Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33758
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7636 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 15 Jan 2022, 00:43

yllätysten bönthötasku wrote:
15 Jan 2022, 00:15
The Tilanne wrote:
14 Jan 2022, 22:50
osaston ainoa normaali wrote:
14 Jan 2022, 20:52
The Tilanne wrote:
14 Jan 2022, 20:39
Mites siellä Harjun liepeillä on baareja auki? Meen huomenna Konepajan nurkille ja vois käydä päiväböneksillä.
Kyllä tuolta aina jostain kaljaa saa, sinne viiteen vai kuuteen saakka mitä se sit nykyään onkin. Stindebindessä on ainakin arkisin niin kova meno, että pari-kolme tyyppiä odottaa oven avautumista siinä edessä aamuysiltä :o
Ei kyllä selvinpäin jaksa ns. alan mestoja :P Pitää katella jotain.
Maltainen Riekko on auki.
Sehän vois olla, dänks :hattu:

User avatar
Kriippine
toksoplasmoosi jengi
Posts: 31087
Joined: 30 Dec 2013, 02:58

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7637 Post by Kriippine » 15 Jan 2022, 01:30

Kriippine wrote:
14 Jan 2022, 22:30
Olen mummolassa. Kerrostalossa. Kahdesta suunnasta kantautuu seinien läpi loputon yskä.
Vittu miten kivuliaalta kuullostaa. En halua tätä tautia. :(
😾 :x 🎨 📖
Spoiler:
Image
Riena wrote:
20 Oct 2020, 09:06
(\_/)
(w)
/> <\

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27660
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7638 Post by suojelupoliisin trollitili » 15 Jan 2022, 08:11

Mä olen lähdössä käymään äidin luona, kyselin että uskaltaako ihan oikeasti ottaa vieraan vastaan, kun töissä poissaolijoiden määrä kasvoi viikon aikana melkoisesti ja kuljen sen lisäksi julkisilla. Ei kuulemma pelota, jos ei mulla ole mitään oireita. Työnantaja teki eilen päätöksen, että tarjoaa julkisilla töihin tuleville FFP2-maskit. Autopaikat tarjotaan poikkeuksellisesti ilmaiseksi autolla läsnätöihin tulevien käyttöön. Toivotaan, että ensimmäisenä sairastuneet palaa terveinä töihin ennen kuin loput sairastuvat.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

User avatar
Varaston Hellraiserit
4k
Posts: 4769
Joined: 13 Jan 2014, 09:17
Location: Vanda/Varasto

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7639 Post by Varaston Hellraiserit » 15 Jan 2022, 09:52

kärkiehdokas wrote:
15 Jan 2022, 08:11
Mä olen lähdössä käymään äidin luona, kyselin että uskaltaako ihan oikeasti ottaa vieraan vastaan, kun töissä poissaolijoiden määrä kasvoi viikon aikana melkoisesti ja kuljen sen lisäksi julkisilla. Ei kuulemma pelota, jos ei mulla ole mitään oireita. Työnantaja teki eilen päätöksen, että tarjoaa julkisilla töihin tuleville FFP2-maskit. Autopaikat tarjotaan poikkeuksellisesti ilmaiseksi autolla läsnätöihin tulevien käyttöön. Toivotaan, että ensimmäisenä sairastuneet palaa terveinä töihin ennen kuin loput sairastuvat.
Mä kuljen itse työmatkat julkisilla ja vituttaa/kuumottaa kun osa sankareista yskii ja aivastelee ilman maskia. Asiaa tosin helpottaa se että laittaa kuulokkeet päähän, silmät kiinni ja volyymit hyvinkin kovalle. Mutta, meillä on töissä tähän mennessä todettu 16 tartuntaa kun tämä koko homma alkoi ja näistä 11 tekee työmatkansa omalla autollaan.

User avatar
Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44163
Joined: 19 Nov 2009, 17:24
Location: Excrement Defermentation

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7640 Post by Hardcore-Mummo » 15 Jan 2022, 10:08

The Tilanne wrote:
14 Jan 2022, 20:39
osaston ainoa normaali wrote:
14 Jan 2022, 20:24
Vaasankadulla hiljaista ja tyhjää. Ja pimeää, useimmissa kämpissäkään ei ole valoja päällä. Parkkiruudut yleensä tähän aikaan päivästä/viikosta ihan tukossa, mutta nyt tohon ikkunan alle mahtuis pysäköimään vaikka kuormurin.

