[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

Mahdollisimman yleistä -foorumin keventämiseksi kotimaan äärioikeistoa ja muuta sekopäistä sakkia seurataan sen lisäksi myös tällä foorumilla.

Moderator: Balam-Acab

Locked
Message
Author
User avatar
Sosiaalisesti äärimmäisen hapokas
6k
Posts: 6080
Joined: 27 May 2016, 19:42

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#181 Post by Sosiaalisesti äärimmäisen hapokas » 09 Feb 2020, 02:35

Voisitko ottaa Suomi-internetin ilmatilan haltuun niin kuin silloin aikoinaan? :salute:

Oon vähän kyllästynyt näiden nykyisten feikkejen toimintaan. Oon 110% mieltä, että [:]Kiltamestari[:] oli paljon asiallisempi kuin nää nykyiset jonnekulttuurista tulevat tissiä läpsyttelevät rasistiset kyheröt pystyy ikinä olemaan.
Dame Cressida Dick wrote:
22 Jul 2023, 21:20
Paskaa. Koko paska pelkkää paskaa. Ei edes kusta vaan paskaa.

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#182 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 09 Feb 2020, 11:48

nuoren kämystön airut wrote:
09 Feb 2020, 02:35
Voisitko ottaa Suomi-internetin ilmatilan haltuun niin kuin silloin aikoinaan? :salute:

Oon vähän kyllästynyt näiden nykyisten feikkejen toimintaan. Oon 110% mieltä, että [:]Kiltamestari[:] oli paljon asiallisempi kuin nää nykyiset jonnekulttuurista tulevat tissiä läpsyttelevät rasistiset kyheröt pystyy ikinä olemaan.
No silloinhan oli tuo Fukushima mikä räjähti ja mulla oli painava syy tehdä Suomen internetin valloitus eli varoittaa ihmisiä pysymään sisällä, kun STUK sivut kaatuivat tai jopa suljettiin.

Tällainen kannu jääny minkä salasanaa en oo muistanu, nii näkyy Norjan, Ranskan ja Japanin viranomaisten simulaatioista selvästi, et kyl se laskeuma tännekin tuli. Ja kyl STUK sit jälkeenpäin sen myönsikin, mut ois pitäny kyl sanoo joka valtios et pysykää sisällä. Mut se on vaan mun mielipide.



Sit oli tietty erikseen se vaihe kun söin mm. taikasieniä joka päivä useemman kk ajan ja tuli vähän avauduttua kaikesta kummallisesta mystiikasta jonka pohjalta sit tehtiin ositttain tää:

https://hikipedia.info/wiki/Kiltamestari

Ois kyl kivaa joskus mennä torille puhuun niinku nää SKEneläiset, mut sil erotuksella et ois open mic kenelle tahansa ja sit filmattais youtubeen nii vois ketä tahansa sanoo mielipiteensä yhteiskunnallisista asioista.
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 96260
Joined: 30 Nov 2013, 23:07
Location: kepun sisäinen kunniakoodi

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#183 Post by Pöydällä nakki ja pullo vodkaa » 09 Feb 2020, 14:01

^ STUKin sivut kaatuivat fukushiman onnettomuuden jälkeen koska niin moni ramppasi niillä ja STUK julkaisi tietoja heti kun mittaustuloksia saatiin suomessa. täältä löytyy noi tulokset

esim. cesium-137 -havainnot oli maksimissaan 1,2 bq/m^2 ja tšernobylin jälkeen tehdyissä mittauksissa maksimi oli 32000 bq/m^2 eli ihan hitokseen enemmän, eikä sekään ole millään tavalla uhkaava luku. cesium-37:n puoliintumisaika on 30 vuotta eli tšernobylin jämät suomessa on edelleen noin 16000 kertaa isommat kuin noi fukushimasta tänne kantautuneet

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#184 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 09 Feb 2020, 14:32

Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
09 Feb 2020, 14:01
^ STUKin sivut kaatuivat fukushiman onnettomuuden jälkeen koska niin moni ramppasi niillä ja STUK julkaisi tietoja heti kun mittaustuloksia saatiin suomessa. täältä löytyy noi tulokset

esim. cesium-137 -havainnot oli maksimissaan 1,2 bq/m^2 ja tšernobylin jälkeen tehdyissä mittauksissa maksimi oli 32000 bq/m^2 eli ihan hitokseen enemmän, eikä sekään ole millään tavalla uhkaava luku. cesium-37:n puoliintumisaika on 30 vuotta eli tšernobylin jämät suomessa on edelleen noin 16000 kertaa isommat kuin noi fukushimasta tänne kantautuneet
Entä ne kaikki muut radioaktiiviset hiukkaset niitähän syntyy n. tuhat erilaista ydinonnettomuudessa. Ja jos oot tuota mieltä, niin onko se oikein pakottaa vegaania syömään lihaa? Ja onko se oikein sit altistaa ihmisiä radioaktiiviselle laskeumalle, jos ei halua.

