Tarkkaile naapureitasi!

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
SuurSilli
4k
Posts: 4499
Joined: 16 Mar 2018, 22:14
Location: Selittämätön Harjaus

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6391 Post by SuurSilli » 11 Oct 2019, 20:50

Alakerran ukko poltti parvekkeellaan - tosin, mutta ilmavirran veto imaisi kaiken savun aina meidän asuntoon. Sai sitten keuhkotaudin ja ongelma poistui. Itsekin tuolloin vielä poltin, mutta kävin pihalla röökäilemassa taloyhtiön virallisella tupakkapaikalla. Ei ole työttömänä enää varaa itselläkään röökailla mikä onkin ainoa hyvä asia työttömyydessä. 30v töissä, 35v röökiä. Ei enää ainakaan röökiä.

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6392 Post by Janski » 11 Oct 2019, 21:01

Osa lapsista kasvanut teineiksi ja tossa just kävivät pummaa röökiä. Mutta koska olen vastuullinen aikuinen, en antanut :himpatti:

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6393 Post by Janski » 11 Oct 2019, 22:24

Kuulu joku ihan vitun moinen pamaus tosta partseilta :pale: ei mikän uuden vuoden pommi, vaan isompi.

User avatar
maganeetti
nollapostaaja
Posts: 51631
Joined: 31 Dec 2008, 00:49
Location: jeboujoki

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6394 Post by maganeetti » 12 Oct 2019, 02:04

Mayhem peruttu wrote:
11 Oct 2019, 08:24
Onneks talossa ei asu yhtäkään lasta :x
Mua taas vähän harmittaa kun ei ole ihan pienokaisia tässä talossa enää, se on mukavaa vaihtaa uusien vanhempien kanssa kuulumisia ja katsella hieman sitä perhe-elämää sillain sivusta, voi sitten ihmetellä parin vuoden päästä että kuinkas se aika kuluukin näin nopeasti.

Mutta meitä on niin moneen junaan!
Spoiler:
Image

User avatar
paska-aikku
YHYY/LOL
Posts: 5877
Joined: 15 Mar 2004, 12:09
Location: jkl

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6395 Post by paska-aikku » 12 Oct 2019, 06:51

Puolukkakujan naapurikerhosta päivää. Harmi ettei oo aikoihin näkynyt uusia lappuja kun näiden kuvaaminen on ihan kiva harrastus.
Image
Image
Image
Image
THE NIGGAZ WANT MY STYLE
AND THE BITCHES WANT MY MONEY

HIILIHAPOLLINEN LÄHDEVESI COUNT NOLLATTU 23.5.2016
Uusi count aloitettu 23.5.2016: 15
11kpl Xtra kivennäisvesi 1,5l 3kpl Eldorado hiilihapotettu lähdevesi 0,5l 1kpl Hartwall vichy 0,95l

User avatar
paska-aikku
YHYY/LOL
Posts: 5877
Joined: 15 Mar 2004, 12:09
Location: jkl

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6396 Post by paska-aikku » 12 Oct 2019, 07:27