Kaikki lähteny johonkin maalle koronoidensa kanssa?
Mites siellä Harjun liepeillä on baareja auki? Meen huomenna Konepajan nurkille ja vois käydä päiväböneksillä.
EIlen kävin päiväkaljoilla Sivukirjastossa. Hyvin oli tilaa ja koronapassi + henkkarit tarkistettiin asianmukaisesti.
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

User avatar
rajutilakokemus
Posts: 63
Joined: 10 Aug 2016, 14:52
Location: olemisen tuolla puolen

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7641 Post by rajutilakokemus » 15 Jan 2022, 10:22

Torstaina hain kolmannen piikin. Ekat kaksi oli Pfizeriä mut nyt sain Modernaa, ja kuumeenhan se pukkasi eilen aamuyöstä ja jatkui koko päivän. Nyt ei enää tunnu olevan.

Vaikka olo oli hyvinkin siedettävä, niin väkisinkin tuli päähän ajatus että olisikohan se omikroni ollut tätä helpompi potea. Vaan onhan sitä deltaakin vielä liikkeellä niin parempi näin, sainpahan saikkua!
tahtoisin tähän jotain hienoa

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27660
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7642 Post by suojelupoliisin trollitili » 15 Jan 2022, 10:37

Varaston Hellraiserit wrote:
15 Jan 2022, 09:52
kärkiehdokas wrote:
15 Jan 2022, 08:11
Mä olen lähdössä käymään äidin luona, kyselin että uskaltaako ihan oikeasti ottaa vieraan vastaan, kun töissä poissaolijoiden määrä kasvoi viikon aikana melkoisesti ja kuljen sen lisäksi julkisilla. Ei kuulemma pelota, jos ei mulla ole mitään oireita. Työnantaja teki eilen päätöksen, että tarjoaa julkisilla töihin tuleville FFP2-maskit. Autopaikat tarjotaan poikkeuksellisesti ilmaiseksi autolla läsnätöihin tulevien käyttöön. Toivotaan, että ensimmäisenä sairastuneet palaa terveinä töihin ennen kuin loput sairastuvat.
Mä kuljen itse työmatkat julkisilla ja vituttaa/kuumottaa kun osa sankareista yskii ja aivastelee ilman maskia. Asiaa tosin helpottaa se että laittaa kuulokkeet päähän, silmät kiinni ja volyymit hyvinkin kovalle. Mutta, meillä on töissä tähän mennessä todettu 16 tartuntaa kun tämä koko homma alkoi ja näistä 11 tekee työmatkansa omalla autollaan.
Meillä aika monella sairastuneista (kaikilla ei välttämättä ole korona) on lapsia koulussa tai päiväkodissa eikä kaikki liiku julkisilla. Mulla on ollut FFP2 käytössä jo reilun vuoden julkisissa juuri noiden yskijöiden takia.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

User avatar
Dame Cressida Dick
King of PIF
King of PIF
Posts: 15549
Joined: 19 Mar 2013, 14:02

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7643 Post by Dame Cressida Dick » 15 Jan 2022, 12:14

kalavalehtelija wrote:
15 Jan 2022, 10:22
Torstaina hain kolmannen piikin. Ekat kaksi oli Pfizeriä mut nyt sain Modernaa, ja kuumeenhan se pukkasi eilen aamuyöstä ja jatkui koko päivän. Nyt ei enää tunnu olevan.

Vaikka olo oli hyvinkin siedettävä, niin väkisinkin tuli päähän ajatus että olisikohan se omikroni ollut tätä helpompi potea. Vaan onhan sitä deltaakin vielä liikkeellä niin parempi näin, sainpahan saikkua!
Mä otin tiistaina 3. pfizerin ja nyt launataina alkaa olemaan normaali olo. Nää oireet on vielä joka kerta menneet pahemmiksi, joskin nyt ilmeisesti iski flunssa muutenkin samaan aikaan päälle. Semmoista vaan, että ihan mielelläni en haluaisi 3 kuukauden välein lapata uutta rokotetta, vaikka otan jos pakko on. Keksitäänköhän mitään muuta ratkaisua?
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
29 Jun 2023, 20:15
historia toistanee itseään lähinnä puskafarssina tälläkin kertaa

User avatar
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling
4k
Posts: 4486
Joined: 13 Mar 2012, 16:38

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7644 Post by Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling » 15 Jan 2022, 12:29

automaatti-davidsson wrote:
15 Jan 2022, 12:14
Keksitäänköhän mitään muuta ratkaisua?
Varmaan ei, vaikka ohan täällä ihan Suomessakin kehitteillä kaikenlaista nenäsumutetta yms. mitä tuuttaamalla nenään ei pääse virus tarttumaan moneen tuntiin ja saattaa toimia joitain tunteja jälkikäteenkin jos on altistunut. Mutta näissähän kestää parhaimmassakin tapauksessa ties kuinka kauan.
:pottytrain4:

----------------------------

:sad1x: :prr:

User avatar
Höpöttää yksinään Iron Maidenista
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11263
Joined: 29 May 2014, 11:33
Location: Nokia-areena (os. Uros)

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7645 Post by Höpöttää yksinään Iron Maidenista » 15 Jan 2022, 14:17

Kuluneella viikollahan parikin suomalaista asian tuntiaa meinas, että voi jopa olla että kolmas rokotuskierros jäisi ei-riskiryhmien osalta viimeiseksi. En viitsi linkata kun molemmat haastikset oli Iltalehdessä. Toivotaan ettei tässä nyt kuitenkin käy niin, että 12. kierroksen yhteydessä noita lausuntoja jaellaan somessa huumori mielellä :|
Robotti höpöttää yksinään Iron Maidenista ja kaikki toimii umpisurkeasti
MUSAVISA –3 JENGI :soth:

User avatar
osaston ainoa normaali
1k
Posts: 1885
Joined: 07 Jul 2016, 11:52
Location: ei-hyvinvointialue

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7646 Post by osaston ainoa normaali » 15 Jan 2022, 14:56

Arvelisin että seuraava (kaikille jaettava) kierros on joskus kesällä, ja jotain uutta versiota joka toimii nykyään tunnettuihin variantteihin.

Paitsi jos omikronin perään tulee heti joku ikävämpi mutantti, niin sitten pistellään jo keväällä lisää samoja vanhoja ja toivotaan että vastustuskyky vielä vähän nousis. ](*,)

User avatar
Rogenson Crusoe
1k
Posts: 1948
Joined: 09 Jan 2021, 16:59
Location: Keskiolutsaari

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7647 Post by Rogenson Crusoe » 15 Jan 2022, 15:09

Joskus 2030 länsimaissa vedellään sitten tehostetta numero 32, kun globaali rokotekattavuus on vihdoin saavuttanut 75 prosenttia kahdelle piikille. :prr:
Rasmus-mafioso wrote:
09 Oct 2023, 10:28
Demariushan on jonkinlainen kyynisen nihilismin viimeinen saareke, että ei oikeasti enää usko yhtään mihinkään niin on sama olla demari.

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33758
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7648 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 15 Jan 2022, 15:21

The Tilanne wrote:
15 Jan 2022, 00:43
yllätysten bönthötasku wrote:
15 Jan 2022, 00:15
The Tilanne wrote:
14 Jan 2022, 22:50
osaston ainoa normaali wrote:
14 Jan 2022, 20:52
The Tilanne wrote:
14 Jan 2022, 20:39
Mites siellä Harjun liepeillä on baareja auki? Meen huomenna Konepajan nurkille ja vois käydä päiväböneksillä.
Kyllä tuolta aina jostain kaljaa saa, sinne viiteen vai kuuteen saakka mitä se sit nykyään onkin. Stindebindessä on ainakin arkisin niin kova meno, että pari-kolme tyyppiä odottaa oven avautumista siinä edessä aamuysiltä :o
Ei kyllä selvinpäin jaksa ns. alan mestoja :P Pitää katella jotain.
Maltainen Riekko on auki.
Sehän vois olla, dänks :hattu:
Tänne tulin. Millonkohan oon ollu viimeks baarissa?

User avatar
osaston ainoa normaali
1k
Posts: 1885
Joined: 07 Jul 2016, 11:52
Location: ei-hyvinvointialue

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7649 Post by osaston ainoa normaali » 15 Jan 2022, 15:30

Kuikuileva Jani wrote:
15 Jan 2022, 15:09
Joskus 2030 länsimaissa vedellään sitten tehostetta numero 32, kun globaali rokotekattavuus on vihdoin saavuttanut 75 prosenttia kahdelle piikille. :prr:
Tohon mennessä Helsingin kaupunki ehtii purkaa ja uudelleenrakentaa massarokotuspisteet noin... 15 kertaa

User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#7650 Post by Sasse netä » 15 Jan 2022, 15:39

Höpöttää yksinään rokotejonossa wrote:
15 Jan 2022, 14:17
Kuluneella viikollahan parikin suomalaista asian tuntiaa meinas, että voi jopa olla että kolmas rokotuskierros jäisi ei-riskiryhmien osalta viimeiseksi. En viitsi linkata kun molemmat haastikset oli Iltalehdessä. Toivotaan ettei tässä nyt kuitenkin käy niin, että 12. kierroksen yhteydessä noita lausuntoja jaellaan somessa huumori mielellä :|
Tämä käsittääkseni alkaa olla konsensus että lisäannoksien hyöty tuskin on niin korkea että olisi mitään järkeä

Edit: lääkefirmathan noita tulee tuuppaamaan mutta viranomaisten homma on linjata että onko mitään järkeä oikeasti
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

Post Reply