STUK julkaisi tulokset muistaakseni monta kk sen onnettomuuden jälkeen. Kun olisi pitänyt tarjota ajantasaista tietoa siitä, että laskeuma tulee myös Suomeen. On myös mahdollista, että sivut suljettiin tahallaan paniikin välttämiseksi.

Piti sit jonkun tehdä valtion työ ja kun ei kukaa muu sitä tehny, nii tein sit ihan ite. Ja ei menny kyl hyvin ku sit pistettiin pöpilää diagnoosilla skitsoaffektiivinen psykoosi (kuvittelin että laskeumaa tulee Suomeen) eli mustamaalattiin minut hulluksi valtion toimesta. STUK sitten itsekin myöhemmin myönsi, että laskeumaa tuli Suomeen mutta jostain syystä mun diagnoosia ei ole korjattu eli en ole kuvitellut omiani, vaan laskeuma tuli myös Suomeen.

En tästä jaksa enää vääntää, jos haluat uskoa et laskeuma on turvallista lasten hengitellä niin sittenhän uskot: itse en uskonut enkä usko edelleenkään ja tekisin uudestaan saman, jos tulisi uusi onnettomuus.
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Suomalainen tilauspukki
raitis ja autoileva
Posts: 29502
Joined: 17 Aug 2016, 00:40
Location: Korvatunturi

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#185 Post by Suomalainen tilauspukki » 09 Feb 2020, 14:46

Mulla on jotenkin fiilis, että jos Suomeen tulisi oikeasti vaarallisia määriä laskeumaa, niin tiedotus hoidettaisiin muita(kin) kanavia pitkin kuin STUK:n kotisivujen kautta. Mutta varmasti kun tarpeeksi kelaa juttui, niin tällainen kotisivun kaatuminenkin voi olla osa suurta suunnitelmaa.

Lähinnä nousee kysymyksiä, että mitä viranomaiset saavuttivat tällä tiedonpimityksellä ja vai oliko koko Fukushiman ydinvoimalan tuhoaminen vain osa suurta suunnitelmaa? Meinaan, että jos tarkoitus olisi myrkyttää kansalaisia, niin varmasti olisi yksinkertaisempiakin keinoja, kuin lyödä toisella puolella maapalloa HAARPit käyntiin, mikä aiheuttaa tsunamin, mikä tuhoaa ydinvoimalan, mikä tuo laskeumaa Suomeen.
Mukana presidentinvaaleissa 2024.

Kerätyt kannattajakortit: 0.

Nostalgiatrippimittari
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 28769
Joined: 18 Oct 2010, 19:01
Location: Maalaisjengi Motor City Metal

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#186 Post by Nostalgiatrippimittari » 09 Feb 2020, 15:32

Oli mielenkiintoinen dokkarisarja. Katsoin kaikki jaksot putkeen.
ALWAYS FOREVER CRYPTIC

User avatar
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 96260
Joined: 30 Nov 2013, 23:07
Location: kepun sisäinen kunniakoodi

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#187 Post by Pöydällä nakki ja pullo vodkaa » 09 Feb 2020, 16:55

Robin Huudi wrote:
09 Feb 2020, 14:32
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
09 Feb 2020, 14:01
^ STUKin sivut kaatuivat fukushiman onnettomuuden jälkeen koska niin moni ramppasi niillä ja STUK julkaisi tietoja heti kun mittaustuloksia saatiin suomessa. täältä löytyy noi tulokset

esim. cesium-137 -havainnot oli maksimissaan 1,2 bq/m^2 ja tšernobylin jälkeen tehdyissä mittauksissa maksimi oli 32000 bq/m^2 eli ihan hitokseen enemmän, eikä sekään ole millään tavalla uhkaava luku. cesium-37:n puoliintumisaika on 30 vuotta eli tšernobylin jämät suomessa on edelleen noin 16000 kertaa isommat kuin noi fukushimasta tänne kantautuneet
Entä ne kaikki muut radioaktiiviset hiukkaset niitähän syntyy n. tuhat erilaista ydinonnettomuudessa. Ja jos oot tuota mieltä, niin onko se oikein pakottaa vegaania syömään lihaa? Ja onko se oikein sit altistaa ihmisiä radioaktiiviselle laskeumalle, jos ei halua.

