee meidän vahvoilta valtuutetuilta, että haluaisivatko nämä siirtyä kokoomukseen. Tämmöistä tapahtuu ja minun pitää reagoida puoluesihteerinä siihen. Olen pettynyt kokoomuksen politikointiin.

"Asialinjan miehiä"

Terhon sijaan Torvinen sanookin saaneensa kritiikkiä Orpolta. Ei kuitenkaan videosta, vaan vappupuheestaan, jossa Torvinen sanoi kokoomuksen ehdottaneen kehysriihessä työmarkkinoiden uudistamista niin, että yleissitovuudesta luovuttaisiin.

- Orpo otti minut puhutteluun, että miksi minä sellaisia töräyttelen ja ettei yleissitovuudesta keskusteltu kehysriihessä. No valitettavasti siitä keskusteltiin. Olen asialinjan miehiä ja juristi - jokainen lausuntoni on juridisesti mietitty.

Rovaniemeläinen Matti Torvinen on ensimmäinen kauden kansanedustaja, joka nousi eduskuntaan kesken kauden kesäkuussa 2017, kun entinen sosiaali- ja terveysministeri Hanna Mäntylä siirtyi erityisneuvonantajaksi Euroopan neuvoston sihteeristöön.

Torvinen on ammatiltaan varatuomari ja työskennellyt aikaisemmin toimittajana Yleisradiossa. Sinisten puoluesihteeriksi hänet valittiin viime joulukuussa.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/2018 ... 7_pi.shtml
Miksi minä en ole yllättynyt. Videomiehiä riittää näissä porukoissa..
Ajattelua laatikosta ja sen ulkopuolelta.

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27659
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49983 Post by suojelupoliisin trollitili » 03 May 2018, 10:01

Videomiehiä riittää, toiset skriimaa ilman housuja ja toiset ilman paitaa.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

skenen säännöt
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11084
Joined: 01 Apr 2008, 22:20

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49984 Post by skenen säännöt » 03 May 2018, 10:36

Ovatko noi uuvatit systemaattisesti unohtaneet loikkauksensa persuista? Eihän näitä kahden päivän hallituskriisilöpinöitä voi mitenkään muuten ymmärtää.

User avatar
tyhmät kysymykset
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10042
Joined: 29 Dec 2009, 14:02

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49985 Post by tyhmät kysymykset » 03 May 2018, 10:50

- Yksinkertaisesti Matti Torvinen on sellainen henkilö - entinen televisiotoimittaja - joka lähettelee paljon videoita ja eri paikoista. Tuossa videossa minulla ei vain sattunut olemaan paita päällä.
Siis puhuuko toi itsestään kolmannessa persoonassa

User avatar
zutonFever
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21758
Joined: 09 Jan 2010, 02:54
Location: hämärissä olosuhteissa, enemmän tai vähemmän kuolleena ja huumeneuloja perseessä.

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49986 Post by zutonFever » 03 May 2018, 11:30

Itsekin lähettelen 60:lle lähimmälle työkaverille ja asiakkaalle, tai siis ystävälle, videoita missä istuskelen munasillani parvekkeella ja haukun yhtä kyrpänaama-Petteriä, kenen kanssa joutuu duunia tekemään.
“It’s all about the sound,” said Stubbs. “You know, making the guitar go, AAAAARRRRRAAAARRRRGH!”

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86213
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49987 Post by Ananaskääpiö » 03 May 2018, 11:33

Ihan nykyaikaa tommonen.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

User avatar
Pipo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42733
Joined: 04 Dec 2015, 17:11
Location: Syldavia

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49988 Post by Pipo » 03 May 2018, 11:41

Sinisten huonot gallupluvut tietty saavat miettimään tulevaisuutta, Torvisen tapauksessa topless politiikkatubettajana.
Image

Poistunut käyttäjä 143c336e
Poistunut käyttäjä
Posts: 50000
Joined: 23 Jul 2017, 17:25

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49989 Post by Poistunut käyttäjä 143c336e » 03 May 2018, 12:22

mukavaa että sinisissä on tyyppejä jotka tykkää paskantaa soinin ja terhon housuihin. luulin jo, että pahimmat vatipäät jäi persuihin.