Niin ja tosta polttamisesta. Joskus puol vuotta sitten tuli isännöitsijältä lappu jossa kerrottiin että tupakoiminen on kiellettyä asunnoissa, asuntojen parvekkeilla ja tuuletusparvekkeilla, eli jos asuu vaikka neljännessä eli ylimmässä kerroksessa niin ei saa omalla parvekkeellaan silti polttaa eikä siinä puol kerrosta alempana tuuletusparvekkeella vaan pitää mennä alaovelle. Tässä talossa ei ole hissiä. Jos polttaisin niin todellakin kävisin tuuletusparvekkeella ja olen antanut kavereiden polttaa ranskalaiselta parvekkeelta vaikka se onkin kiellettyä. Oon sillei kreisi anarkisti. On tähänkin kämppään tullut tupakanhajua sisään jonkun naapurin toimesta joskus mut ihan sama, ärsyttää mutta en mää siihen kuole.
Ja ei kukaan todellakaan käytä tuuletusparvekkeita siihen alkuperäiseen tarkoitukseen niin en oikein tajua et miks siellä polttaminen yhtäkkiä kiellettiin mut ihan sama mulle tosiaan.
Sillon kun poltin satunnaisesti niin olin kerran menossa keskiviikon ja torstain välisenä yönä tuuletusparvekkeelle röökille ja kun avasin oven niin siinä mun oven ulkopuolella oli kaks poliisia. Säikähdin aika kovasti siinä ja sanoin et meinasin saada sydärin niin toinen poliisi sanoi että ei meitä tarvitse pelätä jos ei ole mitään salattavaa. Vastasin et en pelkääkään mutta en ihan ole tottunut siihen että arkiyönä on poliiseja oven ulkopuolella kun olen menossa röökille pyjamahousuissa.
No menin sinne tuuletusparvekkeelle ja ne jäi soittelemaan seinänaapurin ovikelloa. Sit ne jossain vaiheessa poistuivat ja huikkasin niille sieltä tuuletusparvekkeelta että ei vaan ois metelistä ilmoitettu ja ne sano et siitäpä juuri mut ei kukaan avannut ovea ja sanoin et juu en oo minä ilmoittaja ja näköjään jotain muutakin ottaa päähän se jatkuva yöllinen huutaminen mut nyt on pari tuntii ollut suht hiljaista et oisko lähteneet baariin tai jotain.
Siellä siis oikeesti huudettiin suoraa huutoa aika lailla 24/7 ja varsinkin öisin. Mukava kun yritti nukkua mut ei siitä tullut mitään kun ei edes korvatulpat auttanut. Mää olin ihan oikeesti hermoromahduksen partaalla kun en saanut mitenkään nukuttua kun vaikka siellä ois hetkeks hiljenytnyt niin ihanaa kun sai puol tuntii nukuttua ja sit alko taas kauhee huuto. Kävin aika usein porukoilla nukkumassa semmoset 12 tuntii putkeen et jakso taas kotona "nukkua". Sit ne vissiin muutti pois ja nyt tossa naapurissa asuu joku kundi ja joku mimmi. Se akkeli kyllä välillä jostain syystä aamuyöllä kälättää puhelimeen niin et taas uneni häiriintyvät mut ei sentään niin pahasti kuin niiden aiempien asukkien kanssa.
Ja aina valitan tästä paskakämpästä tässä paskakaupunginosassa mut kappas, kirjoitin just taas vuodeks eteenpäin vuokrasopparin. Koska vihaan muuttamista enkä jaksa ettii mitään kämppiä koska vitun paskaa ja tylsää puuhaa sekin.
THE NIGGAZ WANT MY STYLE
AND THE BITCHES WANT MY MONEY

HIILIHAPOLLINEN LÄHDEVESI COUNT NOLLATTU 23.5.2016
Uusi count aloitettu 23.5.2016: 15
11kpl Xtra kivennäisvesi 1,5l 3kpl Eldorado hiilihapotettu lähdevesi 0,5l 1kpl Hartwall vichy 0,95l

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103739
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6397 Post by Mayhem peruttu » 12 Oct 2019, 10:12

Nyt kyllä nussitaan ihan kunnolla jossain seinän takana!

User avatar
☽☽☽
söpö kissa :3
Posts: 94676
Joined: 30 Jan 2013, 07:42

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6398 Post by ☽☽☽ » 12 Oct 2019, 15:10

Mayhem peruttu wrote:
12 Oct 2019, 10:12
Nyt kyllä nussitaan ihan kunnolla jossain seinän takana!
:tongue4:
Sunrise, parabellum
Spoiler:
Image

Image

Image
Spoiler:
Image

User avatar
Radlerradikaali
3k
Posts: 3480
Joined: 19 Mar 2019, 12:46

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6399 Post by Radlerradikaali » 15 Oct 2019, 17:49

Nyt jo ainakin kolmatta päivää seisoo kaksi alepa-pyörää pihan kaiteeseen lukittuna. Onkohan ne pöllitty vai mikäköhän mahtaa olla kuvio?
Hän on kaikkien janoisten sankari, aikamme legenda

User avatar
Helga Velvet
God of PIF
God of PIF
Posts: 35757
Joined: 29 Apr 2016, 16:38
Location: 33250

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6400 Post by Helga Velvet » 15 Oct 2019, 19:31

Eilen oli kunnon nistiarmeija oottamassa yhtä naapureistani himaan. Vähän kuumotti että alkaako alakerrassa kunnon turpa käräjät, mutta jengi poistui ennen kuin naapuri palasi reissultaan.

totaalinen kaaso 100%
avaruusupseerimorsian
Posts: 29873
Joined: 09 May 2015, 02:10

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6401 Post by totaalinen kaaso 100% » 16 Oct 2019, 17:07

Mä en jaksaisi enää kuunnella ton seinänaapurin oven rynkytystä joka aamu klo 8.
therapy? wrote: all people are shit
bad trip tattooed to my brain
Image

User avatar
polle
Posts: 340
Joined: 17 Nov 2004, 11:02
Location: Tre/Koivistonkylä

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6402 Post by polle » 17 Oct 2019, 17:25

Saan huomenna avaimet uuteen asuntoon (viereisessä talossa).
Huomasin että toinen mattoteline poistettu talon edestä ja tilalle tullut joku karsina tupakoitsijoille.
Kuulemma talotoimikunnan puheenjohtaja ei voi sietää tupointia/tupakansavua ja on saanut läpi ton karsinan johon tupakoitsijat joutuu menemään.
En todellakaan oo menossa mihinkään katottomaan karsinaan tupakalle jos on esim. rankkasade, rapun lipan alla tai parvekkeen alla sitten vaan (itselläni ei ole yksiössä parveketta).
Ja anteeksi jos tämä väärässä topic:issa.
Last edited by polle on 29 Nov 2019, 07:08, edited 1 time in total.