STUK julkaisi tulokset muistaakseni monta kk sen onnettomuuden jälkeen. Kun olisi pitänyt tarjota ajantasaista tietoa siitä, että laskeuma tulee myös Suomeen. On myös mahdollista, että sivut suljettiin tahallaan paniikin välttämiseksi.

Piti sit jonkun tehdä valtion työ ja kun ei kukaa muu sitä tehny, nii tein sit ihan ite. Ja ei menny kyl hyvin ku sit pistettiin pöpilää diagnoosilla skitsoaffektiivinen psykoosi (kuvittelin että laskeumaa tulee Suomeen) eli mustamaalattiin minut hulluksi valtion toimesta. STUK sitten itsekin myöhemmin myönsi, että laskeumaa tuli Suomeen mutta jostain syystä mun diagnoosia ei ole korjattu eli en ole kuvitellut omiani, vaan laskeuma tuli myös Suomeen.

En tästä jaksa enää vääntää, jos haluat uskoa et laskeuma on turvallista lasten hengitellä niin sittenhän uskot: itse en uskonut enkä usko edelleenkään ja tekisin uudestaan saman, jos tulisi uusi onnettomuus.
fukushiman onnettomuudesta suomeen tuli cesium-137:aa, cesium-134:sta ja jodi-131:sta ja kaikkien niiden pitoisuudet olivat pieniä. STUKin sivut kaatuivat suuren kävijämäärän vuoksi ja ne palasivat linjoille saman päivän iltana

STUK mittaa koko ajan laskeumanäytteitä ja fukushiman jälkeen keräysjaksoa lyhennettiin ja ne tiedot päivitettiin sitä mukaa kun tuli. ensimmäinen tieto päivitettiin 30.3, eli 19 päivää onnettomuuden jälkeen.

se mitä tässä ihmettelen on se, miksi kiinnitit huomiota nimenomaan fukushimasta tulleisiin hiukkasiin ja että ihmisten olisi pitänyt pysyä sisällä turvallisuutensa vuoksi, vaikka on jo tiedossa että tšernobylin onnettomuudesta suomeen levinnyt radioaktiivisuus on noin edelleen 16000 kertaa isompi kuin fukushimasta tänne tullut

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173491
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#188 Post by Balam-Acab » 09 Feb 2020, 17:03

robin huudi taisi syntyä samana vuonna kuin tšernobyl räjähti niin ei varmaan ehtiny tulla semmosta kunnon fiilistä tilanteen haltuunottoon
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173491
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#189 Post by Balam-Acab » 09 Feb 2020, 17:04

itte oon rypeny tšernobylin terästämissä lätäköissä kun koulumatkalla ei karkuunpääsytaidot riittäny. kilpirauhanen ainakin paskana jos ei muuta
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
otsasuoni sykkii
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11395
Joined: 09 Feb 2018, 11:21
Location: mulkkulinnan ullakko

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#190 Post by otsasuoni sykkii » 09 Feb 2020, 17:26

