Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

Puntala -keskustelu tänne!

Moderators: Paul Di'Anneli, Puntala-info, Naapurin Merja, vtmikko

Post Reply
Message
Author
Summajätkä
2k
Posts: 2887
Joined: 17 Feb 2005, 23:46
Location: länsi-Pasila

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#61 Post by Summajätkä » 24 Jul 2013, 10:44

Varmaan jälkeenpäin parhaiten mieleen jääny jutska oli ku oli keikka Paxin kaa oisko ollu 2002 Puntalas. Kesä oli ollu lievästi sanoen kosteahko, ja perjantaina tietenki hirveet perseet. No, ei ollu telttaa tai mitään mukana, mut sain pummattua joltain frendiltä yöpaikan sen teltasta. Heräsin sit siinä aamulla ysin aikaan metrin päästä tän kyseisen teltan oviaukosta semmosesta kymmenen senttiä syvästä lätäköstä. Oli aivan helvetin kylmä ja rapula, mut samantien ku ryömin aurinkoon lämmitteleen, vakaasti päätin etten juo mitään ennenku vähän ennen Paxin keikkaa. Niin vitun klisee ku se onkin, ni voi vittu sitä ilmasen viinan määrää. Koko kirjo viskistä kiljuun oli tarjolla sen kuuden tunnin ajan. Lopputuloksen voi tsekkaa juutuubista :facepalm:
"Onko jätkä joku jätkä vai joku summajätkä?"

User avatar
kaipaan tropiikkiin
Joku muu vaihde
Posts: 5972
Joined: 09 Mar 2004, 09:47
Location: 13°09′28″N 061°13′30″W

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#62 Post by kaipaan tropiikkiin » 24 Jul 2013, 10:46

kanammuna wrote:Tampere SS -meiningin jälkeen menin sille oliko se nyt kitaristi joka siinä riehui eniten, kehumaan loistavaa keikkaa ja kättelemään. Se sen ilme kun olin ihan pokkana siinä, ja se oli ihan raivona. Se ei pystynyt ymmärtämään olenko tosissani vai vittuilenko. :lol:
:D

Poistunut käyttäjä 98d6c7
Poistunut käyttäjä
Posts: 65734
Joined: 28 May 2007, 11:54

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#63 Post by Poistunut käyttäjä 98d6c7 » 24 Jul 2013, 11:34

Neljäntuulenfrotti =D>

User avatar
same rules apply
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 52316
Joined: 10 Nov 2007, 15:29
Location: bat shit city's secret beach

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#64 Post by same rules apply » 24 Jul 2013, 15:56

Oisko ollut 2008 kun menin herätteleen kaveria päiväunilta, että nyt tää bändi soittaa minkä keikkaa oot oottanut, niin eikö se ladannut suoraan nyrkillä päin näköö.

Joskus heräsin myöhään sunnuntaipäivänä teltasta ja oli ihan hirvee nälkä, avasin teltan oven niin jotku oli laittaneet grillin pystyyn ihan siihen teltan aukolle ja makkara tarjottiin heti käteen sen kummempia puhumatta. Paras makkara mitä oon ikinä syönyt.
jsmn wrote:ekassa puntalassa missä olin eli 2005 olin keksiny tämmösen hauskan perserallijutskan elikkäs että pitää edetä maata pitkin pakaroilla hytkytellen, vedettiin kaitsun kanssa kisa siinä päälavan edessä hiekkakenttää pitkin ja kaitsun pvc-housut oli sen jälkeen aika mielenkiintosessa kunnossa :lol: ite hävisin ton kisan. :facepalm:
Tää näkymä on tallentunut mun muistisopukoihin :D

User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12397
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#65 Post by diesel joe » 24 Jul 2013, 18:14

jsmn wrote:ekassa puntalassa missä olin eli 2005 olin keksiny tämmösen hauskan perserallijutskan elikkäs että pitää edetä maata pitkin pakaroilla hytkytellen, vedettiin kaitsun kanssa kisa siinä päälavan edessä hiekkakenttää pitkin ja kaitsun pvc-housut oli sen jälkeen aika mielenkiintosessa kunnossa :lol: ite hävisin ton kisan. :facepalm:
Tää näkymä on tallentunut mun muistisopukoihin :D[/quote]

muistan tän kans hämärästi, kaverilla oli joku metallikyltti perseessä kiinni kun se ei uskaltanu muuten rallittaa

User avatar
Dystooppinen ihottuma
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40917
Joined: 27 Jun 2007, 21:13
Location: Taivaan valtakunta

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#66 Post by Dystooppinen ihottuma » 24 Jul 2013, 19:03

Vuonna 2009 kurapuntalassa dedikaatio punk lifeä kohtaan oli niin korkealla, että päätettiin pe-la iltana pahimman vesisateen aikana tilata taksi Tampereelle ja mentiin Out of Juiceen juomaan euron kaljoja. 8)

User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12397
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#67 Post by diesel joe » 24 Jul 2013, 19:10

YOLO-saaren panttivanki wrote:Vuonna 2009 kurapuntalassa dedikaatio punk lifeä kohtaan oli niin korkealla, että päätettiin pe-la iltana pahimman vesisateen aikana tilata taksi Tampereelle ja mentiin Out of Juiceen juomaan euron kaljoja. 8)
Täähän oli ihan hirvee mesta ja juomia (joita sai tilata yhden kerrallaan) sai jonottaa kaks kertaa kauemmin kuin mitä sellasen juomiseen meni.