User avatar
janoinen sankari
3k
Posts: 3372
Joined: 19 Apr 2019, 13:39

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6403 Post by janoinen sankari » 17 Oct 2019, 18:49

Hämmentävän hiljaista ollut jo pitkään. Näinköhän ovat kaikki kuolleet?
Время есть, а денег нет

User avatar
paska-aikku
YHYY/LOL
Posts: 5877
Joined: 15 Mar 2004, 12:09
Location: jkl

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6404 Post by paska-aikku » 20 Oct 2019, 21:54

Tulin kotiin ja seinänaapuriin meni joku nainen ja satuin samalla näkemään että melko tyhjältä kämppä näyttää. Pakko oli sitten kysyä että muuttoako tehdään siinä ja nainen vastasi että joo hänen poikansa muuttaa pois. Tiedustelin että onko tietoa tilalle muuttavista henkilöistä mutta ei ole. Nyt saa sitten jännätä että mitä vitun persenaamoja siihen tällä kertaa tulee, ensinhän siinä asui yöt läpeensä huutavia ulkkiksia ja sitten joku parsikunta jonka naispuolinen henkilö tykkäsi yöllä kälättää ilmeisesti puhelimeen tuntikaupalla. Ovessa kyllä lukee Hosseini ja tämä poikaansa odotteleva nainen oli kyllä ihan perus valkonaama mutta toisaalta luki mullakin ovessa ja asukaslistassa yli vuoden Barri vaikka se ei ole mun sukunimi. No mutta eipä tässä muuta kuin jännäämään mikä pelle/pellet/pelletär/muuten vaan pelle siihen muuttaa.
Samoin vituttaa se kun alimmaisen kerroksen joku OCD-tyyppi (siis oon muutenkin havainnoinut sen käytöstä ja tullut siihen tulokseen että sillä varmaan on jonkinlainen pakko-oireinen häiriö) jättää viikottain roskapussinsa rappukäytävään. Joo, mää tein samaa kun asuin rivarissa, eli laitoin roskapussin ulos odottamaan sitä että vien sen myöhemmin. Myös parvekkeellisessa maantasakämpässä laitoin parvekkeelle/terassille ja sitten menin sen kautta ulos ja vein samalla roskat. Mutta jumalauta kerrostalossa??
Nuo kaksi pussia mitkä siellä nyt on olen huomannut ekan kerran 17.10. Nyt on 20.10. En oo viittinyt niitä viedä ettei sen mielenterveys siitä horju jos sille on jotenkin tärkeetä pakko-oireisena asioiden järjestys yms mut mua alkaa nyt vituttaa sen verran että huomenna kun taas joudun poistumaan kotoa niin totta vitussa otan ne mukaan ja heivaan roskikseen. En tiedä miksi tämä asia mua niin paljon häiritsee kun en kuitenkaan ole itse mikään maailman siistein ihminen mutta jaksaa silti vituttaa se että joku jättää jumalauta kerrostalossa käytävään haisemaan roskapusseja.
THE NIGGAZ WANT MY STYLE
AND THE BITCHES WANT MY MONEY

HIILIHAPOLLINEN LÄHDEVESI COUNT NOLLATTU 23.5.2016
Uusi count aloitettu 23.5.2016: 15
11kpl Xtra kivennäisvesi 1,5l 3kpl Eldorado hiilihapotettu lähdevesi 0,5l 1kpl Hartwall vichy 0,95l

User avatar
Kattila päähän ja menoksi
Melkein pannu
Posts: 50959
Joined: 14 Mar 2012, 22:38
Location: Kalexanderplatz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6405 Post by Kattila päähän ja menoksi » 22 Oct 2019, 08:33

^ Joskus vuosia sitten joku naapuri jätti kans roskapussin oven viereen rappukäytävään. Välillä oli rapussa kiva löyhkä, kun täys bioroskis nökötti siinä oven vieressä aikansa. Aateltiin, että naapuri on muuttanu jostain maalta. Aika pitkään se tota teki, vaikka oli rapussa ainoa, joka ei osannut viedä roskia roskikseen.

Post Reply