Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
salilta tuttu hevari
Kotimainen kansainvälisen tason folk metal -mörssäri
Posts: 83098
Joined: 10 Jun 2011, 03:06
Location: Stone island

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#151 Post by salilta tuttu hevari » 17 Aug 2018, 01:09

Nakki Pizza
Täytteet: Kokonainen nakki, Paprika, Pepperoni, Feta
Image

User avatar
Kun Rane tulee alas
8k
Posts: 8252
Joined: 18 Sep 2014, 15:27
Location: MARLBORO HIGH

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#152 Post by Kun Rane tulee alas » 17 Aug 2018, 01:14

Kokonainen nakki
Ai helvetti :lol: katteet kuntoon!
Just a hustler

User avatar
Digimarxisti
3k
Posts: 3633
Joined: 25 Nov 2017, 13:45
Location: Alimmassa kastissa

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#153 Post by Digimarxisti » 11 Sep 2018, 14:27


User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234790
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#154 Post by Lörsson. » 11 Sep 2018, 14:32

Tietääks Joakim Kuotesahon aateveljet että Joakimin toinen nimi on seemiläisperäinen Simon?

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173491
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#155 Post by Balam-Acab » 11 Sep 2018, 15:49

Lörsson. wrote:
11 Sep 2018, 14:32
Tietääks Joakim Kuotesahon aateveljet että Joakimin toinen nimi on seemiläisperäinen Simon?
no joakim on sekin heprealainen nimi ja tarkoittaa herran korottamaa tms.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Lörsson.
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 234790
Joined: 16 Aug 2004, 15:15
Location: Kaikkien yliopistojen vessat muutenkin

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#156 Post by Lörsson. » 11 Sep 2018, 15:58

⛧​ wrote:
11 Sep 2018, 15:49
Lörsson. wrote:
11 Sep 2018, 14:32
Tietääks Joakim Kuotesahon aateveljet että Joakimin toinen nimi on seemiläisperäinen Simon?
no joakim on sekin heprealainen nimi ja tarkoittaa herran korottamaa tms.
Asia kunnossa siis.

- I thought you fucked off.
- I did! But then I fucked back on again.


User avatar
Salajulkku
God of PIF
God of PIF
Posts: 36347
Joined: 09 Apr 2013, 12:34
Location: pilaamassa maisemaa

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#157 Post by Salajulkku » 12 Sep 2018, 15:22

Eikö ainakin vanha koulu nostellut dissonansseja kabbala-puuhasteluilla jne.?

User avatar
Vitun urpo nikki
Tittelit on heikoille
Posts: 32925
Joined: 25 Jul 2006, 13:41

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#158 Post by Vitun urpo nikki » 20 Oct 2018, 14:18

Maisteri Casse wrote:Nyt maistuis pippeli suussa
Omat Piffiviisubiisit

User avatar
Soroksen tilaama raekuuro
Posts: 511
Joined: 02 Apr 2018, 17:28

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#159 Post by Soroksen tilaama raekuuro » 26 Nov 2018, 13:47

Voitto antifasisteille – natsikeikkoja järjestänyt Ravintola Alem konkurssiin!
https://varisverkosto.com/2018/11/voitt ... nkurssiin/
Image

User avatar
annan neuvon: ala nussia koiria
3k
Posts: 3828
Joined: 01 Mar 2011, 14:06

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#160 Post by annan neuvon: ala nussia koiria » 26 Nov 2018, 23:58

=D> ja tänkin foorumin läppänatseille räkästä naurua
Rakastan lämpimiä, rehellisiä ja raskaita koiria

https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/

________________
VAMMA AIVO
Posts: 48719
Joined: 05 Aug 2014, 21:06

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#161 Post by ________________ » 29 Nov 2018, 18:31

PSYCHO STALKER wrote:
29 Nov 2018, 08:42
joku tyyppi wrote:
29 Nov 2018, 08:41
ImageImage Image Image Image Image Image ImageImage
gone

Lievä gimma
nazism! freedom!
Posts: 11577
Joined: 11 Jan 2012, 14:16
Location: Surffailemassa natsisivuilla