Robin Huudi wrote:
07 Feb 2020, 16:59
viinamadon tappaja wrote:
07 Feb 2020, 08:20
Tuli tossa katsellessa vaimon kanssa juteltua, että missä määrin ohjelman kuvaaminen tuotti sitä valonpilkahdusta elämiin, vaikka vaikuttikin hyvin "puuttumattomasti" tehdyltä sarjalta? Nähdyksi ja kuulluksi tuleminen on kuitenkin ihmiselle usein tärkeä asia ja saa pähkimään omaa tilannetta.
Oli se kuvaaminen ihan kivaa, eikä häirinny et ihmiset näkee et asunto on kaatopaikka. En tietty saanu siivota tai mitään kuvauksien vuoksi, niin olin vaan kuten oisin ollu muutenkin et tulee autenttista matskua. Tietty monet sit ragee et miten voi asuu tuolleen, mut ei mua siin tilantees vaan jaksanu kiinnostaa mikään tai ollu toimintakykyy ees viedä roskia. Ehkä ny täl kertaa pöpiläjakson jälkeen söisin näit pillereit kiltisti, jos sais elämän ees jotenkin sujuun ja ois siit apuu projekteillekin. Vaikka periaatteellisesti uskonkin, et jumala on jo luonu kaikki lääkkeet. Menee ny deprakine, abilify, ketipinor ja venlafaxin et aika comboiluu mut sehän on parasta douppaamises.. :idea:
No ite oon nähny reilusti pahempiakin kämppiä ihmisillä, kun hallinta katoaa, että ei sillain ihmetyttänyt. Monille ehkä vähän avaa silmiä maailmaan, josta ei tiedä mitään. Toivottavasti vointi pysyy kunnossa ja elämä kantaa.
Voi kunpa olisin kivi

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82373
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#191 Post by Damone » 14 Feb 2020, 10:45

Katsoin eilen Logged Inin kertalaakista ja yllätyin, että vanha kunnon Kiltamestari viimeisessä jaksossa. Tosiaan tsemppiä täältäkin projekteihin ja voimia sekä jaksamista jokapäiväiseen arkeen. Toivottavasti saat vielä aikaan suuria asioita!!! :thumbright:
Image

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#192 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 15 Feb 2020, 12:57

Damone wrote:
14 Feb 2020, 10:45
Katsoin eilen Logged Inin kertalaakista ja yllätyin, että vanha kunnon Kiltamestari viimeisessä jaksossa. Tosiaan tsemppiä täältäkin projekteihin ja voimia sekä jaksamista jokapäiväiseen arkeen. Toivottavasti saat vielä aikaan suuria asioita!!! :thumbright:
Kiitos :love9:
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#193 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 22 Feb 2020, 19:10

Tein taas pitkästä aikaa facen nii voi pyytää kaveriks jos haluaa:

https://www.facebook.com/henri.lentonen.7
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

User avatar
Dame Cressida Dick
King of PIF
King of PIF
Posts: 15549
Joined: 19 Mar 2013, 14:02

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#194 Post by Dame Cressida Dick » 09 Mar 2020, 17:05

Katoin tossa muutama viikko Logged-Inin kaikki jaksot putkeen. On kyllä kovia tyyppejä kaikki, jotka uskaltaa omaa elämää ja omia vaikeuksia avata tolleen koko kansalle.

Tsempit Kiltamestarille elämään.
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
29 Jun 2023, 20:15
historia toistanee itseään lähinnä puskafarssina tälläkin kertaa

User avatar
[[:]:] The Tiikeri [:[:]]
johtaja
Posts: 1792
Joined: 11 Dec 2010, 08:52

Re: [:] Tervehdys! continued [:]

#195 Post by [[:]:] The Tiikeri [:[:]] » 14 Mar 2020, 17:51

joku argumentaatiovirhe wrote:
09 Mar 2020, 17:05
Katoin tossa muutama viikko Logged-Inin kaikki jaksot putkeen. On kyllä kovia tyyppejä kaikki, jotka uskaltaa omaa elämää ja omia vaikeuksia avata tolleen koko kansalle.

Tsempit Kiltamestarille elämään.
Kiitti <3 Oon päättäny et vetelen ny ekaa kertaa elämäs ryynit kiltisti naamaan, sitoudun hoitoon ja onki sillee parempi olo kyl pakko myöntää. En kyl siltikää hyväksy eläinkokeita tai yleensäkään sitä et nää kuitenkin on ympäristömyrkkyjä ja Jumala on luonut kyl lääkkeet jo mm. kannabiksen.

Itämeren kalat häiriintyvät lääkeaineista

https://yle.fi/uutiset/3-7455669
ET USKALLA KLIKKAA SPOILERIA:
Spoiler:
Maatalousreformi mikrolevällä:

https://spirulinasuomi.wordpress.com

[-[[:] The [:] Topix Comeback [:]]-]

viewtopic.php?f=60&t=1014438

Nimeni on Lännen Valkoinen Tiikeri ja olen tullut perustamaan Supertiikerin Maailmanjärjestyksen!

Image

Locked