User avatar
Playboy esittää:
7k
Posts: 7850
Joined: 01 Feb 2009, 21:58
Location: PIPELI

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#68 Post by Playboy esittää: » 06 Aug 2013, 18:16

Otto_Kretschmer wrote:2012 pe-la yö heräilen monta kertaa siihen että jostain kuuluu hyvää musaa ja kelailen että noihin bileisiin meen kuokkimaan jahka jaksan nousta ylös. Vihdoinkin kun nousen ylös totean nukkuneeni oman iPhonen päällä joka soittaa randomina musaa
Äpy selän alla.

:arrow:

User avatar
Anttosen Saapas
5k
Posts: 5615
Joined: 07 Jun 2004, 20:32
Location: Saatanan Keskusta

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#69 Post by Anttosen Saapas » 07 Aug 2013, 13:48

Kaikenlaistahan sitä on. Päällimäisenä vuoden 2005 kofeiiniyliannostus & Laman kuunteleminen sairastuvalta käsin oksusankkoa halaten.
I'm #1 so why try harder?

User avatar
Boromir
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11444
Joined: 24 Mar 2007, 17:07
Location: 00500

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#70 Post by Boromir » 10 Apr 2014, 15:04

Viking Streetwear wrote:Vuonna 2009 kurapuntalassa dedikaatio punk lifeä kohtaan oli niin korkealla, että päätettiin pe-la iltana pahimman vesisateen aikana tilata taksi Tampereelle ja mentiin Out of Juiceen juomaan euron kaljoja. 8)
Tämä ja sitten se kerta kun heräsin metsästä elämäni top-1 darran ja henkisen pahoinvoinnin kera.

User avatar
Happis
vadelma äijä
Posts: 187198
Joined: 15 Jan 2007, 10:45
Location: Happisburgh
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#71 Post by Happis » 10 Apr 2014, 17:32

Puntalassa 2013 hajos lonkerotölkki reppuun ja lonkeroa valui nilkoille.
PUUKOTUS-DISTRO :xP:
Punk! Hardcore! Ja muutakin!

User avatar
typpö
tipin jättäjä
Posts: 17453
Joined: 22 Jul 2005, 11:30
Location: Kuvola
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#72 Post by typpö » 02 May 2014, 12:51

Happokanttori wrote:Puntalassa 2013 hajos lonkerotölkki reppuun ja lonkeroa valui nilkoille.
kaikki vaalea nilkoilla ei ole lonkeroa
cagetettu remake toki maailman paras pätkä

User avatar
by rattopoika
Poistunut käyttäjä
Posts: 1098
Joined: 05 Mar 2009, 19:36
Location: Helsinki

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#73 Post by by rattopoika » 27 Jul 2014, 18:11

Joku arjen sankari päätti sunnuntaiaamuna vastustaa systeemiä heittämällä mun aamiaiskyrsät grillistä metikköön. Reippaana ja kohteliaana miehenä tunnusti virheensä ja pyysi anteeksi. Yheksän vuotta ja edelleen puntala flaidis count nolla. :soth:
Kun lehmistään aidosti välittää, niin on se maito silloin ihan toisenlaista.

User avatar
jouluhomonorsukuningas-babar
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 86707
Joined: 25 Aug 2011, 00:54
Location: Saunassa
Contact:

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#74 Post by jouluhomonorsukuningas-babar » 27 Jul 2014, 18:32

'06 kun pyörin siellä kaverin kanssa ja joku skini alko mouhottaan et ollaanko "jotai vitun hinttejä" kun pyöritään kaksin kokoaika. Sit kun kielsin asian laidan niin alkoi kuumotus siitä et miks pyöritte kaksin täälä ympäriinsä vaikka on paljo muutakin porukkaa. :sad1: Olin tuolloin aika nuori jäppinen enkä pitänyt tilanteesta, mutta olen jo ihan hyvin päässyt yli. :smoker:

User avatar
ana-conda
God of PIF
God of PIF
Posts: 38508
Joined: 10 Jul 2004, 19:53
Location: Radan varsi

Re: Ikimuistoisia Puntalajuttuja tähän

#75 Post by ana-conda » 28 Jul 2014, 09:41

rattopoika wrote:Joku arjen sankari päätti sunnuntaiaamuna vastustaa systeemiä heittämällä mun aamiaiskyrsät grillistä metikköön. Reippaana ja kohteliaana miehenä tunnusti virheensä ja pyysi anteeksi. Yheksän vuotta ja edelleen puntala flaidis count nolla. :soth:
:shock: :salut:
Edit: Ei ku ei mitään

Post Reply