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#162 Post by Lievä gimma » 29 Nov 2018, 23:19

kinkkuananaskierre wrote:
26 Nov 2018, 23:58
=D> ja tänkin foorumin läppänatseille räkästä naurua
Naurattaa tosi paljon.
Anarchist woman

User avatar
annan neuvon: ala nussia koiria
3k
Posts: 3828
Joined: 01 Mar 2011, 14:06

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#163 Post by annan neuvon: ala nussia koiria » 05 Dec 2018, 02:20

hyvä, natsit takaisin maan alle 8)
Rakastan lämpimiä, rehellisiä ja raskaita koiria

https://wolfbaitcult.bandcamp.com/
https://worstnoise.bandcamp.com/

User avatar
Piss Pisstopherson
8k
Posts: 8006
Joined: 21 Apr 2008, 15:40
Location: Heinäsirkkalaumassa

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#164 Post by Piss Pisstopherson » 20 Dec 2018, 17:48

Rock-fanaatikko wrote:
29 Nov 2018, 23:19
kinkkuananaskierre wrote:
26 Nov 2018, 23:58
=D> ja tänkin foorumin läppänatseille räkästä naurua
Naurattaa tosi paljon.
Kieltämättä!
Hihittelyrinki, kaikki samaa mieltä.

User avatar
Isotooppijalostamo
King of PIF
King of PIF
Posts: 15945
Joined: 09 Aug 2015, 01:26
Location: mystinen well-being-utopia

Re: Paljon maksaa natsipizza Ravintola Alemissa

#165 Post by Isotooppijalostamo » 22 Jan 2019, 12:13

Kuvat linkin takaa:
https://varisverkosto.com/2019/01/suoma ... ikko-aspa/

Suomalaisen natsimusiikin vaikuttajat osa 3: Sarvilevyjen ja Vapaudenristin Mikko Aspa
17.01.2019

Mikko Aspa Bar Rock Bearissa 6.12.2018 itsenäisyyspävän natsikeikalla.

Huomio: Tämä artikkeli sisältää otteita Vapaudenristin ja Clandestine Blazen lyriikoista, joista varsinkin jälkimmäiset sisältävät varsin yksityiskohtaisia antisemitistisiä väkivaltafantasioita.

Lahtelainen Mikko Reino Juhani Aspa on keskeinen toimija suomalaisessa natsimusiikkialakulttuurissa. Aspa soittaa natsibändeissä, julkaisee natsimusiikkia, tekee yhteistyötä natsististen toimijoiden kanssa ja levittää natsimusiikkia sekä uusfasistista kirjallisuutta Sarvilevyt-levykauppansa kautta. Aspan vuonna 2002 perustama Ivras-yritys omistaa aputoiminimet Sarvilevyt ja Sarvipaidat. Aspalla on lukuisia levymerkkejä ja yhtyeitä, joista suurin osa on listattu Discogs-sivustolle. Tässä artikkelissa käsittelemme muutamia Aspan natsistisia yhtyeitä, hänen poliittisia näkemyksiään ja julkaisutoimintaansa sekä Sarvilevyt-levykauppaa.

Pönöttävän karskia ja tympeää julistusta – Mikko Aspa ja Vapaudenristi

Vapaudenristi ja fani vuonna 2016. Oikealla Mikko Aspa, vasemmalla Mikko Ilmari “Riimu” Pöyhönen.

