a-voidin höpöttely- ja loman kaipaamis-topic
Re: a-voidin höpöttely- ja loman kaipaamis-topic
Anteeksi kissamaisuuteni edellisissä viesteissä. Lukitsen vastaukseni siihen, että sait rahaa.

Rahaa en saanut, paikalla oli vain vuorovastaava mutta kassavastaava olisi pitänyt olla

voi saatana mikä meininkia-void wrote: ↑21 Sep 2020, 21:05Rahaa en saanut, paikalla oli vain vuorovastaava mutta kassavastaava olisi pitänyt ollavuorovastaava otti A4 verran talteen kertomiani yksityiskohtia, kuitin infoja, yhteystietoni ym ja suhtautui asiaan muutenkin vähän eri vakavuudella kuin se alkuperäisen rötöksen tehnyt seniili kyrpäpappa. Olen silti nyt perin julmistuneella tuulella.
Parempia uutisia kumminkin: Yksi kitaristiehdokas nössisbändiin kuunteli viikon verran rumpukonedemoja ja ilmoitti tänään että haluaa tulla seuraaviin treeneihin ja vaikutti varsin innostuneeltakin 
Olin tänään treeniksellä lauleskelemassa ja soittelemassa itsekseni, ekaa kertaa huhti/toukukuun jälkeen otin mukaan jonkun muun kitaran kuin diu diun ja voi vittu kun meni soitot päin helvettiä
ihan noob level soittovirheitä. Kertoo ehkä sitä että pitää hommata varakitaraksi toinen diu diu kun kädet on jo noin muotoutuneet hänen kaulalleen
toki tota toista kitaraa ei ole säädetty alkuvuoden jälkeen mikä vaikuttaa myös tuntumaan

Olin tänään treeniksellä lauleskelemassa ja soittelemassa itsekseni, ekaa kertaa huhti/toukukuun jälkeen otin mukaan jonkun muun kitaran kuin diu diun ja voi vittu kun meni soitot päin helvettiä

- Nylon Beat Poetry
- King of PIF
Enthusiastic raincoat owner
- mobelius sinumentti
- 5k
Miksi vihaat minua mobelius
Enkö ole ollut sinulle hyvä
Joo noniin, lyökää nyt vielä hampaat sisään ja sylkekää päälle. Kyllä minulle voi tehdä mitä vaan.