Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
zutonFever
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21758
Joined: 09 Jan 2010, 02:54
Location: hämärissä olosuhteissa, enemmän tai vähemmän kuolleena ja huumeneuloja perseessä.

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7081 Post by zutonFever » 23 May 2019, 13:41

Oon muutaman parikymppisen osuman kanssa yrittänyt virittää keskustelua, mutta eihän se oikein lähde. Tai siis ei lähde ollenkaan.

Ihan sama on kyllä itseäni vanhempien, yli nelikymppisten urarouvien kanssa. Hittoako ne edes matchaa, kun mulla on ihan selkeä sekundakumppani-tason esittelyteksti ja kuvatkin aika lo-fi.
“It’s all about the sound,” said Stubbs. “You know, making the guitar go, AAAAARRRRRAAAARRRRGH!”

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7082 Post by Mayhem peruttu » 23 May 2019, 13:52

speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 12:50
Jaa? Mun mielestä toi on ihan ok keino jos ei keksi mitään järkevää avausta. Parempi ku "moi mitä kuuluu" johon on vaikea vastata mitään kunnollista. Jos saa toisen nauramaan niin sitä keskustelua on helpompi lähtee myös rakentamaan siitä.
No ei johonkin tyhjänpäiväseen giffiinkään rupee mitää vastailee. "Moi mitä kuuluu" on sentään kysymys, johon nokkelampi vastaa jotain muuta ku "ihan hyvää". Mut whatever rocks your boat, mä oon jopa saanu ihan asiallisen keskustelun aikaseks avaukseen "tuu panee", eli jopa se toimi paremmin ku giffit.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7083 Post by Mayhem peruttu » 23 May 2019, 14:11

Mitähän tää on, et jos selaa pelkästään kundeja, ei lähelläni ole uusia käyttäjiä, mut ku lisää maistemenuun selailuun mimmitkin, alkaa löytyä kaikkee sorttia?

User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12399
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7084 Post by diesel joe » 23 May 2019, 15:13

Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 13:52
speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 12:50
Jaa? Mun mielestä toi on ihan ok keino jos ei keksi mitään järkevää avausta. Parempi ku "moi mitä kuuluu" johon on vaikea vastata mitään kunnollista. Jos saa toisen nauramaan niin sitä keskustelua on helpompi lähtee myös rakentamaan siitä.
No ei johonkin tyhjänpäiväseen giffiinkään rupee mitää vastailee. "Moi mitä kuuluu" on sentään kysymys, johon nokkelampi vastaa jotain muuta ku "ihan hyvää". Mut whatever rocks your boat, mä oon jopa saanu ihan asiallisen keskustelun aikaseks avaukseen "tuu panee", eli jopa se toimi paremmin ku giffit.
Lähinnä koitin heittää jotain vaihtoehtoo jos keskustelun avaus tuntuu vaikeelta. Itelle/itellä noi giffit on toiminu halutulla tavalla useemman kerran kun taas joku "tuu panee" tuntuu vaan tökeröltä. Mut kukin tyylillään :P

User avatar
Upadek
sikamainen epänainen
Posts: 76216
Joined: 29 Jan 2018, 21:51

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7085 Post by Upadek » 23 May 2019, 15:18

Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 14:11
Mitähän tää on, et jos selaa pelkästään kundeja, ei lähelläni ole uusia käyttäjiä, mut ku lisää maistemenuun selailuun mimmitkin, alkaa löytyä kaikkee sorttia?
homosaatio
(‿|‿) ԅ(´ڡ`ԅ) Image Image
Image
Pelle Époque wrote: Rage, rage against the dying of the pizza oven light.
Heppanen wrote: Katsellaanpa taas tätä kissaa
pigra senlaborulo wrote: mi caca es tu caca

User avatar
laivakissa
8k
Posts: 8283
Joined: 18 Oct 2017, 18:17

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7086 Post by laivakissa » 23 May 2019, 15:35

Upadek wrote:
23 May 2019, 15:18
Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 14:11
Mitähän tää on, et jos selaa pelkästään kundeja, ei lähelläni ole uusia käyttäjiä, mut ku lisää maistemenuun selailuun mimmitkin, alkaa löytyä kaikkee sorttia?
homosaatio
:P
Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7087 Post by Mayhem peruttu » 23 May 2019, 18:46

speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 15:13
Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 13:52
speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 12:50
Jaa? Mun mielestä toi on ihan ok keino jos ei keksi mitään järkevää avausta. Parempi ku "moi mitä kuuluu" johon on vaikea vastata mitään kunnollista. Jos saa toisen nauramaan niin sitä keskustelua on helpompi lähtee myös rakentamaan siitä.
No ei johonkin tyhjänpäiväseen giffiinkään rupee mitää vastailee. "Moi mitä kuuluu" on sentään kysymys, johon nokkelampi vastaa jotain muuta ku "ihan hyvää". Mut whatever rocks your boat, mä oon jopa saanu ihan asiallisen keskustelun aikaseks avaukseen "tuu panee", eli jopa se toimi paremmin ku giffit.
Lähinnä koitin heittää jotain vaihtoehtoo jos keskustelun avaus tuntuu vaikeelta. Itelle/itellä noi giffit on toiminu halutulla tavalla useemman kerran kun taas joku "tuu panee" tuntuu vaan tökeröltä. Mut kukin tyylillään :P
No se onkin tökeröin ikinä, mut jopa se on vastattavampi ku giffit. Giffeistä paistaa pelkästään täys panostamattomuus ja semmonen kiinnostuksen puute, ettei alottaja jaksa edes sanoja muodostaa. Ei muuten kiinnosta vastata semmosille olmeille.