Aspa on musiikin monitoimimies, joka soittamisen ja laulamisen lisäksi myös sovittaa, sanoittaa, tuottaa, miksaa ja äänittää musiikkia sekä tekee julkaisujen ulkoasuja. Aspa laulaa ja soittaa kitaraa vuonna 2006 perustamassaan natsibändi Vapaudenristissä. Vuonna 2012 Vapaudenristi sai livekokoonpanon ja aloitti esiintymisen natsikeikoilla. Vapaudenristi on Suomen tämän hetken toimeliain RAC-yhtye sekä myös Aspan omista lukuisista musiikkiprojekteista tällä hetkellä selvästi aktiivisin. Vapaudenristi on soittanut vuosina 2012-2018 ainakin 22 keikkaa sekä tehnyt 18 julkaisua. Vapaudenristi on myös julkaissut yhteislevyjä muiden natsiyhtyeiden (muun muassa Pagan Skull, Pylvanainen, Uskonrauha ja Pyhä kuolema) kanssa. Suurimman osan Vapaudenristin levytyksistä on julkaissut yhtye (Aspa) itse, mutta muutaman levyn on julkaissut suomalaisten natsiskinien RAC-levymerkki Sakaramiina. Enimmän osan keikoistaan Vapaudenristi on soittanut salaisilla natsien kerhotilakeikoilla lähinnä Helsingissä, Jyväskylässä, Tampereella, Orivedellä ja Turussa. Ehkä tunnetuin näistä on ollut tukikeikka Jimi Karttusen tappaneelle uusnatsijärjestö Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (PVL) aktiivi Jesse Eppu Torniaiselle 7.10.2016. Joukkoon mahtuu myös muutama julkinen keikka esim. vastikään konkurssiin menneessä Ravintola Alemissa (2016 ja 2017) ja äärioikeistolaisen 612-marssin jatkoklubilla (2017 ja 2018). Yhtyeen basistina toimii paremmin fasistisesta Pyhä kuolema – neofolk-yhtyeestä tunnettu uusnatsi Mikko Ilmari “Riimu” Pöyhönen. PVL:n Riimuradio-nettiradio haastatteli Vapaudenristiä ohjelman 2. jaksossa keväällä 2015. Myöhemmin ohjelma vaihtoi nimekseen Studio 204. Viimeisen vuoden hiljaiseloa viettänyttä natsipropagandaa suoltanutta ohjelmaa teki pääasiassa PVL:n Oulun ryhmänjohtaja Santeri Keränen.

Juliste PVL-aktiivi Jesse Eppu Torniaiselle järjestetyltä tukikeikalta 7.10.2016. Mukana Vapaudenristin lisäksi natsibändit Mistreat, Goatmoon, Marder, Liittoneuvosto ja Civic Duty.

Vapaudenristin lyriikat ja muu taiteellinen sisältö ovat pääasiassa Aspan käsialaa ja haastatteluissa hän usein puhuu yhtyeestä omana luomuksenaan. Vapaudenristin lyriikoissa keskeistä on rasismi, antisemitismi, antiliberalismi, antihumanismi, antimarxilaisuus, valkoisen vallankumouksen lietsominen, kansallinen mytologia ja sen äärioikeistolainen tulkinta, ultranationalismi, natsiesoteria sekä natsiskinialakulttuurin ylistys. Kappaleiden nimet eivät jätä tulkinnanvaraa: Veri ja maa, Mun maa, Apinajahti, Ei maata ilman kansaa, Valkoinen kapinahenki, Vapaussota 18, Suomen SS-sankarit ja niin edelleen. Yhtye on myös levyttänyt muutaman cover-kappaleen muun muassa sellaisilta RAC-yhtyeiltä kuten Sniper, Mistreat, No Remorse ja Bully Boys.

Vaikka Vapaudenristi onkin itsestäänselvää natsistista vihamusiikkia, on sen lyriikoissa poikkeuksena suhteessa moniin RAC-yhtyeisiin myös “rakentava” sanoma. Kappaleet eivät keskity pelkkään “vasemmiston”, “eliitin” ja “muukalaisten” vihaamiseen, vaan pyrkimyksenä on myös syöttää kuulijalle natsismin kautta suodatettu näkemys nationalismista. Tässä Vapaudenristi on tajunnut sen, mikä monilta RAC-yhtyeiltä tuntuu jäävän vähemmälle huomiolle. “Tavalliset” ihmiset eivät usein sitoudu pelkkään vihaan vaan tarvitsevat poliittisen identiteetin rakennukseen myös “positiivisia” arvoja (kuten nationalismia); kuulumista johonkin suurempaan kokonaisuuteen, jotta he ovat valmiita sitoutumaan poliittiseen liikkeeseen. Tyypillisesti natsit ja fasistit lupaavat ihmisille parempaa tulevaisuutta (toimeentuloa, työllisyyttä, turvallisuutta, yhteisöllisyyttä jne.) edellyttäen että nämä hyväksyvät fasismin ytimessä olevat näkemykset epätasa-arvosta, hierarkioista ja väkivallasta. Lisäksi ihmisten edellytetään jakavan näkemys palingeneesista eli paluusta kuviteltuun kansallisen yhtenäisyyden kulta-aikaan, johon päästään yleensä sisällissodan avulla, jossa vasemmistolaiset ja vähemmistöihin kuuluvat yleensä joko tuhotaan, eristetään tai karkoitetaan.