Ajattelija
7k
Posts: 7474
Joined: 31 Dec 2017, 19:13

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49990 Post by Ajattelija » 03 May 2018, 12:31

valot pois, älä kato mun munaa wrote:
03 May 2018, 12:22
mukavaa että sinisissä on tyyppejä jotka tykkää paskantaa soinin ja terhon housuihin. luulin jo, että pahimmat vatipäät jäi persuihin.
Kyllä Torvinen kuuluu kovimpiin mulkkuihin. Kansa kiehui raivosta aktiivimallimiekkarissa kun kyseinen tyyppi laukoi pelkkää paskaa
Ajattelua laatikosta ja sen ulkopuolelta.

User avatar
Hans Besättning
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13668
Joined: 02 Dec 2007, 20:10
Location: absurdit sfäärit

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49991 Post by Hans Besättning » 03 May 2018, 12:42

Onkos kohu viteo jossain nähtävillä? :P
Typisk stockholmare

User avatar
blondi söpöliini
VValpurinyönä...
Posts: 67291
Joined: 22 Apr 2016, 21:39
Location: Tinatuoppi boiler room

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49992 Post by blondi söpöliini » 03 May 2018, 12:43

Nimi alle Pelle wrote:
03 May 2018, 11:41
Sinisten huonot gallupluvut tietty saavat miettimään tulevaisuutta, Torvisen tapauksessa topless politiikkatubettajana.
Tubetuspuolue [-o< =P~
What goes good at the top of a flight of stairs?
A table with a drawer in it, right? That make you yee-hah?
Makes me yee-hah anyways.
A lady could keep her valuables in it.
Maybe a bible, maybe a gun.
Five planks! Four nails! Go!
Spoiler:
Kuolema ei ole kärsimystä. Kuolema on täydellinen kaunis juhla.
Odin owns ye all .D
Töhnämuna count: 2

User avatar
Housut
2k
Posts: 2290
Joined: 14 Nov 2015, 01:36
Location: Orjuuttajakäärmeiden valtakunta

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49993 Post by Housut » 03 May 2018, 12:48

Persut on takiais- ja siniset satiassarjaa. Vituttaako, Timo?

https://yle.fi/uutiset/3-10187200

Image
Hernaricount 2024: 2 (2023: 3 2022: 12 2021: 12 2020: 40 2019: 45 2018: 43 2017: 40)
ImageImage

User avatar
Penis Roussos
2k
Posts: 2026
Joined: 29 Jan 2010, 21:50
Location: eräänlainen jähmettynyt tila

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49994 Post by Penis Roussos » 03 May 2018, 13:05

Housut wrote:
03 May 2018, 12:48
Persut on takiais- ja siniset satiassarjaa. Vituttaako, Timo?

https://yle.fi/uutiset/3-10187200

Image
Virhemarginaali +/- 2,1 % ja mitattu kannatuslukema 1,5 % = saako nyt kokea, että soininkaisten kannatus on jo alle nollan?
Kojohan sanoi Lasse Norreksen sanoneen

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20167
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#49995 Post by MOISIO » 03 May 2018, 13:13

Helvetinmoinen kyrvän imu wrote:
03 May 2018, 13:05
Housut wrote:
03 May 2018, 12:48
Persut on takiais- ja siniset satiassarjaa. Vituttaako, Timo?

https://yle.fi/uutiset/3-10187200

Image
Virhemarginaali +/- 2,1 % ja mitattu kannatuslukema 1,5 % = saako nyt kokea, että soininkaisten kannatus on jo alle nollan?
Onko se kertaakaan edes ollut virhemarginaalin yli
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

Locked