User avatar
Spiidröy
Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
Posts: 22809
Joined: 29 Sep 2005, 16:48
Location: Kuikkapanta (tanpere)

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7088 Post by Spiidröy » 23 May 2019, 19:14

Mites joku "tuu panee" gif?
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote: No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118994
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7089 Post by beebe munk » 23 May 2019, 19:36

Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 18:46
speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 15:13
Mayhem peruttu wrote:
23 May 2019, 13:52
speed makes me dizzy wrote:
23 May 2019, 12:50
Jaa? Mun mielestä toi on ihan ok keino jos ei keksi mitään järkevää avausta. Parempi ku "moi mitä kuuluu" johon on vaikea vastata mitään kunnollista. Jos saa toisen nauramaan niin sitä keskustelua on helpompi lähtee myös rakentamaan siitä.
No ei johonkin tyhjänpäiväseen giffiinkään rupee mitää vastailee. "Moi mitä kuuluu" on sentään kysymys, johon nokkelampi vastaa jotain muuta ku "ihan hyvää". Mut whatever rocks your boat, mä oon jopa saanu ihan asiallisen keskustelun aikaseks avaukseen "tuu panee", eli jopa se toimi paremmin ku giffit.
Lähinnä koitin heittää jotain vaihtoehtoo jos keskustelun avaus tuntuu vaikeelta. Itelle/itellä noi giffit on toiminu halutulla tavalla useemman kerran kun taas joku "tuu panee" tuntuu vaan tökeröltä. Mut kukin tyylillään :P
No se onkin tökeröin ikinä, mut jopa se on vastattavampi ku giffit. Giffeistä paistaa pelkästään täys panostamattomuus ja semmonen kiinnostuksen puute, ettei alottaja jaksa edes sanoja muodostaa. Ei muuten kiinnosta vastata semmosille olmeille.
ite vastaisin tommoselle "tuu panee" tyypille varmaan vaan että EN ja keskustelu loppuis siihen. :P ei kiinnosta tollanen lähestyminen yhtään. parempihan giffi on ku täys hiljasuus, siihen voi iteki vastata giffillä ja heittää sen pallon takas sille alottajalle jos itteäkään ei kiinnosta panostaa yhtään. onhan se giffialotus aikaansaavempi ku se että seisottaa noita mätsejä tuolla muuten vaan.


naurattaa kyllä vähän itteä että kun alotin tinderöinnin niin tein sillee että alotin jokasella mätsille keskustelun koska ei kiinnostanu mitkään "turhat" mätsit mut muuttu varmaan kyllä jo jonku puolen vuoden aikana varmaan toi oma asennoituminen tohon kun tajus ettei ihmisiä kiinnosta ees jutella. no nyt ei oo tullu kyllä moneen viikkoon ees avattua koko sovellusta.
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
38911 BASIC BYTES FREE
READY.
Posts: 17810
Joined: 13 Nov 2017, 15:46
Location: web developing country

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7090 Post by 38911 BASIC BYTES FREE » 23 May 2019, 20:22

Oon muuten miettinyt, että Tinder olis ihan helvetin paljon parempi, jos likettäessä joutuisi aina saman tien kirjoittamaan viestin. Ja sit jos tulisi mätsi, niin sen viesti, joka oli ekana likettänyt, näytettäisiin, ja tokana likettänyt saisi vielä editoida omaansa. Tai vois se arvallakin mennä.

Mut tässä olisi se huono puoli että tällanen systeemi saattais jopa toimia, silleen että ihmiset ei jäisi ikuisiksi ajoiksi swaippailemaan.
Image


Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7091 Post by Mayhem peruttu » 23 May 2019, 21:47

No siis jotain vittuiluahan mä tohon tuu panee -alotukseen toki syydinkin :P

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7092 Post by Mayhem peruttu » 23 May 2019, 22:52

Ui fucking jui miten soma match nyt tuli!
Meen aina vähän hämilleni tommosista enkelinkauniista, vaikka semmosia oon deitannutkin.

User avatar
salilta tuttu hevari
Kotimainen kansainvälisen tason folk metal -mörssäri
Posts: 83100
Joined: 10 Jun 2011, 03:06
Location: Stone island

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7093 Post by salilta tuttu hevari » 24 May 2019, 12:44

Poistin. Iha kamalaa pelata tätä hesa-alueella
Image

User avatar
Carlos Valderrama
King of PIF
King of PIF
Posts: 15208
Joined: 14 Jun 2013, 22:56
Location: Colombia

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7094 Post by Carlos Valderrama » 24 May 2019, 12:55

Toi on kyl jännä homma että pienillä paikkakunnilla tuntuu tulevan paremmin matcheja. Johtuu varmaan siitä kun piirit on pienet niin uudet tyypit herättää automaattisesti enemmän kiinnostusta.

User avatar
salilta tuttu hevari
Kotimainen kansainvälisen tason folk metal -mörssäri
Posts: 83100
Joined: 10 Jun 2011, 03:06
Location: Stone island

Re: Tinder & vastaavat mobiilit deittisovellukset

#7095 Post by salilta tuttu hevari » 24 May 2019, 13:04

Carlos Valderrama wrote:
24 May 2019, 12:55
Toi on kyl jännä homma että pienillä paikkakunnilla tuntuu tulevan paremmin matcheja. Johtuu varmaan siitä kun piirit on pienet niin uudet tyypit herättää automaattisesti enemmän kiinnostusta.
Myöskin uskomattoman tylsää käydä läpi tuhansittain good wine/travellaajia että tulee yks jolla saattaa olla hauska profiili
Image

Post Reply