Huomattavan monet Vapaudenristin kappaleet käsittelevätkin Suomen ja Euroopan historiaa ja nykyhetkeä äärioikeistolaisesta perspektiivistä tulkittuna ja nationalistisella retoriikalla höystettynä. Näin käytössä on sekä moniulotteisempi musiikillinen propaganda-ase että mahdollisuus tarpeen tullen verhoutua patriootin kaapuun, sekä tavoittaa laajempi kuulijakunta kuin mitä pelkkä suoraviivainen natsipropagandan toitottaminen sallisi. Ei olekaan siis ihme, että uusfasistinen verkkolehti Sarastus halusi nimenomaan Vapaudenristin jo toistamiseen soittamaan 612-marssin jatkoklubille. Käyttäväthän sekä Sarastuksen ja muun äärioikeiston 612-marssi että Vapaudenristi nimenomaan nationalismia keihäänkärkenä levittäessään fasistista sanomaansa.

Juliste 612-fasistimarssin jatkoklubilta 6.12.2017. Esiintymässä Vapaudenristin lisäksi RAC-yhtye Sankar’hauta ja fasistinen neofolk-yhtye Pyhä Kuolema. Keikan järjestivät Sarastus-verkkolehti, Kiuas-kustannus ja uusfasisti Sami Haaviston vaatekauppa Northern Brotherhood.

Juliste 612-fasistimarssin jatkoklubilta 6.12.2018. Esiintymässä Vapaudenristin lisäksi RAC-yhtye Pagan Skull ja “yllätysesiintyjä” Civic Duty. Keikan (kuten myös 612-marssin) järjesti uusfasistinen Sarastus-verkkolehti.

Vapaudenristin lyriikoista esimerkkinä käy hyvin kappale Mies aikaa vastaan vuodelta 2014:



ympärillä kuohuu

joka suuntaan revitään

ei tiedä itsekään

mitä haluaa

ei saa jäädä jälkeen

ei voi mennä eteenpäin

välittää tilanteen

näkemys viholliseen

meille riittäisi sielu

meille riittäisi voitokas henki

lyttäämme juutalaisen myrkytyksen

mies toisesta ajasta

mies tätä aikaa vastaan

ei tyydytä sankarit vihollisen

kohti voittoa lopullista

kohti uljasta valtakuntaa

on se voima

niin valtava

se ei kysele lupaa keltään

ei kumarra edessä

harhaoppia seuraavien huorien

orgaaninen linja

luonnollinen hierarkia

säännöt muuttuu

loiset häviää

pyrkimyksen suunta on oikea

humanismin kahleet katkottu

nyt myös luonnolliset

hierarkiat palautuu

ei kysy lupaa keltään

ei tunne syyllisyyttä

siis otan vastaan tuon

ratkaisun oikean

epätoivon ja kärsimyksen tuhkasta

nousee uusi voima

josta ilmaan arjalaiset

luo vasaraa

Kappaleen nimi “Mies aikaa vastaan” viittaa natsijohtaja Adolf Hitleriin, jonka natsit näkivät olevan vastavoima modernille ajalle ja sen rappiolle. Käsitteen kehitti tunnettu natsiesoteerikko Savitri Devi vuonna 1958 kirjassaan The Lightning and the Sun. Juutalaisten tekemä myrkytys, lopullinen voitto, loisten hävittäminen, uljas valtakunta, luonnolliset hierarkiat ja humanismin kahleet ovat perinteisen natsipropagandan ydintä. Kappale kertookin suorasukaisesti kuinka arjalaiset nousevat juutalaisia vastaan luodakseen sosiaalidarwinistiseen maailmankuvaan perustuvan “uljaan valtakunnan”. Samaa henkeä hieman maanläheisemmin edustaa kappale Vanhan maailman demonit vuodelta 2016:

kuulen rappion äänet tasapäistettyjen massojen

loiset uhriutumassa omassa saastassaan

ryhmähalin tiukka rutistus vaikka kaikkia jo ahdistaa

velaksi ostetun hyvinvoinnin juhlat on lopussa

emme halunneet harhaista utopiaa

emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria

laput silmillä liukuhihnalla tie kohti tuhoa

valta pankkiirien ja koukkunokkaplutokratian

humanistit kaikille tän paratiisin haluaa

itseriittoiset hyötyjät vailla tulevaisuutta

emme halunneet harhaista utopiaa

emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria

luotamme pohjimmaiseen vaistoon: itsesäilytykseen

hylkäämme arvot jotka saa kansakunnan kaatumaan

olemme demonit vanhan maailman!

tervehdimme ilolla tulevaa taistelua

emme halunneet harhaista utopiaa

emme maailmankylää tai globaalia monokulttuuria

tämä harha tulee haihtumaan

nousee demonit vanhan maailman

Kappaleessa sinisilmäinen maahanmuuttajia hyysäävä ja hedonistinen vasemmisto nähdään liitossa rahamaailman ahneen eliitin “koukkunokkaplutokratian” eli juutalaisten/ “sionistisen eliitin” kanssa ajamassa kansakuntaa kohti rappiota. Asetelma on varsinainen RAC-klisee ja sen päättää odotetusti kutsu tulevaan taisteluun.

Aspan antisemitismi tulee ehkä selkeimmin esille Vapaudenristin kappaleessa Tuhkaa vuodelta 2010. Tässä ote kappaleesta:

Siis katse maahan luotu on

piikkilanka-aidan takaa näky on lohduton

valittujen joukko kulkee

kohti lopullista ratkaisua

niin on pyyhitty osa

tuhoisaa epidemiaa

kuuma tuuli puhaltaa

tuhkaa kohti unholaa

historian kirjat kääntyy

tahtia raivoisaa

populaatiot hautautuu

syvälle maahan antaen

tilaa hengittää ja unohtaa

Tässä hyvin yksiselitteisessä kappaleessa verrataan juutalaisia tuhoisaan epidemiaan ja ihannoidaan holokaustia, jossa tämä “populaatio” tuhotaan natsien keskitysleireillä osana eräänlaista välttämätöntä ja vapauttavaa historiallista tapahtumaketjua. “Lopullinen ratkaisu” on tuttu Kolmannen valtakunnan kiertoilmaus suunnitelmaan juutalaisten kansanmurhasta ja “valittujen joukko” on viittaus juutalaisiin Jumalan “valittuna kansana”. On huomionarvoista että Aspan antisemitistiset näkemykset toistuvat myös muissa Aspan musiikkiprojekteissa, kuten black metal -yhtye Clandestine Blazen lyriikoissa, joita käsittelemme jäljempänä.

Ruotsalaisten uusnatsien Midgård Magazine -blogin haastattelussa vuonna 2015 Aspa avaa itse Vapaudenristin lyriikoita seuraavasti:

MM: Laulat pelkästään suomeksi. Voitko kertoa meille lyriikoista, mistä ne yleensä kertovat?

MA: Suurin osa lyriikoista käsittelee maailmankuvaa. Jotkut ovat tylyn suorasukaisia, toiset enemmän symbolisia. Ei ole tiukkaa poliittista dogmia. On globalisaationvastaisuutta, juuretonta vieraantumista, hallitsematonta väestön invaasiota, marxilaista epäjärjestystä ja sionistista vaikutusta.

Tänäkin vuonna Vapaudenristi esiintyi Sarastuksen järjestämän 612-marssin jälkeisellä keikalla Bar Rock Bearissa. Keikkaa mainostettiin niin Pohjoismaisen vastarintaliikkeen nettisivuilla kuin Ukonvasaman ja Belial’s Torchin kaltaisissa kotimaisissa natsimusiikkiblogeissa. Muina esiintyjinä nähtiin RAC-yhtyeet Pagan Skull ja Civic Duty. Tällä kertaa ei siis kosiskeltu suurta yleisöä viime vuoden tapaan, vaan kuulijaystävällisemmät (jos niin voi sanoa) bändit oli pudotettu pois listalta ja kyseessä oli selvästi alakulttuurisempi natsikeikka.
jatkuu
"Minähän olen lapsia pureva poliisi. Minähän puhun kaiken aikaa totta."

Post Reply